Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TRZECIE spotkanie Zespołu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TRZECIE spotkanie Zespołu"— Zapis prezentacji:

1 TRZECIE spotkanie Zespołu
Planowanie i podział zadań

2 3. Określenie wskaźników sukcesu i zaplanowanie ewaluacji.
agenda 1. Przypomnienie i podsumowanie ustaleń z tabeli i jej ewentualne uzupełnienie. 2. Rozpisanie planu działań wraz z terminami i osobami odpowiedzialnymi. 3. Określenie wskaźników sukcesu i zaplanowanie ewaluacji.

3 Przypomnienie wyników konsultacji: uczeń-nauczyciel-rodzic-absolwent (potrzeby i rekomendacje)
POZIOM UCZEŃ-NAUCZYCIEL: Uczniom zależy na swobodnej komunikacji, rozmowie, dialogu z nauczycielem. Mamy pomysły – pozwólcie nam działać. Są nauczyciele (bardzo niewielu), którzy poniżają, boimy się ich, nie lubimy z nimi przebywać, wszystkich uczniów stawiają „pod jedną kreskę”. Chcemy, aby nauczyciele pytali i dbali o nasze potrzeby – „ludzka” twarz nauczyciela ;) Niektórzy nauczyciele nie mają „podejścia” do uczniów – widzą tylko swój przedmiot i uważają go za najważniejszy. Brak konsekwencji w działaniach nauczyciela – brak indywidualizacji pracy.

4 Przypomnienie wyników konsultacji: uczeń-nauczyciel-rodzic-absolwent (potrzeby i rekomendacje)
POZIOM KLASA-WYCHOWAWCA: Wychowawca nie integruje klasy – najczęściej problem pojawia się w klasach łączonych, dwa kierunki technikum. Klasa chce działać – wychowawca hamuje. Brak współpracy, wspólnych celów. Uczniowie mają żal – czują, że z innym wychowawcą mogliby dużo zdziałać, myślą, że coś tracą

5 Jaki powinien być cel szczegółowy
Jaki powinien być cel szczegółowy? -Zapisanie celu szczegółowego dla szkoły- przypomnienie Konkretny Określony w czasie Mierzalny Autentyczny/ambitny Realny Specyficzny Ambitny Terminowy

6 Krok po kroku..

7 NASZ CEL SZCZEGÓŁOWY  Zespół Szkół nr 1 jest przyjaznym miejscem angażującym uczniów i nauczycieli w proces podejmowania partnerskich decyzji, pozwalającym na rozwój pasji, potrzeb i inicjatyw.

8 propozycje konkretnych rozwiązań - podsumowanie ustaleń z tabelki
Czy rozwiązania i narzędzia można rozszerzyć? Nowe pomysły? Nowe możliwości konsultacji z ekspertami i specjalistami? Dodatkowe zasoby i narzędzia?

9 Rozpisanie planu działań wraz z terminami i osobami odpowiedzialnymi - tabela
HARMONOGRAM: Rozłożenie zadań w czasie (ETAPY, terminy) Przypisanie osób odpowiedzialnych System monitoringu realizacji zadań

10 Określenie wskaźników sukcesu i zaplanowanie ewaluacji
Cel – pokazuje, co chcemy osiągnąć, jaki jest stan idealny Osiągnięcie wskaźników sukcesu – dowód na to, że mamy stan idealny 

11 Ewaluacja – jak przeprowadzać?
Ciągły proces gromadzenia informacji, oceniania działań, wyciągania wniosków, formułowania rekomendacji na dalszą i bliższą przyszłość. Proces ewaluacji – 3 części: 1. Ewaluacja początkowa 2. Bieżąca ewaluacja zadań realizowanych w szkole 3. Ewaluacja końcowa

12 Co dalej…? Do następnego spotkania (do 19 czerwca): DZIAŁAMY WDRAŻAMY
DOKUMENTUJEMY MOTYWUJEMY SIĘ NAWZAJEM!

13 Dziękuję 


Pobierz ppt "TRZECIE spotkanie Zespołu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google