MUZ-ART-TECH interdyscyplinarne programy nauczania dla III etapu kształcenia z wykorzystaniem narzędzi informatycznych Raport cząstkowy 01 z badania ewaluacyjnego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Badanie psychologiczne jako narzędzie ewaluacji wewnetrznej
Advertisements

Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Nowoczesne technologie w polskiej edukacji
EWALUACJA PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH W RAMACH PODDZIAŁANIA
Diagnostyka i ewaluacja konieczność czy potrzeba?
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 4.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
Konkursy przedmiotowe dla uczniów województwa świętokrzyskiego
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Opracował: Zespół do Ewaluacji Wewnętrznej II
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Metody …czyli jak ewaluować, by nie zanudzić?
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
Hospitacja – na co warto zwrócić uwagę!
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Spotkanie organizacyjne Gimnazjum nr 22 w Bydgoszczy Gimnazjum nr 22 w Bydgoszczy 13 listopada 2012r. Honorowy Patronat Organizatorzy.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Czerwiec TECHNIK HANDLOWIEC Etap pisemny: przystąpiło - 18 osób zdało – 18 osób Etap praktyczny przystąpiło - 18 osób zdało - 12 osób Dyplom otrzymało.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
LearningApps.org Służy do tworzenia rozmaitych aplikacji: quizów, testów, krzyżówek i in. Do wykorzystania niemal w każdym przedmiocie nauczania „Gotowce”
Zapis prezentacji:

MUZ-ART-TECH interdyscyplinarne programy nauczania dla III etapu kształcenia z wykorzystaniem narzędzi informatycznych Raport cząstkowy 01 z badania ewaluacyjnego projektu Instytut Rynku Elektronicznego Sp. z o.o. Warszawa

Ankiety N1 - ogólnie Grupa badawcza 1: w ankietyzacji wzięło udział 31 z 36 pracowników Uczestników Instytucjonalnych (nauczycieli).

Ankiety N1 - ogólnie

Ankiety U1 - ogólnie Grupa badawcza 2: W ankietyzacji wzięło udział 133 ze 134 Uczestników Indywidualnych (uczniów).

Ankiety U1 - ogólnie

Zauważone słabe strony wdrażanego programu

Ankiety U1 - ogólnie Zauważone słabe strony wdrażanego programu cd.

Ankiety U1 - ogólnie Zauważone słabe strony wdrażanego programu cd.

Różnice w odpowiedziach: nauczyciele - uczniowie TezaOdp NOdp U Podoba mi się koncepcja projektu100% tak13% nie Jestem pozytywnie zmotywowana/y projektem100% tak85% tak TIK pomagają w nauczaniu/nauce100% tak77% tak Doświadczenie nabyte w czasie projektu wykorzystam poza szkołą 88% Tak (23% zdecyd.T) 70% Tak (29%- zdecyd.T) Doświadczenie nabyte w czasie projektu wykorzystam w szkole 94% Tak (42% zdecyd.T) 70% Tak (29%-zdecyd.T) Materiał w programie jest przeładowany29% tak49% tak Wdrażany program zmusza mnie do wydajniejszej pracy (uczniów/z uczniami) na lekcjach 10% nie35% nie Program poprawia współpracę interpersonalną3% nie22% nie Interpersonalność programu pomaga w nauczaniu/motywuje do nauki 87% tak61% tak Wniosek: Program jest pod każdym względem lepiej oceniany przez nauczycieli niż przez uczniów.

Wyniki ankiet podzielono według klucza Szkoły Publiczne – Szkoły Społeczne

Różnice w odbiorze projektu w szkołach publicznych i społecznych przez nauczycieli: 1.Nauczyciele szkół publicznych w większym stopniu : - podkreślają, że program zmusza do wydajniejszej pracy z uczniami na lekcjach 2.Nauczyciele szkół społecznych w większym stopniu : - potwierdzają zrozumiałość i kompletność opracowanych materiałów - podkreślają przeładowanie programu Ogólnie jednak oceny są bardzo zbliżone

Różnice w odbiorze projektu w szkołach publicznych i społecznych przez uczniów: Praktycznie rozkład odpowiedzi ma taką samą charakterystykę !

Robert Uklański Instytut Rynku Elektronicznego Sp. z o.o