SPOTKANIE INFORMACYJNE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Skrócona instrukcja składania wniosków o wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub bezpiecznego.
Advertisements

Informacja na temat FŚPMdSiD PW w roku akademickim 2013/2014
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Skrócona instrukcja składania wniosków o zmianę wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub.
TRAde Control and Expert System
Warszawa, dnia 5 listopada 2004 r.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Gmina Zawichost ul. Żeromskiego – 630 Zawichost tel. (015) fax. (015) ail: IV Spotkanie informacyjne.
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Plan działania Wrocław, PLAN DZIAŁANIA – STATUS DOKUMENTU W SYTEMIE REALIZACJI DOPRECYZOWANIE ZAPISÓW PO KL SzOP PD -
SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE Zarządzanie.
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
KONTO BEZ KANTÓW z Programem Premiowym
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
WINDOWS 95 WYCINEK AUTOSTART TWORZENIE POWIĄZAŃ PLIKÓW Z APLIKACJAMI
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK.
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
iDziennik – prezentacja dla rodziców
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Zakładanie konta pocztowego Wysyłanie i odbieranie wiadomości
Przewodnik po koncie internetowym iBOK.
Zasady premiowania w Biurze Usług Finansowych
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
1 1.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
Prezentacja i szkolenie
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
BAZA DANYCH AMATORSKIEJ DRUŻYNY PIŁKI HALOWEJ
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Prof. Tadeusz Więckowski
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Dziennik.
Generator ofert – wersja beta
Program edukacyjny „Dzień przedsiębiorczości” Działania szkoły na platformie programu.
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Ministerstwo Finansów
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
Wynagrodzenia nauczycieli - zadania ogniw ZNP
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Najnowocześniejsze narzędzia rekrutacyjne i selekcyjne online.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Wojewódzki.
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Praktyczne.
EBSCOhost Mobile Przewodnik
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Uruchomienie systemu kdpw_otc - rozwiązania techniczne 20 września 2012 r.
Kształcenie dualne.
Praktyczna nauka zawodu (pnz)
CENTRUM KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŹNYCH
Projekt modułu BANK INTERNETOWY Moduł funkcji banku
Szkolenie Działu Handlowego
System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Podziałania
Prezentacja wspomagająca dla: Dyrektorów OE
Korzystanie z wirtualnego dysku OneDrive
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

SPOTKANIE INFORMACYJNE Zarządzanie Przez Cele SPOTKANIE INFORMACYJNE Spotkanie informacyjne ZPC – omówienie celów i planów komórki i stanowisk. Spotkanie rutynowe, odbywające się w cyklach miesięcznych, kwartalnych, rocznych. Przed spotkaniem Przełożony uzupełnia informację do przekazania, zgodnie z minimalnym zakresem (na dalszych slajdach). Dane z ppt może być wydrukowana i wywieszona na tablicy ogłoszeń. Plany Cele Wyniki - dźwignia wzrostu Poczty Polskiej S.A. Tajemnica przedsiębiorstwa 1 1

Nowe zasady wynagradzania 2015 uzależniona od realizacji celów premiowych wynagrodzenie zasadnicze premia zadaniowa dodatek stażowy *po 3 latach pracy i/lub dodatek konwojencki/ inkasencki *dot. Pracowników PPO Slajd wprowadzający – pomocny przy wdrożeniu ZPC. W trakcie spotkania omawiamy plan do wykonania, którego realizacja motywowana jest premią zadaniową. Nowe zasady wynagradzania zawarte w ZUZP 2015 obejmują wiele składników całkowitego wynagrodzenia pracownika. System Zarządzanie Przez Cele reguluje jeden składnik – premię zadaniową, wynikającą z realizacji nałożonych celów premiowych. Na danym stanowisku realizuje się cele premiowe wynikające ze strategicznych zadań danego obszaru. Cel premiowy jest zgodny z zakresem pełnionych obowiązków, jednocześnie nie służy do nagradzania wykonania rutynowych działań. Za zadania realizowane na stanowisku przysługuje wynagrodzenie zasadnicze. W ramach umowy o pracę wynagrodzenie i zakres obowiązków jest stały. Premia zadaniowa przysługuje za realizację nałożonych celów premiowych, zgodnie z kierunkiem, który PP uznaje za ważny. Cele premiowe dla danego cyklu premiowego wskazywane są decyzją Dyrektora Jednostki przed rozpoczęciem kolejnego cyklu. Cele zespołowe i indywidualne wynikają z planów nałożonych na Jednostkę i komórki PP. prowizja premia roczna „łącznościówka” * po roku pracy Tajemnica przedsiębiorstwa

Spotkanie informacyjne przekazanie informacji o celach i planach komórki udzielenie informacji na temat nadawania i rozliczania celów – ZPC w powiązaniu z ZUZP i Regulaminem Premiowania W trakcie rutynowego spotkania informacyjnego ZPC Przełożony przedstawia założenia pracy wynikające z planów komórki. W trakcie pierwszego spotkania ZPC pracownikom udziela się wyjaśnień na temat ZPC, ZUZP i Regulaminu premiowania. Kolejne spotkania po wdrożeniu obejmują tylko punkt pierwszy – cele i plany. Tajemnica przedsiębiorstwa

Tajemnica przedsiębiorstwa Cele i plany komórki wyniki ostatniego okresu cele roczne cele kwartalne cele stanowisk zasady podziału planów panel dyskusyjny - podsumowanie Przedstawia Przełożony Wyniki ostatniego okresu Cele roczne Cele kwartalne Cele stanowisk Zasady podziału planów Pytania - podsumowanie Tajemnica przedsiębiorstwa 4

Tajemnica przedsiębiorstwa Wyniki okresu 1-2-3-4Q WZÓR Przedstawia Przełożony Wyniki ostatniego okresu Cele, jakie były nałożone na ostatni okres Wartości oczekiwane (plany) jakie należało osiągnąć w ostatnim okresie Wyniki osiągnięte w zakresie poszczególnych celów (stopień realizacji planu) Tajemnica przedsiębiorstwa

Tajemnica przedsiębiorstwa Cele na rok 2016 Przedstawia Przełożony Wyniki ostatniego okresu Cele, jakie były nałożone na ostatni okres Wartości oczekiwane (plany) jakie należało osiągnąć w ostatnim okresie Wyniki osiągnięte w zakresie poszczególnych celów (stopień realizacji planu) Tajemnica przedsiębiorstwa

Tajemnica przedsiębiorstwa Cele na 1Q 2016 Przedstawia Przełożony Cele na najbliższy kwartał Cele, jakie mają być nałożone na nadchodzący okres Wartości oczekiwane (plany) jakie będzie należało osiągnąć w tym okresie Jakie skutki biznesowe maja być osiągnięte za pomocą tych celów. Jak cel kwartalny prowadzi do realizacji celu rocznego Tajemnica przedsiębiorstwa

Tajemnica przedsiębiorstwa Cele stanowisk Przedstawia Przełożony Cele stanowisk Cele, jakie mają być nałożone na nadchodzący okres Wartości oczekiwane (plany) jakie będzie należało osiągnąć w tym okresie Wzrosty/spadki mierników są planowane w stosunku do poprzedniego okresu Tajemnica przedsiębiorstwa

Tajemnica przedsiębiorstwa Zasady podziału planu Reguła XXX Reguła YYY Zasada ZZZ Przedstawia Przełożony Zasady podziału planu, wg reguł zatwierdzonych w obszarze. Zasady wg jakich plan nałożony na stanowisko jest dzielony między komórki i pracowników. W przypadku, gdy zasady są niezmienione w stosunku do poprzedniego okresu, a w komórce nie ma nowych pracowników, nie ma potrzeby ich szczegółowego prezentowania. Tajemnica przedsiębiorstwa

Cele i plany komórki pytania - podsumowanie Odpowiedzi na pytania. Dyskusja wyzwań związanych z realizacją nałożonych celów. pytania - podsumowanie Tajemnica przedsiębiorstwa

Terminarz wdrożenia 4Q 2015 1Q 2016 2Q 2016 1Q 2017 spotkanie informacyjne nałożenie celów rozliczenie celów 1Q spotkanie wynikowe W czwartym kwartale nakładamy cele na wszystkich pracowników PP. Większość pracowników otrzymuje premię kwartalną. W 4Q 2015 otrzymają cele na 1Q 2016. Pierwszy cykl monitorowania i ocena poziomu realizacji zakończy się w 2Q 2016. Przełożony ocenia realizację celów przez pracownika i wpisuje wynik w aplikacji mHR. Ocena może odbywać się w miesięcznych punktach kontrolnych (za styczeń i za luty). W kwietniu dokonywane jest rozliczenie za cały 1Q. Premia wypłacana jest w trzech częściach. Pierwsza część wypłacana jest w maju 2016. Pracownicy premiowani w cyklu rocznym w 4Q 2015 otrzymują cele na cały rok 2016. Pierwszy cykl monitorowania i ocena poziomu realizacji zakończy się w 1Q 2017. Przełożony ocenia realizację celów przez pracownika i wpisuje wynik w aplikacji mHR. Ocena może odbywać się w kwartalnych punktach kontrolnych (w kwietniu za 1Q, w lipcu za 2Q, w październiku za 3Q). W styczniu 2017 dokonywane jest rozliczenie za cały rok 2016. Premia wypłacana jest w jednej części. Pierwsza premia wypłacana jest w lutym 2017. rozliczenie celów rocznych premia Q premia roczna szkolenia Tajemnica przedsiębiorstwa

Aplikacja mHR wspierająca proces – logowanie Strona logowania. Przed logowaniem należy aktywować konto i odświeżyć hasło, jeśli wygasło. Odświeżenia hasła może dokonać bezpośredni przełożony. Dostęp do aplikacji będą mieli wszyscy pracownicy, tylko z komputerów Poczty Polskiej S.A. Jeden pracownik może występować w kilku rolach, (np. poza rolą pracownik, jako administrator, kierownik, Opiekun Oceny czy Wsparcie Procesu). Aby uruchomić aplikację należy wpisać do przeglądarki internetowej adres https://zpc-test.net.pp. Wyświetli się strona służąca do logowania użytkownika. Na wyświetlonej formatce należy wpisać swoją ‘Nazwę użytkownika’ (np. nowakanna) oraz przypisane do swojego użytkownika hasło, a następnie użyć przycisku ‘Zatwierdź’(zgodnie z logowaniem na komputer lub w intranecie „Mój Profil”). Po zalogowaniu wyświetla się strona startowa, na której prezentowane są dane podstawowe. Z tego poziomu można przejść do pozostałych modułów. Tajemnica przedsiębiorstwa 12

Aplikacja mHR – struktura PP Widok struktury. Pracownik może odnaleźć stanowisko w kaskadzie komórek, do której ono należy. Struktura PP odzwierciedla prawidłową strukturę kaskadowania celów i hierarchię oceniania. Pracownik może zobaczyć, skąd pochodzą jego cele, kto nakłada cele i ocenia poziom realizacji celów, na wynik jakich struktur budowany jest poprzez realizację celów premiowych. Pracownik pełniący kilka stanowisk ma kilku przełożonych w strukturze – odpowiednio do liczby stanowisk. Pracownik pełniący różne obowiązki w ramach jednego stanowiska ma jednego przełożonego w strukturze. Struktura PP, czyli baza komórek, stanowisk i osób jest co dzień aktualizowana poprzez interfejs z CSIP, Dane w mHR odzwierciedlają dane wprowadzone do baz lokalnych KP 2000. Z uwagi na wielkość struktury PP dane o komórkach w CSIP wprowadzane są sukcesywnie. Przenoszenie pracowników miedzy komórkami wymaga utworzenia nowej komórki i przeniesienia z dotychczasowej. Dlatego mHR może prezentować przejściowo dotychczasową i nową komórkę jednocześnie. Pracownik zawsze odnajduje się w tej komórce, do której jest przypisany w bazie lokalnej KP2000. Z uwagi na wielkość zatrudnienia w PP dane o osobach i zmianach kadrowych w bazach KP2000 wprowadzane są sukcesywnie. Dlatego mHR może prezentować przejściowo dotychczasowe stanowisko pracownika, do chwili dokonania zmiany w KP2000. Pracownik zawsze odnajduje się w tej komórce, do której jest przypisany w bazie lokalnej KP2000. Tajemnica przedsiębiorstwa

Aplikacja mHR – lista kart do opracowania Widok listy karty celów. Przełożony lub wyznaczony przez niego Opiekun Oceny lub pracownik w roli „Wsparcie Procesu” ma do dyspozycji formatkę zbiorczą, z listą kart do opracowania. Dzięki możliwości wyboru karty w dowolnym statusie można wyfiltrować czynności tak by były podobne. Dzięki możliwości grupowego przypisania celów i grupowego przesyłania kart do pracowników, można szybko nadać cele zespołowe (te same cele, te same plany, te same wagi) lub indywidualne (takie same cele, różne plany lub wagi) różnym pracownikom. Możliwość grupowego opracowania kart jest nieograniczona – grupowo można nadać cele wszystkim podwładnym, bez względu na ich liczbę. Dzięki wykorzystaniu roli Wsparcia Procesu i Opiekuna Oceny oraz grupowego opracowania i przekazania kart, przełożony skupia się na właściwym opracowaniu podziału planu, oszczędzając czas opracowania kart i pracy z systemem. Tajemnica przedsiębiorstwa 14

Aplikacja mHR – widok karty celów Widok listy karty celów. Pracownik może zapoznać się z kartą celów poprzez aplikację mHR. Po zalogowaniu wg instrukcji wyświetla kartę celów przekazaną przez przełożonego. Pracownik pełniący kilka stanowisk realizuje różne cele i ma kilka kart – odpowiednio do liczby stanowisk. Pracownik pełniący różne obowiązki w ramach jednego stanowiska ma jedną kartę i odpowiednio nałożone plany. Pracownik, który nie zgadza się z nałożonymi celami, może złożyć odwołanie w terminie 7 dni od przekazania celów. Odwołanie rozpatruje przełożony wyższego szczebla. Proces odwołania przebiega w aplikacji mHR. Po pozytywnym rozpatrzeniu odwołania przełożony opracowuje nową kartę. Po negatywnym rozpatrzeniu odwołania obowiązuje dotychczasowa karta. Oceny wpisane przez przełożonego są pokazane w karcie celów w widoku pracownika. Tajemnica przedsiębiorstwa 15

Aplikacja mHR – widok raportu Aplikacja wspomagająca proces Aplikacja mHR. Widok automatycznego raportu. W punktach kontrolnych i po zamknięciu oceny w cyklu przełożonemu udostępniany jest automatyczny raport o wynikach komórki i osób. Raport umożliwia filtrowanie według celów, przypisanych wag i planów. Przełożony może dokonywać analizy i dzięki temu usprawniać zarządzanie realizacją celów i planów. Po zamknięciu cyklu premiowego mHR generuje listę składników premiowych do modułu Premia w CSIP. Lista przekazywana jest interfejsem, w sposób automatyczny, bez ingerencji uznaniowej. Premia naliczana jest na podstawie wszystkich składników premiowych, w tym na podstawie wyniku oceny zadaniowej. Pracownikowi przysługuje prawo do odwołania od wysokości naliczonej premii. Odwołanie następuje w module premia CSIP. W przypadku odwołania pozytywnie rozpatrzonego z powodu niewłaściwej oceny poziomu realizacji celów premiowych, przełożony tworzy kopię karty i wprowadza korekty oceny. Skorygowany wynik oceny przekazywany jest interfejsem do modułu premia CSIP. Następuje ponowne przeliczenie premii, z uwzględnieniem już dokonanej wypłaty. Tajemnica przedsiębiorstwa 16

Kalendarz ZPC – pierwszy cykl udostępnienie pracownikom aplikacji od 23.11.2015 logowanie do mHR do 30.10.2015 przeglądanie kart celów ewentualne odwołania w ostatnim tygodniu listopada i w pierwszym tygodniu grudnia rozliczenie realizacji celów kwartalnych w kwietniu’16, z możliwymi punktami kontrolnymi w lutym i marcu rozliczenie realizacji celów rocznych w styczniu’17, z możliwymi punktami kontrolnymi w kwietniu, lipcu i październiku Infolinia Pracownicza: 800 001 001 dla połączeń z telefonów stacjonarnych, 43 88 88 333 dla połączeń z telefonów komórkowych, Zapowiedź na IVR –należy wybrać 2. Infolinia dostępna dla pracowników Poczty Polskiej od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–18.00. W pierwszym cyklu oceny kwartalnej obowiązują terminy nałożenia celów: Do końca listopada 2015 dla pracowników RS, POL i PPPO. Do końca grudnia 2015 dla wszystkich pozostałych pracowników W pierwszym cyklu oceny rocznej obowiązują terminy nałożenia celów: Do końca grudnia 2015. Pierwsza premia wypłacona według regulaminu premiowania ZUZP 2015: kwartalna – w maju 2016 roczna – w lutym 2017 Pracownikom udostępniona jest infolinia pracownicza o wskazanych numerach. Tajemnica przedsiębiorstwa

Spotkania wynikowe na koniec Q Raporty Plany Cele Najrzadziej raz na kwartał przełożony poinformuje pracowników o wynikach bieżącego okresu i wskaże, w jaki sposób te wyniki determinują wybór celów o raz wysokość panów okresu następnego. Spotkanie wynikowe może być połączone ze spotkaniem informacyjnym w nowym cyklu premiowym. Tajemnica przedsiębiorstwa 18

Tajemnica przedsiębiorstwa Panel dyskusyjny W trakcie spotkania informacyjnego przełożony odpowiada na pytania pracowników w sprawie celów i planów. W przypadku braku w Zasadach ZPC i we wszystkich materiałach pomocniczych dostępnej odpowiedzi, zgłasza przez infolinię Działu Contact Center w COF zapytanie. Takie nowo powstałe pytanie wzbogaca bazę Q&A (pytań i odpowiedzi, a także Bazę Wiedzy konsultantów infolinii. Tajemnica przedsiębiorstwa