aktywnie korzystamy z funduszy unijnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
ETwinning- w naszej szkole opr. A. Rolicz. Istota eTwinning eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Aktywna edukacja.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
Przedsiębiorczość - cecha działania zmierzającego do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych firmy. W praktyce przedsiębiorczość
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Co to jest TIK?.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
PROJEKT Projekt, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.4, zwyciężył w konkursie.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
TIK w szkole podstawowej
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Zarzadzanie projektami UE Moduł G Opiekun dr Renata Lisowska.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Akademia ETI Współpraca Wydziału ETI ze szkołami ponadgimnazjalnymi regionu Jacek Lebiedź Gdańsk, 21 czerwca 2013.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
W bibliotece SP 2.0 (SP 20).  TIK-Technologia Informacyjno Komunikacyjna  Kiedy korzystamy z TIK?  Z TIK korzystamy na lekcjach i prywatnie w domu-korzystając.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła - podsumowanie.
Małopolskie założenia Gwarancji dla młodzieży
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Informatyki szkolnej dzieje w pięciu aktach według Grażyny Koby.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Źródła finansowania projektów podnoszących kompetencje cyfrowe PO WER
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Noblistów Polskich Szkoła praktycznych umiejętności Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 dla absolwentów.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
na rzecz cyfryzacji szkół
KLASA MATEMATYCZNO- -INŻYNIERSKA.
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Sopocka Akademia Tenisowa
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Projekty zrealizowane w ZS1
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
„SMART GIMNAZJALISTA CZYLI ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCO - DOSKONALĄCE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH” PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH.
Zapis prezentacji:

zajmujemy się głównie organizacją szkoleń w obszarze obsługi technologii informatycznych (ICT) aktywnie korzystamy z funduszy unijnych współpracujemy z Fundacją Na Rzecz Rozwoju Politechniki Szczecińskiej, Fundacją IT, Certiport Polska i Polskim Towarzystwem Informatycznym w partnerstwie z Gminą Bukowno, Zespołem Szkół Nr 1 w Bukownie, serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie edukacyjnym finansowanym ze środków Unii Europejskiej

„Klucz do potęgi” Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Projekt to: kompetencje cyfrowe przedmioty przyrodnicze zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze matema-tyka koła zain-teresowań

Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze pomogą Twojemu dziecku w trudnościach z materiałem zgodnym z podstawą programową. Kółka zainteresowań i warsztaty zaspokoją ciekawość każdego dziecka i pogłębią jego wiedzę. Projekty edukacyjne wykraczające poza treści nauczania w szkole przygotują do korzystania z narzędzi TIK (Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych), co wpłynie na rozbudzenie pasji i stworzy leprze perspektywy na rynku pracy.

Zajęcia w swoim programie nawiążą do takich dziedzin jak robotyka, mechanika, elektronika.

Zajęcia z robotyki dla klas I-III to: Wiedza z budowy i programowania robotów Poznanie terminów technicznych Budowanie robota, jego testowanie i konkursy

Zajęcia z informatyki i programowania dla klas IV-VI to: Nauka korzystania z komputera i Internetu w sposób bezpieczny Programowanie gier Tworzenie stron internetowych

Udział w projekcie jest bezpłatny. Projekt realizowany jest od 1 lipca 2017 do 30 czerwca 2019 r. Zajęcia prowadzone będą w grupach wiekowych, osobno dla uczniów klas I-III i klas starszych. Projekt zadba także o potrzeby dzieci z niepełno-sprawnościami. Udział w projekcie jest bezpłatny.