Janiec Jakub Janusz Piotr Juś Maciej Olesiejuk Aneta Węgrzyniak Patrycja
Kluczowe partnerstwa rozwijające się małe firmy, lokalne stacje radiowe, szkoły, dostawcy jedzenia, napojów, części zapasowych i opon, dostajemy od nich reklamę, gadżety dla klientów, od dostawców części i opon dostajemy premie za korzystanie z usług w postaci zniżek, wszystkim dostawcom i partnerom dajemy miejsce na reklamę Główne działania usługi Wartość zaspokojenie potrzeby rozrywki, wrażeń, zabicia nudy, adrenaliny, połączenie sportu motorowego z zabawą, przygotowanie dzieci do dalszej kariery w sportach motorowych, ciekawy pomysł na spędzenie czasu ze znajomymi/bliskimi Relacje z klientami promocje, zniżki grupowe, zniżki dla rodziny i znajomych, karty stałego klienta ze zniżkami cenowymi, kupony rabatowe w gazetach, kilka pierwszych lekcji za połowę ceny, konkurs z nagrodami, organizowanie imprez, kontakt utrzymany dzięki profesjonalnej obsłudze, kontakcie telefonicznym i mailowym, dostępie do aktualnych informacji zawartych na stronie internetowej Klienci dorośli i dzieci w wieku 5-12 lat, kieruje nimi potrzeba rywalizacji, klienci oczekują od nas zniżek grupowych i indywidualnych, rezerwacji, punktualności i profesjonalizmu, oczekują szkoleń dla dzieci pod okiem specjalistów/osób ze świata motoryzacji Kluczowe zasoby finansowe, dzięki którym uzyskamy zasoby materialne, pracownik zajmujący się podstawowym serwisem, obsługą klienta, utrzymaniem toru, pracownik na weekend Kanały dystrybucji internet, prasa, ulotki, banery, radio, reklama u partnerów Źródła przychodów automaty z napojami i słodyczami + ew. fast-food, indywidualne i grupowe wejścia, wykupowane karnety, szkolenia dla dzieci i dorosłych, imprezy okolicznościowe, na początku niższe ceny, później stopniowo po uzyskaniu stałych klientów wzrost cen (ceny niezmienne dla stałych klientów) Struktura kosztów koszty stałe: wynajem placu/hali, pensje pracownicze, marketing, media, koszty zmienne: paliwo, części, akcesoria higieniczne, telekomunikacja, kominiarki/czepki, materiały biurowe
1. Rodzice 2. Pracownicy biurowi 3. Pracownicy fizyczni Każda ankietowana grupa liczyła 10 osób.
Rodzice – czy widzą problem w długim przesiadywaniu dziecka przed komputerem Pracownicy biurowi – czy byliby chętni na wyjście z kolegą z pracy? Pracownicy fizyczni – jakie formy aktywności fizycznej preferują po pracy? Czy wszystkie grupy docelowe byłby chętne do skorzystania z oferty? W jakich dniach grupy docelowe byłyby skłonne do skorzystania z oferty? Jakie formy reklamy i promocji zachęciłyby do skorzystania z oferty?
Rodzice: 1. W jakim wieku są Pańskie dzieci? 2. Ile czasu Pańskie dziecko spędza przed TV/komputerem, czy uważa Pan/Pani, że to dużo, czy uważa Pani/Pan, że to ok? 3. Czy wie Pan/Pani czy i jaką Pana/Pani dziecko ma pasję? 4. Który sport jest atrakcyjny dla Pana/Pani i Pana/Pani dziecka? Pracownicy biurowi: 1. Czy wie Pan/Pani, gdzie w okolicy mógłby Pan pojeździć na gokartach? 2. Czy poszedłby Pan z kumplem uprawiać sport? Czy tylko by go oglądał? 3. Gdzie po pracy woli Pan spędzać czas? Pracownicy fizyczni: 1. Ile czasu poświęca Pan na odpoczynek? 2. Gdzie chciałby Pan rywalizować między kolegami/koleżankami? 3. Jakie sporty lubi Pan uprawiać po pracy? 4. Czy wie Pan gdzie w okolicy jest tor kartingowy?
Ile czasu poświęciłby Pan/Pani na jazdę gokartem? W jakich dniach byliby Państwo skłonni korzystać z naszych usług? Jakie formy reklamy zainteresowałyby Państwa? Jakie formy promocji zainteresowałyby Państwa?
Znalezienie zainteresowanych pracowników fizycznych poprzez pracodawców Skierowanie oferty do pracowników biurowych i rodziców Formy reklamy i promocji Rozdzielenie czasu dla poszczególnych grup klientów na torze: rodzice z dziećmi – dni robocze, pracownicy biurowi – weekend, pracownicy fizyczni – dni robocze + soboty
Kluczowe partnerstwa rozwijające się małe firmy, szkoły, dostawcy jedzenia, napojów, części zapasowych i opon, dostajemy od nich reklamę, gadżety dla klientów, od dostawców części i opon dostajemy premie za korzystanie z usług w postaci zniżek, wszystkim dostawcom i partnerom dajemy miejsce na reklamę, Główne działania usługi Wartość zaspokojenie potrzeby rozrywki, wrażeń, zabicia nudy, adrenaliny, połączenie sportu motorowego z zabawą, zaszczepienie dzieciom pasji, przygotowanie dzieci do dalszej kariery w sportach motorowych, ciekawy pomysł na spędzenie czasu ze znajomymi/bliskimi, przeciwdziałanie monotonności rozrywek pracowników fizycznych i biurowych Relacje z klientami promocje, zniżki grupowe, zniżki dla rodziny i znajomych, karty stałego klienta ze zniżkami cenowymi, kupony rabatowe w gazetach, kilka pierwszych lekcji za połowę ceny, konkurs z nagrodami, organizowanie imprez, kontakt utrzymany dzięki profesjonalnej obsłudze, kontakcie telefonicznym i mailowym, dostępie do aktualnych informacji zawartych na stronie internetowej Klienci dorośli i dzieci w wieku 5-12 lat, pracownicy biurowi i fizyczni, kieruje nimi potrzeba rywalizacji, klienci oczekują od nas zniżek grupowych i indywidualnych, rezerwacji, punktualności i profesjonalizmu, oczekują szkoleń dla dzieci pod okiem specjalistów/osób ze świata motoryzacji Kluczowe zasoby finansowe, dzięki którym uzyskamy zasoby materialne, pracownik zajmujący się podstawowym serwisem, obsługą klienta, utrzymaniem toru, pracownik na weekend Kanały dystrybucji Internet, banery informujące o umiejscowieniu toru, reklamy w serialach, grupony - reklama Źródła przychodów Szkółka, Portale – grupon, Organizowanie zawodów, Klienci indywidualni – stali + okazjonalni, Sprzedaż – żywność + gadżety, Organizowanie wieczorków tematycznych, integracyjnych Struktura kosztów koszty stałe: wynajem placu/hali, pensje pracownicze, marketing, media, koszty zmienne: paliwo, części, akcesoria higieniczne, telekomunikacja, kominiarki/czepki, materiały biurowe
Plany otworzenia nowego toru Bieżąca modyfikacja strategii w zależności od sytuacji Karta stałego klienta Lepszy sprzęt dla stałych klientów (szybszy) Organizowanie wieczorów tematycznych i integracyjnych