Wznowienia ubezpieczeń domów i mieszkań
Agenda Dotychczasowy proces wznowień INTER Lokum. Co nowego we wznowieniach INTER Lokum? Cz. 1. Wysyłka automatycznego wznowienia e-mailem . Jak działa wysyłka automatycznego wznowienia e-mailem? Zmiana pisma wznowieniowego – pierwsza strona. Zmiana pisma wznowieniowego – druga strona (niebawem). Zalety procesu wznowień. Portal Agenta.
1. Dotychczasowy proces wznowień INTER Lokum okres obowiązywania polisy Agent w tym czasie (4 tygodnie) może: przedstawić niezmienioną ofertę Klientowi (tradycyjnie w PA lub DMS) edytować automatycznie przygotowaną ofertę zgodnie z oczekiwaniem Klienta, a następnie ją przedstawić tradycyjnie w PA lub DMS) spolisować niezmienioną lub edytowaną ofertę nic nie robić ;-) Początek okresu ochrony polisy wznowieniowej 6 tygodni przed zakończeniem polisy pierwotnej: Agent widzi w PA propozycję przedłużenia umowy przygotowaną przez TU INTER Polska S.A. 2 tygodnie przed zakończeniem polisy: System sprawdza czy Agent wystawił polisę, jeśli „NIE” BOK wysyła do Klienta wznowienie pocztą. PAMIĘTAJ! Wystawienie polisy bez uzupełnienia pola poprzedni nr polisy nie blokuje wysyłki wznowień pocztą. 30 dni po zakończeniu okresu ochrony Oferta przestaje być widoczna w Portalu Agenta (anulowanie)
2. Co nowego we wznowieniach INTER Lokum? „stare” INTER Lokum „nowe” INTER Lokum „nowe” INTER Lokum „nowe” INTER Lokum automatyczne wznowienie wysyłane pocztą automatyczne wznowienie wysyłane pocztą + e-mailem
3. Wysyłka automatycznego wznowienia e-mailem Automatyczne wznowienie będzie wysyłane pocztą i na e-mail Klienta. W jakich sytuacjach? Jeśli Klient wyraził zgodę na „nowym” INTER Lokum na otrzymywanie ofert na e-maila.
4. Jak działa wysyłka automatycznego wznowienia e-mailem? Jak to działa? Klient otrzymuje e-maila, w którym jest link do oferty. Po kliknięciu w ofertę, Klient jest przenoszony do strony www.inter-oferta.pl, na której może opłacić ofertę. Opłata oferty w terminie spowoduje spolisowanie oferty. Jednocześnie do Klienta wysyłana jest propozycja wznowienia pocztą.
5. Zmiana pisma wznowieniowego – pierwsza strona
6. Zmiana pisma wznowieniowego – druga strona (niebawem)
7. Zalety procesu wznowień uproszczona procedura wznawiania ofert (gotowa propozycja przygotowana w Portalu Agenta) uzyskanie realnego wpływu na proces wysyłania oferty w ramach automatycznego wznowienia przez Agenta wystawienie polisy metodą tradycyjną lub DMS blokuje wysłanie propozycji wznowienia z Centrali! brak konieczności korzystania z dodatkowych raportów (szkodowość, status polisy i inne widoczne w Portalu Agenta) wielokanałowy kontakt z Klientem zgodny z jego preferencjami dzięki wysyłce automatycznego wznowienia e-mailem – szybsze dotarcie do Klienta (cesja) nowa, bardziej funkcjonalna szata graficzna zakładki „Wznowienia” w Portalu Agenta
8. Portal Agenta