z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W naszej szkole uczniowie czują się bezpiecznie.
Advertisements

„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2010/2011
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
ZAJĘCIA POZALEKCYJNE 2005 ANKIETA. WYDZIAŁ EDUKACJI URZĘDU MIEJSKIEGO W KOSZALINIE STYCZEŃ 2006.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
ku lepszej przyszłości”
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PRACY SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
SKŁAD ZESPOŁU PLAN PRACY NA ROK SZKOLNY 2011/2012 PROJEKTY EWALUACYJNE.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Alternatywne formy zajęć wychowania fizycznego organizowane w Publicznym Gimnazjum im. Kazimierza Górskiego w Zespole Szkół w Widuchowej Widuchowa 2010.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia w Szkole Podstawowej nr 88 w Poznaniu w roku 2008 Poznań, styczeń 2009 r.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Tematyka prac magisterskich
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Raport ewaluacji wewnętrznej EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ ORAZ INNEJ DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ SZKOŁY UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Raport z ewaluacji wewnętrznej w I semestrze w roku szkolnym 2014/2015 w Szkole Podstawowej w Starej Kornicy Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ST. STASZICA W GOŁKOWICACH.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Aktywność pozalekcyjna uczniów szkoły podstawowej Zespół Szkół im. o. Mariana Żelazka w Chludowie Ewaluacja Wewnętrzna rok szkolny 2011/2012.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności.
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Przykłady dobrych praktyk
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2019
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach RAPORT z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2010/2011

OBSZAR: 2. Procesy zachodzące w szkole WYMAGANIE: 2.2. Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej PRZEDMIOT: Opinia na temat ilości oraz różnorodności zajęć pozalekcyjnych, frekwencji na zajęciach, trafności doboru kółek, powodów uczestnictwa CEL EWALUACJI: „Czy oferta zajęć pozalekcyjnych spełnia wymagania uczniów i rodziców?” UZASADNIENIE: Uzyskanie informacji na temat rodzaju pożądanych zajęć celem podniesienia wyników nauczania oraz poprawy jakości pracy szkoły. ZESPÓŁ DO SPRAW EWALUACJI: Lider zespołu: Justyna Adamek – nauczyciel fizyki Członkowie: Joanna Maciejewska – wicedyrektor, nauczyciel biologii Dominika Urbanek – nauczyciel biologii METODY BADAWCZE: cztery rodzaje ankiet, wywiad, analiza dokumentów.

Wyniki ewaluacji wewnętrznej w Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach: większość uczniów deklarowała wraz z początkiem roku szkolnego chęć uczestniczenia w zajęciach pozalekcyjnych, bez względu na poziom klasowy czy płeć wszyscy uczniowie przynajmniej raz wzięli udział w co najmniej jednym kółku (zgodna opinia uczniów, rodziców oraz nauczycieli) słabszą frekwencją, w stosunku co do innych klas, wykazały się klasy drugie Deklaracja uczestnictwa uczniów w zajęciach – wrzesień 2010 Uczestnictwo uczniów w zajęciach – opinia uczniów Uczestnictwo uczniów w zajęciach – opinia rodziców

większość uczniów regularnie uczęszczała raz lub kilka razy tygodniu na wybrane przez siebie zajęcia Opinia uczniów Opinia rodziców najwięcej badanych skorzystało z dwóch różnych rodzajów kółek Opinia uczniów Opinia rodziców

najchętniej deklarowane zajęcia przez uczniów we wrześniu to kółka sportowe, następnie przedmiotowe i wycieczki z zajęć sportowych w ciągu roku szkolnego skorzystało zaledwie ¼ uczniów szkoły, natomiast zdecydowanie ogromnym powodzeniem cieszyły się kółka przedmiotowe Deklaracja uczniów – wrzesień 2010 Opinia uczniów – styczeń 2011

Opinia rodziców – styczeń 2011 Opinia nauczycieli – styczeń 2011

z kółek przedmiotowych, najczęściej wybierano kółko matematyczne Deklaracja uczniów – wrzesień 2010 Opinia uczniów – styczeń 2011 Opinia rodziców – styczeń 2011 Opinia nauczycieli – styczeń 2011

wśród zajęć sportowych dominowała siatkówka Deklaracja uczniów – wrzesień 2010 Opinia uczniów – styczeń 2011 Opinia rodziców – styczeń 2011 Opinia nauczycieli – styczeń 2011

zdecydowana większość badanych, zarówno uczniów, nauczycieli, jak i rodziców, uważa, że oferta zajęć pozalekcyjnych w naszym Gimnazjum jest atrakcyjna oraz spełnia ich oczekiwania. Opinia rodziców – styczeń 2011 Opinia uczniów – styczeń 2011 Opinia nauczycieli – styczeń 2011

WNIOSKI: ostateczna ocena przedmiotu ewaluacji jest pozytywna zarówno w opinii uczniów, jak i rodziców, oferta zajęć pozalekcyjnych spełnia ich wymagania szkoła realizuje szeroką gamę kółek, na które uczęszcza większość uczniów Gimnazjum godziny zajęć zostały dostosowane do planu lekcji uczniów zajęcia pozalekcyjne należy kontynuować i nadal promować ogromny wzrost zainteresowania uczniów kółkami przedmiotowymi na przełomie wrzesień (53%) – styczeń (78%) nieznaczny, ale jednak wzrost zainteresowania kółkiem muzycznym reszta zajęć pozalekcyjnych (poza kółkami przedmiotowymi) miała gorszą frekwencję niż deklarowane chęci uczestnictwa największy spadek zainteresowania zanotowano w zajęciach sportowych poprawić frekwencję oraz promocję zajęć sportowych

Dziękujemy za uwagę! Zespół do spraw ewaluacji