 12 września 2011 r. – godz. 10.00 spotkanie z Mentorem w szkole (sekretariat)  Praktyki ciągłe: 12.09. – 30.09. 2011 r.  Praktyki śródroczne: w trakcie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dr Agnieszka Maciejewska-Karłowska
Advertisements

E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
ZADANIA DYREKTORA SZKOŁY/PLACÓWKI W NOWYM NADZORZE PEDAGOGICZNYM opracowanie: Władysława Tkaczyk st. wizytator.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wymogi w zakresie planowania i dokumentowania realizacji zajęć
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
HISTORIA I STOPNIA – STUDIA WARTE MILIONA dr Agnieszka Janiak-Jasińska Instytut Historyczny UW.
Wymagana dokumentacja dyrektora szkoły w zakresie procedur prowadzonych w szkole/placówce w związku z ubieganiem się o kolejny stopień awansu zawodowego.
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
ODN SŁUPSK Władysława Hanuszewicz
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Realizacja praktyk pedagogicznych. Zadanie obejmuje: 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych w przedszkolu i 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Praca metodą projektu edukacyjnego
Kto? Studenci po III roku studiów dziennych i wieczorowych
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Spotkanie informacyjne w dn Praktyki śródroczne w szkole
INSTYTUT SOCJOLOGII UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
KONSPEKT PRACY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ PISANEJ NA PODSTAWIE PRAKTYK PEDAGOGICZNYCH dr Lucyna Bakiera.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Dokumentacja pracy nauczyciela przedszkola
Cel studenckich praktyk pedagogicznych
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
Szkoła Podstawowa im. Józefa hr. Skarbka w Woli Skarbkowej www. spwolaskarbkowa.osieciny.pl tel. (0-54)
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
5. Kształcenie praktyczne zawodowe
TY: TALENT RAZEM: HARMONIA RAZEM. KIEDY JEDNO SŁOWO ZMIENIA TWOJĄ KARIERĘ.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Organizacja pobytu Studentów podczas realizacji praktyki pedagogicznej
Uczeń jako przyszły pracownik – mój przyszły zawód w Europie Mobilność uczniów w ramach sektora Kształcenie i Szkolenia Zawodowe w programie Erasmus+ w.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Monitorowanie realizacji zapisów ramowych planów nauczania.
Załącznik do protokółu Sesji nr XXII/12 Rady Gminy Unisław Funkcjonowanie punktu przedszkolnego „Radosne dzieciństwo przedszkolaka w Unisławiu” Rok szkolny.
 12 marca 2012 r. – godz spotkanie Studentów z Mentorem w szkole (zbiórka przed sekretariatem szkoły)  Praktyki śródroczne: obserwacja lekcji.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
OBOWIĄZKOWEPRAKTYKIZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE. praktyki zawodowe integralny element studiów I stopnia integralny element studiów I stopnia wymiar: 120.
Program szkoleniowy dla kandydatów do przysposobienia dziecka zatwierdzony przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Decyzja Nr 5/2012RA z dnia 23.
PROJEKT Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WSL LIDEREM W EFEKTYWNYM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Magdalena Kubik URLOP OD ZAJĘĆ EGZAMINY I PRACE DYPLOMOWE
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Organizacja Praktycznej Nauki Zawodu
Uniwersyteckie Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ Z DNIA 29 SIERPNIA 2014 R
ROK SZKOLNY 2017/2018.
Nasza szkoła - szkołą praktyk w innowacyjnym programie kształcenia przyszłych nauczycieli
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
Awans zawodowy nauczycieli
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
„dobrze zaplanuj aby skorzystać a nie odpokutować”
„dobrze zaplanuj aby skorzystać a nie odpokutować”
dr Bożena Czech-Jezierska
JOB SHADOWING W MALADZE Projekt PO WER Edukacja dla Dorosłych
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

 12 września 2011 r. – godz spotkanie z Mentorem w szkole (sekretariat)  Praktyki ciągłe: – r.  Praktyki śródroczne: w trakcie sesji studiów indywidualnych: – r – r – r. lub zgodnie z umową z Mentorem Zakończenie praktyk: do 30 stycznia 2012 r.

 Realizuje praktyki w wymiarze 180 h  Jest zaangażowany  Sumiennie przygotowuje zajęcia i wypełnia powierzone zadania  Korzysta z konsultacji z Opiekunem Praktyk i Mentorem  Prowadzi na bieżąco dokumentację praktyk (Indywidualny Program Praktyk)  Rozlicza się z odbytych praktyk do 30 stycznia 2012 r.

40h 50h: (20h) (30h) 30h 10h 50h Obserwacja lekcji: kierunkowych, pozakier., wychow. Samodzielnie prowadzenie zajęć kierunkowych - praca w klasie - przygotowanie koncepcji zajęć i materiałów Uczestnictwo w działaniach wychowawczo- organizacyjnych szkoły: imprezy szkolne, zebrania, konkursy, wycieczki, dyżury, koła zainteresowań Zapoznanie się z dokumentacją szkolną w praktyce nauczycielskiej Tworzenie dokumentacji praktyk: - Indywidualny Program Praktyk zawierający Dziennik Praktyk, Scenariusze Lekcji, Karty Obserwacji Lekcji, materiały dydaktyczne, konsultacje

 Indywidualny Program Praktyk  Dziennik Praktyk  Karta Obserwacji Lekcji (co najmniej 8)  Scenariusz Lekcji (fil. 4+4, ped. 5)  Arkusz Ewaluacji Praktyk

Student przedstawia Opiekunowi Praktyk kompletną dokumentację do zatwierdzenia: Indywidualny Program Praktyk zawierający: Dziennik Praktyk - wypełniony Karty Obserwacji Lekcji – 8 Scenariusze Zajęć – 8 lub 5 Karty Obserwacji i Oceny Lekcji (Mentor 4 i Opiekun 2) Opinię o Przebiegu Praktyk (Mentor) Arkusz Ewaluacji Praktyk Wykonane przez siebie materiały i pomoce dyd.