12 września 2011 r. – godz spotkanie z Mentorem w szkole (sekretariat) Praktyki ciągłe: – r. Praktyki śródroczne: w trakcie sesji studiów indywidualnych: – r – r – r. lub zgodnie z umową z Mentorem Zakończenie praktyk: do 30 stycznia 2012 r.
Realizuje praktyki w wymiarze 180 h Jest zaangażowany Sumiennie przygotowuje zajęcia i wypełnia powierzone zadania Korzysta z konsultacji z Opiekunem Praktyk i Mentorem Prowadzi na bieżąco dokumentację praktyk (Indywidualny Program Praktyk) Rozlicza się z odbytych praktyk do 30 stycznia 2012 r.
40h 50h: (20h) (30h) 30h 10h 50h Obserwacja lekcji: kierunkowych, pozakier., wychow. Samodzielnie prowadzenie zajęć kierunkowych - praca w klasie - przygotowanie koncepcji zajęć i materiałów Uczestnictwo w działaniach wychowawczo- organizacyjnych szkoły: imprezy szkolne, zebrania, konkursy, wycieczki, dyżury, koła zainteresowań Zapoznanie się z dokumentacją szkolną w praktyce nauczycielskiej Tworzenie dokumentacji praktyk: - Indywidualny Program Praktyk zawierający Dziennik Praktyk, Scenariusze Lekcji, Karty Obserwacji Lekcji, materiały dydaktyczne, konsultacje
Indywidualny Program Praktyk Dziennik Praktyk Karta Obserwacji Lekcji (co najmniej 8) Scenariusz Lekcji (fil. 4+4, ped. 5) Arkusz Ewaluacji Praktyk
Student przedstawia Opiekunowi Praktyk kompletną dokumentację do zatwierdzenia: Indywidualny Program Praktyk zawierający: Dziennik Praktyk - wypełniony Karty Obserwacji Lekcji – 8 Scenariusze Zajęć – 8 lub 5 Karty Obserwacji i Oceny Lekcji (Mentor 4 i Opiekun 2) Opinię o Przebiegu Praktyk (Mentor) Arkusz Ewaluacji Praktyk Wykonane przez siebie materiały i pomoce dyd.