Temat doświadczenia: Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Advertisements

BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Informacja na temat stanu prac nad przygotowaniem samorządu województwa do przyszłej perspektywy finansowej UE Toruń, maj 2012 r. Departament.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Stężenia Określają wzajemne ilości substancji wymieszanych ze sobą. Gdy substancje tworzą jednolite fazy to nazywa się je roztworami (np. roztwór cukru.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Baśnie, bajki i legendy Anna Rak Fragmenty legend pochodzą z portalu: Anna Rak Fragmenty legend pochodzą z portalu:
CO TO SĄ PROJEKTY INNOWACYJNE? PROJEKTY INNOWACYJNE WYTYCZNE EFS NIE WSKAZUJĄ ODRĘBNEJ DEFINICJI INNOWACYJNOŚCI.
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” PO RYBY Warszawa, 4 listopada 2015 r.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 24 luty 2016 r. Elektroniczny system rekrutacji do gimnazjów na rok szkolny 2016/2017.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi GRUPA ROBOCZA WSPIERAJĄCA PRZYGOTOWANIE KUJAWSKO – POMORSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Temat: Masa, ciężar i gęstość substancji. Po lekcji potrafisz: - wyjaśnić co to jest masa, ciężar i gęstość ciała, -zastosować poznane wzory w zadaniach,
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 26 października 2011 r. „Wniosek o dofinansowanie.
Oferta pożyczkowa FUNDUSZU GÓRNOŚLĄSKIEGO S.A. w Katowicach w Katowicach.
Metodologia opracowywania powiatowej mapy zagrożeń oraz powiatowego programu poprawy bezpieczeństwa – warsztaty Wrocław, 28 października 2010 r. Projekt.
Woda Cud natury.
Prezentacja opracowana w ramach projektu „Od dziecięcej ciekawości do dojrzałości poznawczej” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
Oferujemy sprzedaż ręcznie wytwarzanych przez nas kartek na różne okazje (mi. na Boże narodzenie, Wielkanoc itp.). Kartki wykonywane będą z powszechne.
ZBADANIE POTENCJAŁU INNOWACYJNEGO SUBREGIONU RADOMSKIEGO Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 2.6 Regionalne.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
 Jak zapanować nad ludzkimi uczuciami?.  To powodowana strachem reakcja emocjonalna, która pojawia się, gdy zablokowane jest jakieś dążenie i następuje.
Projekt InMoST InMoST: Wielkopolska sieć współpracy w zakresie innowacyjnych metod wytwarzania oprogramowania Termin realizacji: –
T: Powtórzenie wiadomości z działu „Prąd elektryczny”
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ocena oddziaływania na środowisko jako warunek uzyskania funduszy unijnych w ramach I i II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Aktywność w pozyskiwaniu środków unijnych w Powiecie Leszczyńskim
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
Drzewa Sandra Różanowska PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „Mali konstruktorzy i poligloci”
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
Uwarunkowania innowacyjności kobiet w biznesie Ewa Lisowska Szkoła Główna Handlowa.
Ekonomiczne Bobry ® Ekonomiczne Bobry to miniprzedsiębiorstwo działające na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Pniewskiego w Gdańsku.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
W kalendarzu chrze ś cija ń skim ostatni czwartek przed wielkim postem, znany tak ż e jako zapusty. W Polsce, wedle tradycji, w tym dniu dozwolone jest.
I co dalej z TRIZ? KIELCE, 16 GRUDNIA 2013 r. Łukasz Syska – Koordynator Projektu „ Akademia TRIZ dla biznesu” Projekt współfinansowany ze środków Unii.
Usługa CEIDG (Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „Mali konstruktorzy i poligloci”
Poglądy Materia jest niezniszczalna i wieczna, wszystko składa się z atomów wszystko składa się z atomów i próżni, atomy mają pewną swobodę i próżni,
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo Augustowskie Centrum Edukacyjne Al. Kardynała Wyszyńskiego Augustów.
Temat doświadczenia: Wyznaczanie ciepła właściwego wody Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych.
Art. 42 ustawy – Karta Nauczyciela Organizacja pracy świetlicy szkolnej Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło.
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
Polityka Unii Europejskiej w zakresie badań i rozwoju
Pociąg do sukcesu?. DZIAŁANIA DYREKTORA I NAUCZYCIELI ZSP W SUCHANIU, KTÓRE MIAŁY WPŁYW NA WZROST WYNIKÓW KSZTAŁCENIA.
Kilka słów o… Zasady życia społecznego
Narodowa Strategia Spójności
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Wyznaczanie gęstości ciała
Klasa I moduł 04 FRUIT PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
Człowiek – najlepsza inwestycja
Przeprowadzenie doświadczenia Prawo Archimedesa – od czego zależy siła wyporu? Mgr Rafał Jankowski Maksymilian Kowalczyk, Kevin Lewicki, Miłosz Żółtewicz.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Temat doświadczenia: Badanie prawa odbicia i załamania światła
Tytuł projektu naukowego
Wyniki ankiety nt. odżywiania przeprowadzonej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rudach w dniu 8 września 2015 roku Oprac. Marta Depta.
Projekt „Angielski w wydaniu maltańskim” realizowany w Zespole Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie od do , finansowany ze.
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Eksperyment edukacją przyszłości
Zapis prezentacji:

Temat doświadczenia: Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na podstawie pomiarów przedstawionych w filmie wypełnij tabelę pomiarową: Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] 17,75 Wypełnij komórkę zaznaczoną kolorem szarym: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Ciało, klocek Q p Ciężar w powietrzu [N] Q w Ciężar w wodzie [N] Q p - Q w [N] V Objętość klocka [cm 3 ] Q wody Ciężar wypartej wody [N] aluminium 0,460,290,1717,750,174 ołów 1,851,650,2017,750,174 mosiądz 1,351,180,1717,750,174 stal 1,251,0750,17517,750,174 Wyniki KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Odpowiedz na pytania zawarte w karcie pracy Dlaczego różnica Q p - Q w jest w przybliżeniu jednakowa dla wszystkich klocków ? KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Odpowiedz na pytania zawarte w karcie pracy PRAWO ARCHIMEDESA Prawo Archimedesa: Ciało zanurzone w cieczy traci na ciężarze tyle co (dokończ zdanie)…. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. LEGENDA O ARCHIMEDESIE Jak podaje legenda Archimedes z Syrakuz (287 – 212 p.n.e) miał rozwiązać następujący problem powierzony mu przez Króla Syrakuz Hierona II. Król podejrzewał, że złotnik wykonując dla Króla koronę ukradł część złota (gęstość złota 19,3 g/cm 3 ) zastępując go tańszym srebrem (gęstość srebra 10,5 g/cm 3 ) o takiej samej masie. Archimedes miał rozwiązać to zadanie, lecz nie mógł zniszczyć korony. Załóżmy, że dostajesz koronę i identyczną porcję złota, którą Król przekazał złotnikowi. Mając do dyspozycji tylko legendarna wannę, w której Archimedes odkrył swoje prawo, udowodnij oszustwo złotnika lub jego niewinność. Opisz swoje rozumowanie: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności

Badanie prawa Archimedesa Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności UNIA EUROPEJSKA Fundusz Spójności