Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

A.M. Zarzycka. Strategie cenowe (ze wzgl. na cel) strategie przetrwania strategia maksymalizacji bieżących zysków strategia penetracji rynku (maksymalizacji.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "A.M. Zarzycka. Strategie cenowe (ze wzgl. na cel) strategie przetrwania strategia maksymalizacji bieżących zysków strategia penetracji rynku (maksymalizacji."— Zapis prezentacji:

1 A.M. Zarzycka

2 Strategie cenowe (ze wzgl. na cel) strategie przetrwania strategia maksymalizacji bieżących zysków strategia penetracji rynku (maksymalizacji udziału w rynku) strategia „zbierania śmietanki” – skimming strategia lidera jakości A.M. Zarzycka

3 Warianty polityki cenowej na rynkach zagranicznych globalna, ujednolicona polityka cenowa odrębne, policentryczne ustalanie cen dla poszczególnych rynków A.M. Zarzycka

4 Czynniki wewnętrzne kształtujące ceny w marketingu międzynarodowym cele strategiczne kontrola cen horyzont zaangażowania umiędzynarodowienie A.M. Zarzycka

5 Czynniki zewnętrzne kształtujące ceny w marketingu międzynarodowym presja konkurencyjna popyt restrykcje prawno-administracyjne ogólna sytuacja ekonomiczna dostępność walut wymienialnych A.M. Zarzycka

6 Adaptacja (różnicowanie cen) na zasadzie: popytowej – ceny prestiżowe ceny konkurencyjne kosztowej – niższe na rynkach zagranicznych wyższe na rynkach zagranicznych A.M. Zarzycka

7 Formuły handlowe Incoterms A.M. Zarzycka

8 Rodzaj produktu a jego cena na rynkach zagranicznych Standaryzacja cen Adaptacja cen produkty zaawansowane technologicznie p. konsumpcyjne użytkowane poza domem p. konsumpcyjne domowego użytku A.M. Zarzycka

9 Szary marketing (import równoległy) dystrybucja nieplanowana, towar oznakowany marką producenta, znaczące różnice w cenach A.M. Zarzycka


Pobierz ppt "A.M. Zarzycka. Strategie cenowe (ze wzgl. na cel) strategie przetrwania strategia maksymalizacji bieżących zysków strategia penetracji rynku (maksymalizacji."

Podobne prezentacje


Reklamy Google