PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jarosław Komża KOMŻA KONSULTING
Advertisements

Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Rola Krajowego Forum Wodnego
Konsultacje społeczne
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
„StrategiA rozwoju sportu i wolontariatu sportowego dla Mrągowa”
Informacja na temat projektu Sesja Rady Miejskiej w Elblągu 26 września 2013 Arkadiusz Jachimowicz, ESWIP.
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
PROJEKT INTERDYSCYPLINARNY URZĘDU m.st. WARSZAWY WARSZAWA PRZYJAZNA SENIOROM Warszawa, kwiecień 2009 r.
USTAWA Z DNIA 29 lipca 2005r. O PRZECIWDZIAŁANIU PRZEMOCY W RODZINIE Cele uregulowań prawnych: rozwój profilaktyki jako formy działań zapobiegających.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Pozytywne doświadczenia współpracy organizacji pozarządowych z samorządem miasta Przemyśla Konferencja inaugurująca Działalność Powiatowych Rad Organizacji.
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Regionalny Ośrodek EFS w Olsztynie prowadzony jest przez Elbląskie Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Pozarządowych ul. Staromiejska 16/7, Olsztyn.
Wrocław, dn. 20 maja 2011 r. Obchody Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 na Dolnym Śląsku Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi UMWD Komisja.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Gminna Koalicja na Rzecz Gminna Koalicja na Rzecz Rozwoju Biblioteki Publicznej Rozwoju Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Łapy Miasta i Gminy Łapy.
Warszawa, r. Spotkanie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy z organizacjami pozarządowymi Powołanie Dzielnicowej Komisji Dialogu Społecznego.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Razem dla Północnego Mazowsza Założenia oraz cele projektu.
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
YEPP Bielany – Spotkanie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych Warszawa,
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Wspieranie sektora pozarządowego w powiecie mławskim cel: ROZWÓJ ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH I AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ MIESZKAŃCÓW POWIATU MŁAWSKIEGO Spotkanie.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ EKONOMIA SPOŁECZNA.
Budowanie mechanizmów partycypacji społecznej w sprawowaniu władzy samorządowej.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Porozumienie na Rzecz Wspierania Osób Chorych Psychicznie
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Projekt „Standardy współpracy międzysektorowej w powiecie oleckim” dzień 4 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu.
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, 13 lipca Zasada przejrzystości Zasada braku tolerancji dla korupcji Zasada partycypacji społecznej Zasada przewidywalności.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Województwo Opolskie otwarte na współpracę z NGO Prezentacja założeń projektu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
BUDŻET PARTYCYPACYJNY W DZIELNICY BEMOWO M.ST. WARSZAWY NA 2016 ROK
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
SPOTKANIE KADRY KIEROWNICZEJ OPS, PCPR I PUP Z TERENU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO- MAZURSKIEGO Olsztyn, 16. czerwca 2010 ELBLĄSKIE STOWARZYSZENIE WSPIERANIA.
Doświadczenia projektowe wynikające z konsultacji Rocznego Programu Współpracy Miasta Wrocławia z organizacjami pozarządowymi w roku 2015 Wrocław,
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Miejskiej Słupsk z organizacjami pozarządowymi na 2008 rok Urząd Miejski w Słupsku.
BUDŻET OBYWATELSKI NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE. Co to jest Budżet Obywatelski? Budżet Obywatelski to mechanizm stosowany w wielu samorządach w Polsce, który.
Współpraca Miasta Białegostoku z organizacjami pozarządowymi
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Budżet partycypacyjny w Warszawie ZASADY 2017 DZIELNICA WOLA.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
DZIELNICOWA KAMPANIA „SZEŚCIOLATKI W PIERWSZEJ KLASIE”
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
„Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
1. Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa kulturowego w 2011 roku na terenie Dolnego Śląska.
System Wspierania Nauczycieli w Powiecie Bytowskim „Konsorcjum samorządowe” na rzecz edukacji Dariusz Glazik – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu.
Budżet w liczbach Za nami już trzy edycje: 2012, 2013, 2014 Kwota do podziału (przeszłość): 10 mln Liczba projektów: 265, 217, 207 Liczba uczestników:
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
w województwie pomorskim
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
GIŻYCKI BUDŻET OBYWATELSKI 2017 SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE
Budżet w liczbach Za nami już trzy edycje: 2012, 2013, 2014 Kwota do podziału (przeszłość): 10 mln Liczba projektów: 265, 217, 207 Liczba uczestników:
Konkurs „Przyjaciel ekonomii społecznej 2017”.
Budżet obywatelski Gmina Janów Lubelski.
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK Wydział Kultury i Promocji dla Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK

Kierunki promocji Dzielnicy Targówek Promocja Dzielnicy Targówek obejmuje szereg działań mających na celu informowanie i zachęcanie mieszkańców do udziału w życiu dzielnicy. Jej głównym elementem jest komunikacja z mieszkańcami. Jest ona podstawą sprawnego i efektywnego funkcjonowania samorządu lokalnego. Kierunki rozwoju dzielnicy i decyzje podejmowane przez władze samorządowe powinny być dla mieszkańców jasne i zrozumiałe.   W ramach realizowanej polityki informacyjnej Urząd Dzielnicy stara się docierać do odbiorców z informacją uwzględniając: odpowiednio wczesny przekaz, umożliwiający właściwe wykorzystanie przekazywanej informacji; liczne i zróżnicowane kanały dystrybucji; rozpowszechnianie za pośrednictwem różnorodnych nośników informacji; dostępność ze względu na liczbę źródeł informacji; możliwość uzyskania informacji zwrotnej.

Celem polityki informacyjnej jest: Budowanie podstaw dla rozwoju świadomej społeczności lokalnej; Wspieranie działań w zakresie tworzenia społeczeństwa obywatelskiego; Włączanie mieszkańców w proces podejmowania decyzji; Budowanie pozytywnego wizerunku dzielnicy.

Formy przekazu informacji Internet strona www Urzędu Dzielnicy Targówek, BIP, profil na Facebooku, newsletter, platforma sms, media lokalne i ogólnomiejskie, plakaty, ulotki, obwieszczenia oraz na tablicach informacyjnych, spotkania z mieszkańcami, elektroniczna tablica informacyjna, ankiety, słupy ogłoszeniowe zlokalizowane na terenie dzielnicy, inne nośniki – np. promocja w autobusach, tramwajach.

W przyszłym roku zamierzamy realizować dotychczasowe działania promocyjne poprzez: imprezy dla mieszkańców, wystawy, koncerty, pokazy filmowe, wykłady otwarte, konkursy dla mieszkańców. Bazując na dotychczasowych doświadczeniach większy nacisk zamierzamy położyć na komunikację z mieszkańcami poprzez konsultacje społeczne, media społecznościowe. W celu dotarcia do osób młodych, planujemy współpracę z portalami społecznościowymi oraz komunikację poprzez profil na facebooku i pinterest. Od 1 grudnia br. działa oficjalny profil Dzielnicy Targówek. Dodatkowo planowana jest zmiana wyglądu strony internetowej, tak aby była bardziej przejrzysta i przyjazna dla użytkowników.

Planujemy uruchomić nowe działania mające na celu wciągnięcie mieszkańców w życie lokalnej społeczności. Służyć mają temu: spotkania Zarządu z mieszkańcami, debaty na temat bezpieczeństwa, spotkania informacyjne w ramach procesu budżetu partycypacyjnego, działania animatorów kultury (jak podczas konsultacji w Parku Wiecha). Te konsultacje zostały przeprowadzone przez Katedrę Kultury w wyniku analizy pytań i uwag płynących od mieszkańców, zgłaszanych podczas spotkań z Zarządem i drogą elektroniczną. Konsultacje spotkały się z dużym odzewem ze strony mieszkańców, co pokazało, że jest to dobre narzędzie komunikacji z mieszkańcami. Zależy nam na uczynieniu z Parku Wiecha podobnego punktu na mapie Targówka Mieszkaniowego, jakim Park Bródnowski jest dla Bródna. W najbliższym czasie w dniach 14-15 grudnia będzie się tam odbywał Jarmark Świąteczny, który mamy nadzieję, na trwałe wpisze się w kalendarz wydarzeń w Dzielnicy. Od wiosny planujemy ruszyć z organizacją sobotniego Targu Śniadaniowego.

Współpraca z organizacjami pozarządowymi Ważnym elementem naszych działań jest również współpraca z organizacjami pozarządowymi poprzez Dzielnicową Komisję Dialogu Społecznego w ramach otwartych konkursów ofert w zakresie kultury, sportu, spraw społecznych i edukacji. Na ten cel przeznaczono w budżecie kwotę 974 179 zł Współpraca z trzecim sektorem pokazuje, że włączanie tych podmiotów np. w organizację imprez, pozwala na stworzenie pełniejszej i ciekawszej oferty dla naszych mieszkańców. Duże wsparcie w tym zakresie stanowi aktywnie działająca Dzielnicowa Komisja Dialogu Społecznego. W związku z tym planujemy kontynuować takie działania również w roku przyszłym.

Zespół ds. promocji i komunikacji Zarządzeniem Burmistrza Nr 57/2013 z dnia 25 września br., powołany został międzywydziałowy Zespół ds. promocji i komunikacji. Celem zespołu jest wypracowanie efektywnej komunikacji w ramach Urzędu Dzielnicy, inicjowanie nowych działań w zakresie promocji, współpraca przy organizacji imprez. W skład zespołu wchodzą pracownicy Wydziału Kultury i Promocji, Wydziału Obsługi Zarządu, Zespołu Sportu i Rekreacji, Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia oraz Wydziału Kadr i Funduszy Europejskich. Mimo krótkiego okresu działania zespołowi udało się zorganizować otwarcie skweru Grzegorza Ciechowskiego, a obecnie przygotowuje Jarmark Świąteczny w Parku Wiecha.