Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Nowa” Matura 2015 Języki obce
NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
EGZAMIN MATURALNY EGZAMIN MATURALNY części ustnej Składa się z części ustnej, ocenianej w szkole, części pisemnej oraz z części pisemnej, ocenianej.
Zagadnienia: Podstawy prawne egzaminu maturalnego Standardy wymagań egzaminacyjnych Struktura egzaminu pisemnego i ustnego z języka obcego nauczanego.
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
ANALIZA WYNIKÓW PISEMNEGO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Zestawienie wyników egzaminu
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO OD ROKU 2012
1 Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 1 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W ZĄBKOWICACH ŚLASKICH.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
z języka angielskiego – czas Present Simple
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Odpowiedzi ustne. Kartkówki obejmujące niewielką partię materiału. Zadania klasowe, sprawdziany, testy, arkusze egzaminacyjne, badanie wyników nauczania.
Zmiany w egzaminie maturalnym w roku szkolnym 2011/2012
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady i informacje.
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
Nowa formuła sprawdzianu zewnętrznego w klasie VI od 2015 r.
1 Egzamin maturalny i zawodowy w 2015 roku podstawowe informacje Egzamin maturalny i potwierdzający kwalifikacje zawodowe – technik informatyk w 2015 roku.
Informacja o maturze w 2015 roku. Matura od 2015 roku Lista przedmiotów obowiązkowych nie ulega zmianie w porównaniu do obecnie obowiązujących: język.
Czerwiec TECHNIK EKONOMISTA Etap pisemny: przystąpiło - 20 osób zdało – 13 osób Etap praktyczny przystąpiło - 21 osoby zdało - 9 osób Dyplom otrzymało.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Sprawdzian w klasie szóstej jest:  powszechny  obowiązkowy  warunkiem ukończenia szkoły podstawowej.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Egzamin maturalny z języka obcego - poziom podstawowy Renata Malejewska.
Analiza wyników egzaminu maturalnego Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Jagiellończyka w Lidzbarku Warmińskim.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Wyniki egzaminów zewnętrznych w szkołach województwa kujawsko-pomorskiego Rok szkolny 2014/2015.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Sprawdzian po klasie szóstej INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40.
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Kwiecień 2015 Opracowanie: Elżbieta Wachnik-Kulpa Agnieszka Piotrowska-Jobda Marta Bąk Małgorzata Domańska.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Matura 2016 Analiza wyników.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
Zapis prezentacji:

Analiza wyników testu diagnostycznego z języka angielskiego w klasach I LO i I T.

Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność użycia struktur leksykalno- gramatycznych • umiejętność konstruowania wypowiedzi pisemnej (krótki tekst użytkowy- pocztówka do koleżanki z zagranicy) Zadanie 1. Rozumienie ze słuchu - ( 5 punktów) dotyczyło tematu ,,Szkoła” i polegało na wybraniu ( z trzech możliwości) odpowiedzi zgodnych z treścią wysłuchanego nagrania. Zadanie 2. Rozumienie tekstu czytanego ( 4 punkty) dotyczyło tematu ,,Zakupy” i polegało na wybraniu ( z trzech możliwości) odpowiedzi zgodnych z treścią przeczytanego tekstu. Zadanie 3. Rozumienie tekstu czytanego ( 5 punktów) dotyczyło rożnych tematów i polegało na dopasowywaniu odpowiedzi do pytania. Zadanie 4. Tłumaczenie 10 zdań( 10 punktów) z użyciem różnych struktur leksykalno- gramatycznych. Zadanie 5. Wypowiedz pisemna ( 6 punktów)- polegało na napisaniu pocztówki z wakacji.

Porównanie wyników: Zadanie Klasa I LO Klasa I T 1. Rozumienie ze słuchu 36 % 34 % 2. Rozumienie tekstu czytanego 38 % 28 % 3. Reagowanie językowe 51 % 35 % 4. Użycie struktur leksykalno- gramatycznych 5 % 5. Wypowiedz pisemna 7 % 13 %

Analizując wyniki uczniów można wywnioskować, że: najłatwiejszym zadaniem było Rozumienie tekstu czytanego; najtrudniejszym zadaniem okazało się zadanie polegające na tłumaczeniu, co świadczy o niskim poziomie umiejętności zastosowania struktur leksykalno-gramatycznych; słaba umiejętność zastosowania struktur leksykalno-gramatycznych również sprawiła, że większość uczniów nie poradziła sobie z zadaniem sformułowania krótkiej wypowiedzi pisemnej. na lekcjach należy więcej uwagi poświęcać pracy nad poprawnością językową oraz stosować urozmaicone słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne.

Analiza testu diagnostycznego wraz z egzaminem gimnazjalnym:   Test sprawdzający Egzamin gimnazjalny Zadanie Klasa I LO Klasa I T 1. Rozumienie ze słuchu 36% 34% 56% 55% 2. Rozumienie tekstu czytanego 38% 28% 40% 39% 3. Reagowanie językowe 51% 35% 44% 43%

Ryc.1 Wykres porównujący wyniki uczniów z testu diagnostycznego oraz egzaminu gimnazjalnego.

ANALIZA: Analiza testów gimnazjalnych oraz testów diagnostycznych w klasach 1T oraz 1LO ukazuje, że w zestawieniu najgorzej wypadają wyniki z rozumienia ze słuchu. Wartość procentowa uzyskana zarówno z rozumienia tekstu czytanego jak i reagowania językowego nie odbiega znacznie od wyników z egzaminu gimnazjalnego. Niższe wyniki procentowe uzyskane przez uczniów po napisaniu testu diagnostycznego mogły być spowodowane przerwą wakacyjną, podczas której kontakt z językiem angielskim został znacznie ograniczony.