Janiec Jakub Janusz Piotr Juś Maciej Olesiejuk Aneta Węgrzyniak Patrycja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
RYNEK GOSPODARCZY. Analiza rynku, konkurencji: Aby ka ż dy biznes, bez wzgl ę du na wielko ść, czy obszar dzia ł ania, móg ł sprawnie funkcjonowa ć powinien.
Advertisements

Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Plan Czym się zajmiemy: 1.Bilans przepływów międzygałęziowych 2.Model Leontiefa.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
KIM JESTEŚMY? Serwis KurJerzy.pl został uruchomiony na początku 2010 roku jako alternatywa dla kosztownych usług kurierskich w Polsce. Firma działa jako.
Mirek Ostrowski, Radio Wrocław SA Radio hybrydowe wprowadzenie.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
Przedsiębiorczość Technologiczna prezentacja końcowa NanBUD Skład zespołu: Patrycja Jasińska, Marta Kacprzak, Justyna Kawa, Michał Kowalczyk, Michał Mędrek,
Usługi EURES dla pracodawców Doradca EURES – Elżbieta Amulewicz Olsztyn 2010 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie.
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Priorytetowe kierunki działania gdańskich poradni psychologiczno-pedagogicznych Materiał opracowany przez dyrektorów gdańskich poradni psychologiczno-
SOJUSZ DLA PRACY F0607 Zastosowanie metody zarządzania cyklem projektu (PCM) do przygotowania i wdrażania projektu PIW EQUAL.
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Kontrakty terminowe na indeks mWIG40 Prezentacja dla inwestorów Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Dział Notowań GPW kwiecień 2005.
,, domEXPO miejsce ludzi z pasją ” Projekt „Mieszkań i Pokoi Wzorcowych” jest elementem nowej strategii pt.: „domEXPO miejsce ludzi z pasją”. Zapraszamy.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
„Lokalne partnerstwa dzielnicowe” Gdańska Sieć Partnerstw Lokalnych - wnioski z drugiej edycji projektu - Monika Chabior Gdańsk, 10 maja 2010.
Oferujemy sprzedaż ręcznie wytwarzanych przez nas kartek na różne okazje (mi. na Boże narodzenie, Wielkanoc itp.). Kartki wykonywane będą z powszechne.
Dane przedsiębiorstwa :  Zakład Krawiecki Kasia Skrzypecka  Chorzów, ul. Armii Krajowej 53  Telefon: 
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
CZY WARTO CZYTAĆ ? KSIĄŻKI NIE SĄ KARĄ ! Dorośli czasem próbują zmuszać Cię do czytania. „Jak przeczytasz, to będziesz mógł pograć na komputerze” A Ty.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII OPRACOWAŁA ANETA RADOMYSKA ANALIZA ANKIET.
Klub Młodych Profesjonalistów Warsztaty Opracował: Marcin Adamczyk.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez portal HRstandard.pl na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o regulamin.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
FIRMA OCZAMI UCZNIA Opracowanie: Krystian Kasprzyk, ucz. kl. II c Gimnazjum nr 7 im. K. I. Gałczyńskiego PROJEKT SZKOŁA – PRACA – PRZYSZŁOŚĆ II edycja.
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
Z ASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z I NTERNETU. 1. C HROŃ SWOJĄ PRYWATNOŚĆ W SIECI ! Jeśli bierzesz udział w jakimkolwiek forum publicznym w Internecie,
„Technologie w słuzbie elastycznego pracownika” Marek Ryński Sybase Polska Dyrektor Zarządzający DRB.
Sf [strefa fryzur] MłodzieżoweMiniprzedsiębiorstwo Numer ewidencyjny: Zespół Szkół nr 1 im. Kazimierza Wielkiego Ul. Budowlana Mińsk.
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
North Pole Marathon 2017 OFERTA SPONSORSKA
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Muzea Migane – muzea dostępne dla niesłyszących Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny w Zakopanem ul. Tetmajera 31, Zakopane tel./fax. (018)
 Co to jest bank? Co to jest bank?  Lokata Lokata  Super konto GRAFITTI Super konto GRAFITTI  Karta kredytowa Karta kredytowa  Karta bankomatowa.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU. S PIS TREŚCI 1. INTERNET INTERNET 2. DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETUDZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 3.RAZEM TWORZYMY LEPSZY INTERNETRAZEM.
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Temat: Biznesplan jako pomysł na działalność w usługach.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
MAMO! TATO! PRZECZYTAJ! Rady i wskazówki dla rodziców dzieci korzystających  z telewizji, Internetu i grających w gry komputerowe.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
DZIAŁ MARKETINGU I KARIER AWF
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Zapis prezentacji:

Janiec Jakub Janusz Piotr Juś Maciej Olesiejuk Aneta Węgrzyniak Patrycja

Kluczowe partnerstwa rozwijające się małe firmy, lokalne stacje radiowe, szkoły, dostawcy jedzenia, napojów, części zapasowych i opon, dostajemy od nich reklamę, gadżety dla klientów, od dostawców części i opon dostajemy premie za korzystanie z usług w postaci zniżek, wszystkim dostawcom i partnerom dajemy miejsce na reklamę Główne działania usługi Wartość zaspokojenie potrzeby rozrywki, wrażeń, zabicia nudy, adrenaliny, połączenie sportu motorowego z zabawą, przygotowanie dzieci do dalszej kariery w sportach motorowych, ciekawy pomysł na spędzenie czasu ze znajomymi/bliskimi Relacje z klientami promocje, zniżki grupowe, zniżki dla rodziny i znajomych, karty stałego klienta ze zniżkami cenowymi, kupony rabatowe w gazetach, kilka pierwszych lekcji za połowę ceny, konkurs z nagrodami, organizowanie imprez, kontakt utrzymany dzięki profesjonalnej obsłudze, kontakcie telefonicznym i mailowym, dostępie do aktualnych informacji zawartych na stronie internetowej Klienci dorośli i dzieci w wieku 5-12 lat, kieruje nimi potrzeba rywalizacji, klienci oczekują od nas zniżek grupowych i indywidualnych, rezerwacji, punktualności i profesjonalizmu, oczekują szkoleń dla dzieci pod okiem specjalistów/osób ze świata motoryzacji Kluczowe zasoby finansowe, dzięki którym uzyskamy zasoby materialne, pracownik zajmujący się podstawowym serwisem, obsługą klienta, utrzymaniem toru, pracownik na weekend Kanały dystrybucji internet, prasa, ulotki, banery, radio, reklama u partnerów Źródła przychodów automaty z napojami i słodyczami + ew. fast-food, indywidualne i grupowe wejścia, wykupowane karnety, szkolenia dla dzieci i dorosłych, imprezy okolicznościowe, na początku niższe ceny, później stopniowo po uzyskaniu stałych klientów wzrost cen (ceny niezmienne dla stałych klientów) Struktura kosztów koszty stałe: wynajem placu/hali, pensje pracownicze, marketing, media, koszty zmienne: paliwo, części, akcesoria higieniczne, telekomunikacja, kominiarki/czepki, materiały biurowe

1. Rodzice 2. Pracownicy biurowi 3. Pracownicy fizyczni Każda ankietowana grupa liczyła 10 osób.

 Rodzice – czy widzą problem w długim przesiadywaniu dziecka przed komputerem  Pracownicy biurowi – czy byliby chętni na wyjście z kolegą z pracy?  Pracownicy fizyczni – jakie formy aktywności fizycznej preferują po pracy?  Czy wszystkie grupy docelowe byłby chętne do skorzystania z oferty?  W jakich dniach grupy docelowe byłyby skłonne do skorzystania z oferty?  Jakie formy reklamy i promocji zachęciłyby do skorzystania z oferty?

Rodzice: 1. W jakim wieku są Pańskie dzieci? 2. Ile czasu Pańskie dziecko spędza przed TV/komputerem, czy uważa Pan/Pani, że to dużo, czy uważa Pani/Pan, że to ok? 3. Czy wie Pan/Pani czy i jaką Pana/Pani dziecko ma pasję? 4. Który sport jest atrakcyjny dla Pana/Pani i Pana/Pani dziecka? Pracownicy biurowi: 1. Czy wie Pan/Pani, gdzie w okolicy mógłby Pan pojeździć na gokartach? 2. Czy poszedłby Pan z kumplem uprawiać sport? Czy tylko by go oglądał? 3. Gdzie po pracy woli Pan spędzać czas? Pracownicy fizyczni: 1. Ile czasu poświęca Pan na odpoczynek? 2. Gdzie chciałby Pan rywalizować między kolegami/koleżankami? 3. Jakie sporty lubi Pan uprawiać po pracy? 4. Czy wie Pan gdzie w okolicy jest tor kartingowy?

 Ile czasu poświęciłby Pan/Pani na jazdę gokartem?  W jakich dniach byliby Państwo skłonni korzystać z naszych usług?  Jakie formy reklamy zainteresowałyby Państwa?  Jakie formy promocji zainteresowałyby Państwa?

 Znalezienie zainteresowanych pracowników fizycznych poprzez pracodawców  Skierowanie oferty do pracowników biurowych i rodziców  Formy reklamy i promocji  Rozdzielenie czasu dla poszczególnych grup klientów na torze: rodzice z dziećmi – dni robocze, pracownicy biurowi – weekend, pracownicy fizyczni – dni robocze + soboty

Kluczowe partnerstwa rozwijające się małe firmy, szkoły, dostawcy jedzenia, napojów, części zapasowych i opon, dostajemy od nich reklamę, gadżety dla klientów, od dostawców części i opon dostajemy premie za korzystanie z usług w postaci zniżek, wszystkim dostawcom i partnerom dajemy miejsce na reklamę, Główne działania usługi Wartość zaspokojenie potrzeby rozrywki, wrażeń, zabicia nudy, adrenaliny, połączenie sportu motorowego z zabawą, zaszczepienie dzieciom pasji, przygotowanie dzieci do dalszej kariery w sportach motorowych, ciekawy pomysł na spędzenie czasu ze znajomymi/bliskimi, przeciwdziałanie monotonności rozrywek pracowników fizycznych i biurowych Relacje z klientami promocje, zniżki grupowe, zniżki dla rodziny i znajomych, karty stałego klienta ze zniżkami cenowymi, kupony rabatowe w gazetach, kilka pierwszych lekcji za połowę ceny, konkurs z nagrodami, organizowanie imprez, kontakt utrzymany dzięki profesjonalnej obsłudze, kontakcie telefonicznym i mailowym, dostępie do aktualnych informacji zawartych na stronie internetowej Klienci dorośli i dzieci w wieku 5-12 lat, pracownicy biurowi i fizyczni, kieruje nimi potrzeba rywalizacji, klienci oczekują od nas zniżek grupowych i indywidualnych, rezerwacji, punktualności i profesjonalizmu, oczekują szkoleń dla dzieci pod okiem specjalistów/osób ze świata motoryzacji Kluczowe zasoby finansowe, dzięki którym uzyskamy zasoby materialne, pracownik zajmujący się podstawowym serwisem, obsługą klienta, utrzymaniem toru, pracownik na weekend Kanały dystrybucji Internet, banery informujące o umiejscowieniu toru, reklamy w serialach, grupony - reklama Źródła przychodów Szkółka, Portale – grupon, Organizowanie zawodów, Klienci indywidualni – stali + okazjonalni, Sprzedaż – żywność + gadżety, Organizowanie wieczorków tematycznych, integracyjnych Struktura kosztów koszty stałe: wynajem placu/hali, pensje pracownicze, marketing, media, koszty zmienne: paliwo, części, akcesoria higieniczne, telekomunikacja, kominiarki/czepki, materiały biurowe

 Plany otworzenia nowego toru  Bieżąca modyfikacja strategii w zależności od sytuacji  Karta stałego klienta  Lepszy sprzęt dla stałych klientów (szybszy)  Organizowanie wieczorów tematycznych i integracyjnych