Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Miejski Obszar Funkcjonalny
Advertisements

Paweł Klimowicz Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Inwestycje Metropolitalne w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Krakowa Kraków, 2007.
GDDKiA Oddział w Kielcach
Zmiana Planu zagospodarowania przestrzennego Województwa Lubuskiego
Obwodnica Olsztyna – opis konfliktu
WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej na Mazowszu
„Narodowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój edycja 2013 Małopolski Urząd Wojewódzki.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Dróg Wojewódzkich na lata 2007 – 2013
Roman Ciepiela Wicemarszałek Województwa Małopolskiego
Plan Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego 2010 Wojciech Kozak Członek Zarządu Województwa Małopolskiego Kraków 24 lutego 2009 r. Departament Środowiska.
AKTUALIZACJA STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWODZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA Toruń,
Skoro nie wiesz dokąd zmierzasz Nigdy tam nie dojdziesz Konwent zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego Pogorzelica
POTENCJAŁY, PROBLEMY I PROPONOWANE KIERUNKI ROZWOJU POWIATU ŚWIECKIEGO r.
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO
Planowane roboty drogowo-mostowe w latach 2009 ÷ Projekt -
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Strategia Rozwoju Miasta Włocławek jako podstawa do aplikacji o środki zewnętrzne w tym Unii Europejskiej Włocławek, 24 września 2012 roku.
WYBRANE ASPEKTY ROZWOJU TERYTORIALNEGO W ŚWIETLE USTALEŃ KPZK
Henryk Szych Dyrektor Biura Planowania Przestrzennego w Lublinie Chełm, 26 czerwca 2012 r.
Zespół ds. Energetyki WFOŚiGW w Gdańsku
MIEJSKIE OBSZARY FUNKCJONALNE
Wspieranie kluczowych inwestycji TAKICH JAK
ZMIANA PlanU Zagospodarowania Przestrzennego Woj. Podkarpackiego
ZAŁOŻENIA DO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO POZNAŃSKIEGO OBSZARU METROPOLITALNEGO PRACE NAD PLANEM ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.
STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Zieleń w mieście – dlaczego jej potrzebujemy?
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Wspieranie współpracy metropolitalnej w nowej perspektywie finansowej
STRATEGIA ROZWOJU SYSTEMU TRANSPORTU WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
Finansowanie inwestycji sektora gospodarki odpadami w nowej perspektywie Paweł Orłowski Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury i.
Platforma informacyjna wsparciem procesu optymalizowania rozwoju systemu transportowego KRAKOWIC dr hab. inż. Andrzej Szarata Politechnika Krakowska Katowice,
Budowa dwutorowej linii 400 kV Kozienice – Ołtarzew
Analiza dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego w ramach projektu pn. „Dla spójności i dostępności – analiza możliwości rozwojowych obszaru.
„ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE”
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych – realizacja w 2015 roku
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
System aktów planowania przestrzennego
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
1 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT). 2 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne to nowy instrument: - rozwoju terytorialnego, - wdrażania zintegrowanych.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
1 Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gniew – rejon wsi Gogolewo CEL PREZENTACJI: CEL PREZENTACJI: PRZEDSTAWIENIE.
1 Zmiana nr 2 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gniew CEL PREZENTACJI: CEL PREZENTACJI: PRZEDSTAWIENIE PROJEKTU.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
Witamy na I forum na rzecz budowy drogi S-74. Forum na rzecz budowy drogi S-74 Dlaczego powstało forum? Celem konferencji jest stworzenie forum wymiany.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Ewa Paturalska – Nowak Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi Warszawa, luty 2014 r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Najważniejsze elementy ze stanu wdrażania X posiedzenie KM RPO WKP
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Koncepcja przestrzennego zagospodarowania kraju
System aktów planistycznych
Warsztat konsultacyjny
Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego
Warsztat konsultacyjny
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
strategia rozwoju gminy Nieporęt na lata
Zapis prezentacji:

Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego S7 - Nowy Targ – Nowy Sącz – Gorlice – do drogi ekspresowej S19 Kontekst Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030 Kontekst Strategii Rozwoju Województwa Małopolskiego 2020 Kontekst Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego Koncepcja przestrzenna układu drogowego Roman Ciepiela – Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Nowy Sącz, 28 września 2011 r.

Projekt KPZK – rozwój sieci drogowej i lotnisk – horyzont 2030

Projekt KPZK – rozwój sieci drogowej i lotnisk – horyzont 2030

Etapy dla inwestycji drogowych w projekcie KPZK 2030 Muszynka Kraków - Olkusz

Projekt Strategii Rozwoju Województwa Małopolskiego na lata 2011-2020

Strategia Rozwoju Województwa Małopolskiego na lata 2011 - 2020

Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego

Plan Zagospodarowania Przestrzennego Województwa i jego związek z planowanymi inwestycjami drogowymi: Podjęcie UCHWAŁY Nr XXXIV/493/09 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO z dnia 3 lipca 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego; Uwzględnienie ustaleń Strategii Rozwoju Województwa; Uwzględnienie ustaleń Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju; Uwzględnienie ustaleń programów zawierających zadania rządowe, służące realizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym; Podstawowe elementy sieci osadniczej województwa, powiązania komunikacyjne i infrastrukturalne; Kierunki powiązań transgranicznych; Rozmieszczenie inwestycji celu publicznego o znaczeniu ponadlokalnym;

HARMONOGRAM ZMIANY Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego 2009/2010 2011 2012 2013 2014 Sporządzanie projektu zmiany Planu i prognozy środowiskowej Rozpatrzenie wniosków do zmiany PZPWM Przystąpienie do zmiany Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Uchwalenie PZPWM Proces opiniowania „wewnętrznego” i „zewnętrznego” projektu Planu Zawiadomienie o przystąpieniu do sporządzenia PZPWM oraz zebranie wniosków i informacji Konsultacje ustaleń Planu w subregionach

Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego dla drogi : S7 - Nowy Targ – Nowy Sącz – Gorlice – do drogi ekspresowej S19

Koncepcja przestrzenna dróg w województwie małopolskim W ramach prac nad projektem zmiany Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego zostaną wykonane koncepcje przestrzenne poszerzone o zagadnienia ekonomiczne dla infrastruktury drogowej. Opracowania będą dotyczyć dróg Małopolski Zachodniej i dróg Małopolski Południowo – Wschodniej. Opracowanie będzie obejmować m.in. drogę: S7 - Nowy Targ – Nowy Sącz – Gorlice – do drogi ekspresowej S19 łączącej drogę krajową nr 7 klasy technicznej - droga ekspresowa, poprzez ośrodki gospodarcze na południu Małopolski: Nowy Targ, Nowy Sącz i Gorlice do drogi ekspresowej S19 w woj. podkarpackim. Droga ta powinna mieć charakter alternatywny w stosunku do istniejącej drogi krajowej nr 28 i dróg wojewódzkich nr 957 i 969.

Koncepcja przestrzenna drogi w województwie małopolskim: S7 - Nowy Targ – Nowy Sącz – Gorlice – do drogi ekspresowej S19

Cel wykonania koncepcji przestrzennych dróg w województwie małopolskim: Wsparcie rozwoju układu transportowego o wysokich parametrach technicznych, Przygotowanie argumentów do przyszłych rozmów z Ministrem Infrastruktury i Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad, Poprawa bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców obszarów o niewystarczającej dostępności komunikacyjnej, Współpraca gmin, których dotyczą koncepcje drogowe z samorządem województwa, Zobrazowanie potencjalnych konfliktów tj: tereny intensywnej zabudowy, konflikty środowiskowe (obszary chronione, tereny osuwiskowe, złoża), naturalne przeszkody terenowe, przejścia przez istniejącą infrastrukturę, itp. Koncepcja będzie realizowana w ramach prac nad projektem zmiany Planu zagospodarowania przestrzennego województwa małopolskiego i będzie stanowić element koncepcji docelowego układu transportowego w województwie małopolskim.

Koncepcja przestrzenna dróg w województwie małopolskim Zakres merytoryczny opracowania: Przybliżone trasowanie przebiegu szlaku komunikacyjnego; Analiza przebiegu drogi w 2 możliwych do realizacji wariantach (opracowania będą wskazywać warianty umożliwiające przygotowanie dokumentacji do decyzji środowiskowej); Określenie głównych parametrów i rozwiązań technicznych trasy wraz z koncepcją skomunikowania terenów wzdłuż drogi i ich przyłączeń; Powiązania z istniejącymi układami transportowymi dróg ponadlokalnych; Wyznaczenie lokalizacji węzłów oraz dostępność do nich obszarów w tym obszarów przyległych do szlaku, a znajdujących się pomiędzy węzłami; Połączenie z obszarami stref ekonomicznych, obszarami funkcjonalnymi; Możliwe konflikty społeczne, środowiskowe (obszary chronione, tereny osuwiskowe, złoża), jak również problemy realizacyjne poszczególnych inwestycji; Szacunkowe koszty realizacji poszczególnych inwestycji; Uzyskanie stanowiska samorządów lokalnych w odniesieniu do planowanych inwestycji.

Koncepcja przestrzenna dróg w województwie małopolskim Konsultacje społeczne koncepcji układu drogowego: Udział samorządów lokalnych ma na celu włączenie samorządów lokalnych w proces decyzyjny. Dla pozyskania akceptacji samorządów lokalnych proponowanych koncepcji zakłada się udział grup lokalnych w procesie sporządzania koncepcji docelowego układu drogowego. Proponuje się udział samorządów lokalnych w pracach na zasadzie porozumień intencyjnych, obejmujących wsparcie samorządów lokalnych dla prowadzonych działań.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ