PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
RYNEK GOSPODARCZY. Analiza rynku, konkurencji: Aby ka ż dy biznes, bez wzgl ę du na wielko ść, czy obszar dzia ł ania, móg ł sprawnie funkcjonowa ć powinien.
Oferta nieruchomości nierolnych dla inwestycji zagranicznych dr Tomasz Nawrocki Prezes Agencji Nieruchomości Rolnych Warszawa, 28 kwietnia 2011 roku.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Rachunki regionalne Urząd Statystyczny w Katowicach Ośrodek Rachunków Regionalnych Ogólnopolska konferencja naukowa z okazji obchodów Dnia Statystyki Polskiej.
Zasady udzielania zamówień Wydział Kontroli Projektów.
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
Dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego A.M. Zarzycka.
Tytuł biznesplanu (nazwa przedsięwzięcia)
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Ekonomika i projektowanie przedsięwzięć przedsiębiorstw – plan marketingowy oraz plan zarządzania Michał Suchanek Katedra Ekonomiki i Funkcjonowania Przedsiębiorstw.
KIM JESTEŚMY? Serwis KurJerzy.pl został uruchomiony na początku 2010 roku jako alternatywa dla kosztownych usług kurierskich w Polsce. Firma działa jako.
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny.
Rozliczanie kosztów działalności pomocniczej
Departament Polityki Regionalnej Mój region w Europie Aktualizacja Planu komunikacji Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Prawo telekomunikacyjne Ewa Galewska CBKE. Sektor telekomunikacyjny Monopole naturalne Operatorzy zasiedziali Brak równowagi pomiędzy podmiotami Wysokie.
Zarządzanie systemami dystrybucji
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
MIĘDZYNARODOWE RYNKI NIERUCHOMOŚCI Dr Małgorzata Zięba.
WYKŁAD 6 Regionalizacja 1. Regionalizm a regionalizacja 2 Proces wyodrębniania regionów nazywany jest regionalizacją, w odróżnieniu od regionalizmu, który.
Departament Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania RPO, Biuro Ewaluacji RPO Założenia przyszłego okresu programowania Założenia przyszłego.
Program na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP) Aleksander Bąkowski Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Działania ewaluacyjne prowadzone przez IZ RPO WK-P w roku 2014 Jolanta Rudnicka Biuro Ewaluacji Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO r. Departament.
A.M. Zarzycka. Strategie cenowe (ze wzgl. na cel) strategie przetrwania strategia maksymalizacji bieżących zysków strategia penetracji rynku (maksymalizacji.
A.M. Zarzycka.  wartość produktu wyrażona w pieniądzu  miernik wartości (z punktu widzenia konsumenta)  instrument marketingu A.M. Zarzycka.
Ustalenia z misji audytowych przeprowadzonych przez Europejski Trybunał Obrachunkowy w ramach PROW w obszarze zamówień publicznych.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
Nazwa projektu Nazwa firmy Nazwa prezentera:
Konstytucyjny system źródeł prawa
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Pomorski Broker Eksportowy
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Zarządzanie strategiczne 5
T7. Reengineering a inne programy usprawnień.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
CZYNNIKI PRODUKCYJNE CZYNNIKI WEWNĘTRZNE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE
Konkurencyjność w dobie globalizacji
Nazwa firmy Plan biznesowy.
II posiedzenie grupy tematycznej ds. podejścia LEADER
Sprzedaż produktu lub usługi
Biznesplan – jak LGD może wesprzeć wnioskujących
dr inż. Mariusz Kaczmarek Katedra Inżynierii Biomedycznej
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
TRZECIE spotkanie Zespołu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Programy do zarządzania kancelarią prawną
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zgłoszenie do konkursu
Prezentacja planu biznesowego
Plan projektu biznesowego
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nazwa firmy Biznesplan.
* Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat *
Zgłoszenie do konkursu
Tytuł wniosku WPP/2.0/…./2019 Kraków, data ……………………..
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko

Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące firmy, graczy, przesunięcia, koszty, ceny i konkurencję

Definicja produktu  Opisz produkt lub usługę wprowadzaną na rynek

Konkurencja  Otoczenie konkurencyjne  Zawiera przegląd konkurentów na rynku tego samego produktu oraz informacje o mocnych i słabych punktach konkurencji  Zawiera porównanie produktów konkurujących z nowym produktem

Plasowanie produktu  Plasowanie produktu lub usługi  Wyróżniająca definicja miejsca produktu na rynku oraz w odniesieniu do konkurencji na przestrzeni czasu  Gwarancje korzyści dla użytkownika – Zdanie podsumowujące korzyści, jakie usługa lub produkt daje użytkownikowi

Strategie komunikacyjne  Informowanie odpowiednich grup docelowych  Dane statystyczne klientów docelowych

Opakowania i obsługa zamówień  Opakowanie produktu  Omówienie czynnika kształtu, ceny, wyglądu i strategii  Omówienie zagadnień związanych z obsługą zamówień dotyczących elementów niedołączonych do produktu  KWS – Podsumowanie kosztu wytworzenia i specyfikacji materiałowej wysokiego poziomu

Strategie wprowadzania produktu na rynek  Plan wprowadzania produktu na rynek  Jeśli produkt jest reklamowany  Budżet promocyjny  Przedstawienie do sprawdzenia materiałów pomocniczych zawierających szczegółowe informacje o budżecie

Public Relations  Strategia i realizacja  Strategie PR  Główne punkty planu PR  Utworzenie pomocniczego planu PR, zawierającego terminarz planowanych akcji, planowane przemówienia, kalendarz konferencji itp.

Reklama  Strategia i realizacja  Omówienie strategii  Omówienie ram czasowych kampanii w mediach  Omówienie wydatków

Inne sposoby promowania  Marketing bezpośredni  Omówienie strategii, narzędzi i ram czasowych  Omówienie docelowych reakcji, celów i budżetu  Marketing partnerski – Ustalenia dotyczące wspólnych planów marketingowych z innymi firmami  Programy marketingowe – Inne programy promocyjne

Ceny  Ceny  Podsumowanie konkretnych cen lub strategii cenowych  Porównanie z podobnymi produktami  Zasady  Podsumowanie zasad istotnych dla zrozumienia głównych zagadnień związanych z cenami

Dystrybucja  Strategia dystrybucji  Kanały dystrybucji  Podsumowanie kanałów dystrybucji  Dystrybucja wg kanałów  Przedstawienie planu z informacjami, jaki udział procentowy w dystrybucji będą miały poszczególne kanały (może się przydać wykres kołowy)

Struktura pionowa rynków/segmentów  Struktura pionowa okazji rynkowych  Omówienie konkretnych okazji rynkowych  Przyporządkowanie strategii dystrybucji do rynków lub segmentów rynkowych  Określenie udziału firm partnerskich w dystrybucji pionowej

Międzynarodowe  Dystrybucja międzynarodowa  Omówienie strategii dystrybucji  Omówienie zagadnień związanych z dystrybucją międzynarodową  Międzynarodowa strategia cenowa  Zagadnienia związane z lokalizacją  Główne wymagania dotyczące wersji lokalnych

Miary sukcesu  Cele na pierwszy rok  Cele na następny rok  Miary sukcesu/niepowodzenia  Wymagania dotyczące sukcesu

Termin wykonania  Główne punkty harmonogramu na 1,5 roku  Rozkład  Określenie zależności ram czasowych najistotniejszych dla sukcesu