„Stwarzanie sytuacji edukacyjnych służących kształtowaniu umiejętności pisania i czytania jako głównego elementu przygotowania dziecka przedszkolnego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC WRZESIEŃ GRUPA II TEMATYKA:  NASZE PRZEDSZKOLE  WSZYSCY RAZEM  JESTEM PRZEDSZKOLAKIEM  WITAMY PANIĄ.
Advertisements

Koncepcja pracy Przedszkola nr 33 im. Majki Jeżowskiej w Zabrzu na lata 2015 – 2018.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Grupa „Misie” przygotowała gazetkę, na której znalazły się informacje na temat Święta Flagi i uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Przedszkole w Czarnej Białostockiej.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Zapraszamy do naszego przedszkola. O PRZEDSZKOLU -NASZE PRZEDSZKOLE DZIAŁA OD PONAD 50 LAT -STARAMY SIĘ ABY NASZA PLACÓWKA BYŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Ul. Lermontowa Łódź
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 2 w Łodzi ul. Motylowa 3 tel
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 w Szczecinie jest placówką koedukacyjną - dla dziewcząt i chłopców - uczęszczających do Gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach.
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie 2012/2013 K ORZYŚCI Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Z dniem 1 września 2004 roku stanowisko dyrektora szkoły objął pan Eugeniusz Szybiak, a jego zastępcą została pani Barbara Goraj. Oboje funkcję swą pełnią.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Ten tydzień rozpoczęliśmy od tego że dowiedzieliśmy się o Dniu Sekretarki – poszliśmy więc do pani Ani z prezentem i życzeniami.
Opracowała: Magdalena Rduch-Grzęda CZYTANIE- NAJLEPSZA DROGA DO SUKCESU.
System edukacji w Polsce
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
PRZEDSZKOLE GMINNE W SKIBINIE
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Aktywny RODZIC.
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 im
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”
Szkoła Podstawowa nr 139 im. Wojska Polskiego
Nasza szkoła jest: Bezpieczna Nowoczesna Atrakcyjna Opiekuńcza.
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
„Nasza szkoła dzisiaj”
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Serce i dusza wolontariusza
SAMORZĄD SZKOLNY Przeprowadził DZIAŁANIA samopomocy na rzecz uczniów w szkole „UCZYMY SIĘ UCZYĆ INNYCH”- pomoc młodszym kolegom.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Informacja dla rodziców.
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Tornister Warto zauważyć, że problem przeciążonych tornistrów szkolnych wynika  z kilku przyczyn: - Dzieci często noszą w plecakach więcej podręczników.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Zaburzenia mowy a trudności szkolne
Szkoła Podstawowa na Smoczej Serdecznie zapraszamy
ul. Grzybowska Warszawa
Prezentujemy Państwu Szkołę Podstawową nr 388 im. Jana Pawła II
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Zapraszamy do wspólnej nauki!
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom
Aktywny RODZIC.
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Zapis prezentacji:

„Stwarzanie sytuacji edukacyjnych służących kształtowaniu umiejętności pisania i czytania jako głównego elementu przygotowania dziecka przedszkolnego do roli ucznia oraz czytelnika.” Jest to główne zadanie Rocznego Planu Pracy opiekuńczo – wychowawczo – dydaktycznego, który będziemy realizować z dziećmi w tym roku szkolnym.

Jakie ciekawe formy będziemy realizować razem z dziećmi? „Czytanie na wesoło” będą to codzienne sesje czytelnicze z wykorzystaniem literatury dziecięcej również przy udziale zaproszonych gości, rodziców, dziadków.

Bogate kąciki ćwiczące umiejętność czytania i pisania „Kącik czytelnika” będzie zawierał wiele ciekawych pozycji, rozbudzających w dzieciach zaciekawienia czytaniem „Kącik sprawnej rączki” wyposażony będzie w różnorodny materiał do rysowania, lepienia, nawlekania, służący ćwiczeniu sprawności rak i palców

W salach pojawią się „ściany liter”, wyrazy do globalnego czytania, dzielenie wyrazów na sylaby, głoski

Będziemy prowadzić systematycznie zabawy logopedyczne w myśl zasady: „Poprawne mówienie sukcesem dobrego czytania”

Na zajęciach plastycznych i graficznych będziemy wykorzystywać różnorodne materiały.

„Dzień Słowa Czytanego” „Dzień Słowa Pisanego” Zorganizujemy wiele ciekawych spotkań, ukazujących dzieciom użytkową wartość pisania i czytania. Będą to miedzy innymi: „Dzień Słowa Czytanego” „Dzień Słowa Pisanego”

Więcej pomysłów, które będziemy realizować znajdziecie Państwo w Rocznym Planie Pracy, który znajduje się w kąciku dla rodziców, oraz na stronie internetowej przedszkola. Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z tym dokumentem i włączania się w proponowane formy.