Porty Zalewu Szczecińskiego – poprawa jakości infrastruktury szansą na rozwój Urząd Morski w Szczecinie Marzec 2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt: „Dostosowanie do obowiązujących uregulowań prawnych budynku gminnego w Kraśniczynie, w którym funkcjonuje Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej”
Advertisements

OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI ,,Możliwości wsparcia działalności klastrów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego”
Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego Nr SPOT/1.2.1/20/04 Uroczyste zakończenie realizacji Projektu 30 maja 2008 roku.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
POLITYKA ENERGETYCZNA W WOJEWÓDZTWIE ŁÓDZKIM Łódź, 28 marca 2008 r. POLITYKA ENERGETYCZNA W WOJEWÓDZTWIE ŁÓDZKIM Urząd Marszałkowski w Łodzi Łódź, 28 marca.
Wojewoda Kujawsko-Pomorski OPINIA WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO na temat zgodności celów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
System ewaluacji NPR i NSRO
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, 9-10 grudnia 2008 r. Przedsięwzięcia z zakresu współpracy międzynarodowej i międzyregionalnej w.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, 9 września 2008 r. Infrastruktura wodno-ściekowa Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu.
AKTUALIZACJA STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWODZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA Toruń,
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
Wykorzystanie aktywności środowisk naukowych(rozwój gospodarczy i społeczny województw), Wspieranie działań społecznych i gospodarczych na rzecz integracji.
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
Kujawsko-Pomorski Program na Rzecz Ekonomii Społecznej na lata Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego (możliwości finansowania przedsięwzięć edukacyjnych) Oprac.: Paweł Kryzan, Jarosław Usowicz.
Program Operacyjny „Infrastruktura i Środowisko”
Mechanizmy wspierania rozwoju obszarów wiejskich
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
Działania samorządu województwa (Wojewódzkiego Urzędu Pracy) na rzecz promocji zatrudnienia i rozwoju przedsiębiorczości Zielona Góra, 08 kwietnia 2009.
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
Konferencja podsumowująca projekt „Rozbudowa infrastruktury sanitarnej w południowej i wschodniej części aglomeracji Chojnice” Chojnice, dn
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Tan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Stan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Adam Hamryszczak.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
w Regionalnym Programie Operacyjnym
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Założenia konkursu dla poddziałania Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Nazwa projektodawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. „Wzmocnienie potencjału transportowego Przedsiębiorstwa Komunikacji.
Źródła dofinansowania projektów infrastrukturalnych w nowym okresie programowania funduszy strukturalnych
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 10 marca 2016 r. Założenia konkursu dla działania 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
Zasady dofinansowania projektów w ramach osi priorytetowej 2 Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska ze szczególnym uwzględnieniem działania 2.6.
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Umowy w ramach konkursu dla działania 11
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Główne błędy popełniane we wnioskach aplikacyjnych w zakresie opisu zgodności projektu ze Strategią ZIT AJ Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami.
Propozycja zmian Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Stopień realizacji wskaźników Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Umowy w ramach konkursu dla działania 10
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 4
w kontekście zobowiązań Instytucji Zarządzającej
Stopień realizacji wskaźników Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Stan wykonania celów rzeczowo – finansowych
Stan wykonania celów rzeczowo – finansowych
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Projekty Kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Na Lata Białystok, 14 czerwca 2018 r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Stopień realizacji wskaźników Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Zapis prezentacji:

Porty Zalewu Szczecińskiego – poprawa jakości infrastruktury szansą na rozwój Urząd Morski w Szczecinie Marzec 2010

Wnioskodawca – Urząd Morski w Szczecinie działa na podstawie ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. Nr 32, poz. 131, z 1994 r. Nr 27,poz. 96 i z 1995 r. Nr 7, poz. 31) na podstawie statutu organizacyjnego, stanowi wyodrębniony organizacyjnie zespół ludzi i środków powołany do realizacji kompetencji dyrektora urzędu morskiego jako terenowego organu administracji morskiej, działający zgodnie z jego zarządzeniami, decyzjami i poleceniami oraz pod jego nadzorem i kierownictwem Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013 Oś priorytetowa 2. Rozwój infrastruktury transportowej i energetycznej Działanie 2.1 Zintegrowany system transportowy województwa Poddziałanie Wzmocnienie portów morskich i rzecznych

Nadrzędny cel projektu: zwiększenie roli transportu wodnego w województwie zachodniopomorskim, co wpłynie aktywizująco na rozwój gospodarczy poszczególnych miejscowości i całego regionu Podstawowy cel projektu: zwiększenie dostępności do portów oraz zapewnienie bezpieczeństwa żeglugi w rejonie Zalewów Szczecińskiego i Kamieńskiego

Poprzez działania związane z poprawą stanu infrastruktury portowej i dostępu do portów projekt realizuje cele i priorytety podstawowych dokumentów strategicznych: cel główny osi priorytetowej 2 RPO WZ na lata "Poprawa stanu infrastruktury transportowej i technicznej sprzyjającej rozwojowi społeczno-gospodarczemu„ cel operacyjny IV.1 Strategii Rozwoju Turystyki w Województwie Zachodniopomorskim do roku 2015 "Kształtowanie infrastruktury na styku środowisk woda/ląd„ strategiczny cel Strategii Rozwoju WZ do 2020r. "Zwiększenie przestrzennej konkurencyjności regionu"

Wartość projektu, wartość dofinansowania oraz okres realizacji Orientacyjny koszt całkowity: ,00 zł Kwota dofinansowania z RPO: ,00 zł Wymierna wartość dofinansowania projektu ze środków RPO: 50% Planowany okres realizacji przedsięwzięcia: Data rozpoczęcia realizacji projektu: r. Data zakończenia rzeczowego realizacji projektu: r.

Wskaźniki wyniku operacji Wskaźniki produktu Jedn. miary Docelowa wartość wskaźnika Rok osiągnięcia docelowej wartości wskaźnika Źródło informacji o wskaźnikach (dokumenty) Liczba zakupionego taboru pływającego szt Faktura zakupu, protokół przekazania jednostek Liczba zakupionych pływających znaków nawigacyjnych szt Faktura zakupu, protokół przekazania Długość pogłębionych torów wodnych km Pomiary batymetryczne Długość zmodernizowanych nabrzeży i falochronów mb Protokół odbioru prac

Zalew Szczeciński LUBIN KAMIEŃ POMORSKI POLE REFULACYJNE MIĘDZYWODZIE STEPNICA Obszar realizacji projektu

Zakres rzeczowy projektu 1.Przebudowa elementów ogólnodostępnej infrastruktury w portach: Trzebież, Wolin, Stepnica, Międzywodzie, Nowe Warpno, Dziwnów, Lubin, Kamień Pomorski oraz BON Szczecin, a w szczególności przebudowa budowli w basenach portowych, wejść do portów i falochronów portowych

2.Zakup dwóch hybrydowych jednostek inspekcyjnych przeznaczonych do kontroli i monitorowania wód w celu poprawy stanu bezpieczeństwa żeglugi na wodach administrowanych przez Urząd Morski w Szczecinie

2.Modernizacja pływającego oznakowania nawigacyjnego – zakup 91 sztuk pław świetlnych i pław dziennych wyposażonych w instalację generatorów wiatrowych do zasilania systemów nawigacyjnych

3.Modernizacja 39 obiektów stałego oznakowania nawigacyjnego – stawy nabieżnikowe, światła sektorowe i ostrzegawcze, dalby, światła cyplowe, stawy na wodzie Światła sektorowe Dalby Stawy

Port Stepnica Port Trzebież Port Nowe Warpno Port Wolin Port Kamień Pomorski Port Dziwnów 4.Roboty pogłębiarskie oraz refulacyjne na torach podejściowych do małych portów o łącznej kubaturze około m 3

5.Przebudowa pola refulacyjnego w Międzywodziu przeznaczonego do odkładu urobku pochodzącego z prac pogłębiarskich na torach podejściowych Przewidywana pojemność pola po przebudowie wyniesie około 75 tys. m 3 Długość grobli zewnętrznej 1,4 km, grobli osadnika 0,2 km

Projekty powiązane:

Realizacja projektu to szansa na : stworzenie odpowiednich warunków do poprawy oraz rozszerzenia usług transportu wodnego w województwie zachodniopomorskim rozwój turystyki wodnej, jachtingu zalewowego oraz morskiego powstanie towarzyszącej im bazy hotelowo-gastronomicznej aktywizację gospodarczą poszczególnych miejscowości i całego regionu

Dziękujemy za uwagę