Safe Port Martec Marcin Czepczyński Janusz Hajdel.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polskie 10 lat w Unii. Polityczne aspekty członkostwa - jak Polska zmieniła Europę.
Advertisements

Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii Plater 1, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax. (0-89) Urząd Marszałkowski.
1 Zaopatrzenie w gaz ziemny podmiotów funkcjonujących w północnej części gminy Pełczyce Prezentacja projektu 24 marca 2010.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
PRZEDSIĘWZIĘCIA EURO 2012 REALIZOWANE PRZEZ Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. Lp. Nazwa Przedsięwzięcia Szacunkowa wartość (wg listy indykatywnej.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
InMoST, Analiza architektury metodą ATAM Jerzy Nawrocki
Prezentacja Vemco sp. z o. o
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” PO RYBY Warszawa, 4 listopada 2015 r.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
Projekt budowy sieci automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Poznania. Projekt modernizacji toalet miejskich na terenie miasta Poznania.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
2 UNIA EUROPEJSKA EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO Podsumowanie wdrażania Osi priorytetowej 6 Środowisko przyrodnicze REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY.
Obszary inteligentnych specjalizacji Wielkopolski a UEP / SC UEP.
„ European Clusters and regions for Eco- Innovation and Eco-Investements Network” – ECREINetwork Karolina Laszczak Z-ca Dyrektora Departamentu Środowiska.
Wizja infrastruktury drogowej w Europie w 2040 roku Dr inż. Adewole Adesiyun IBDiM.
„Środki unijne na rozwój przedsiębiorczości.” Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile Łobżenica, r.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
System, który łączy Tomasz Stępień, Prezes Zarządu Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Strategia GAZ-SYSTEM S.A. do 2025 roku.
Katowicki Holding Węglowy S.A. Opracowanie technologii zgazowania węgla dla wysokoefektywnej produkcji paliw i energii elektrycznej 1.
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
Budowa komunikacji pomiędzy terenami Parku Przemysłowego Nowoczesnych Technologii w Stargardzie Szczecińskim, a krajowym systemem dróg wraz z uzbrojeniem.
Ekoefektywność – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT Marta Bocianowska Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju.
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
1 Spotkania lokalne organizowane są w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego pn. „Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji”
Departament Rozwoju Regionalnego XV Posiedzenie Podkomitetu ds. Zrównoważonego Rozwoju Pełnomocnik Zarządu ds. Zrównoważonego Rozwoju Edward Reszkowski.
Rok Samorządności plany Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Projekt InMoST InMoST: Wielkopolska sieć współpracy w zakresie innowacyjnych metod wytwarzania oprogramowania Termin realizacji: –
Analiza systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Mieście Świnoujście 20 maj 2014 r. 1.
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Konferencja Społeczeństwo Informacyjne Warmii i Mazur - kierunki rozwoju infrastruktury i e-usług w ramach Programów Operacyjnych współfinansowanych.
Informacja na temat procedury wyboru projektów indywidualnych umieszczonych w Indykatywnym wykazie indywidualnych projektów kluczowych Regionalnego Programu.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Program na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP) Aleksander Bąkowski Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WP Gdańsk, 20 maja 2016r. Kryteria wyboru projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
2 1 Podsumowanie wdrażania Osi priorytetowej 6 Środowisko przyrodnicze REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WARMIA I MAZURY NA LATA
Obszar Metropolitalny Gdańsk–Gdynia–Sopot Związek Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Komitet Monitorujący Regionalny Program Operacyjny Województwa.
EContentplus – szansa dla archiwów, muzeów i bibliotek Anna Bramska Krajowy Punkt Kontaktowy eContentplus Chalin, 5 września 2006.
Jak co roku, w ramach obchodów Święta Morza, 25 czerwca w Gdyni, na akwenie pomiędzy wejściem południowym do portu a falochronem mariny odbyły się ćwiczenia.
Ogólnopolska Konferencja Naukowa Finanse – Statystyka – Badania Empiryczne 26 październik 2016 rok Wrocław Katedra Prognoz i Analiz Gospodarczych Uniwersytet.
Oferta Orange dla NSZZ FSG w Chełmie Marcin Kolano Doradca Klienta Biznesowego Tel. Kom
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
RPO WiM – oś Regionalny rynek pracy działania WUP w 2015 roku
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Polityka Unii Europejskiej w zakresie badań i rozwoju
Finansowanie działań związanych z rozwojem selektywnego zbierania odpadów komunalnych - środki unijne Gdańsk, 14 listopada 2016 r. Regionalny Program.
Inż. Marcin Dłużewski
INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP
Działanie 4.3 Rozwój infrastruktury wodno-ścieowej
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Konferencja „Stacje Kontroli Pojazdów – 2005” Zakopane, kwietnia 2005 Polityka Transportowa Polski w Unii Europejskiej Horyzont czasowy.
Prezentacja planu biznesowego
Finansowanie działalności przedsiębiorstw
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Nazwa firmy Biznesplan.
Magda Szwedowska Departament Programów Regionalnych
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
(Nordic-Baltic Rural and Maritime Award 2018)
Pomysł na eksport współpraca z organizacjami międzynarodowymi
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

Safe Port Martec Marcin Czepczyński Janusz Hajdel

Agenda 2 1.Informacja o programie MARTEC 2.Ogólna informacja o projekcie Safe Port 3.Zakres prac SPRINT w ramach projektu Safe Port 1.Zorganizowanie dostępu do sieci INTERNET na pokładzie jednostki Stena Vision na potrzeby pobierania danych modelu hydro-meteorologicznego 2.Instalacja i dystrybucja danych hydro-meteorologicznych z czujników umieszczonych na wejściu do Portu Gdynia 3.Aplikacja do wizualizacji sytuacji nawigacyjnej z uwzględnionymi poprawkami wyliczonymi na podstawie modelu hydro-meteorologicznego 4.Schemat systemu 5.Prezentacja danych 6.Podsumowanie Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

O projekcie 3 Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC MARTEC MARTEC jest wspieranym przez Komisję Europejską projektem, finansowanym przez konsorcjum ERA-NET w ramach siódmego programu ramowego UE, na projekty badawcze z dziedziny technologii morskich. W projekcie bierze udział 30 ministerstw oraz organizacji finansujących z 25 państw, odpowiedzialnych za rozwój krajowych / regionalnych programów badawczych, dotyczących tematyki związanej z technologiami morskimi. Koordynatorem projektu jest Project Management Juelich z Niemiec. Zakres badań: budowa statków, operacje na statkach i w portach, wyposażenie i usługi, wody śródlądowe, energia odnawialna, bezpieczeństwo, wpływ na środowisko.

Informacje ogólne 4 W ramach programu MARTEC wykonywano projekt pt. „Safe port entry and berthing ship and port advising system as an element of port ITS”. Partnerzy projektu: Centrum Technik Okrętowych S.A. Aanderaa Data Instruments AADI Akademia Morska w Gdyni Norsk institutt for vannforskning NIVA Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. Sprint S.A. Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Zakres prac SPRINT 5 Prace SPRINT S.A. obejmowały następujące prace: Zorganizowanie dostępu do sieci INTERNET na pokładzie promu pasażerskiego Stena Vision szwedzkiego armatora Stena Line, na potrzeby pobierania danych modelu hydro-meteorologicznego Instalacja i dystrybucja danych hydro-meteorologicznych z czujników umieszczonych na wejściu do Portu Gdynia Aplikacja do wizualizacji sytuacji nawigacyjnej z uwzględnionymi poprawkami wyliczonymi na podstawie modelu hydro-meteorologicznego Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Realizacja SPRINT Dostęp do sieci INTERNET – Stena Vision 6 Instalacja antenowa Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Realizacja SPRINT Dostęp do sieci INTERNET – Stena Vision – cd. 7 Instalacja dostępowa oraz zasilająca Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Realizacja SPRINT Instalacja i dystrybucja danych z czujników hydro-meteo 8 Instalacja czujników na wieży Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Realizacja SPRINT Instalacja i dystrybucja danych z czujników hydro-meteo – cd. 9 Instalacja czujników na wieży Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. – cd. Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Realizacja SPRINT Instalacja i dystrybucja danych z czujników hydro-meteo – cd. 10 AADI Air Temperature Sensor AADI Wind Speed Sensor AADI Wind Direction Sensor Instalacja czujników na wieży Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. – cd. Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Realizacja SPRINT Instalacja i dystrybucja danych z czujników hydro-meteo – cd. 11 Vaisala WTX520 GILL Windsonic Wind Sensor Instalacja czujników na wieży Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. – cd. Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Realizacja SPRINT Instalacja i dystrybucja danych z czujników hydro-meteo – cd. 12 Instalacja zasilania i dystrybucji danych z czujników Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Wizualizacja 13 Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Schemat systemu 14 Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Prezentacja danych 15 Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Prezentacja danych 16 Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Prezentacja danych 17 Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Podsumowanie 18 Zasięg dostępu do Internetu na obszarze Zatoki Gdańskiej pozwala na zestawienie połączenia z promem Stena Spirit już na 4 godziny przed planowanym przypłynięciem do portu w Gdyni Ilość utraconych wiadomości w trakcie 1,5 godzinnego podejścia wynosi ok. 0,1 – 0,4% wszystkich przesyłanych wiadomości. Utracone wiadomości odpowiadają 54 sekundom bez informacji na mostku Średnie opóźnienie danych generowanych przez AADI, docierających na pokład Stena Spirit wynosi 3 sekundy. Maksymalne opóźnienie wyniosło 30 s. W trakcie najgorszego scenariusza testowego odpowiadającego 20-tu utraconym wiadomościom oraz 30 s opóźnieniu, czas braku informacji na mostku wynosi ok. 1 min 30 s. Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Podsumowanie Prezentacja danych z czujników - film 19 Projekt SafePort realizowany w ramach europejskiego programu MARTEC

Sprint S.A. Pion Innowacji Gdańsk, ul. Budowlanych 64e, tel.: fax: