Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Advertisements

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO –Travelgers II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Jana Twardowskiego w Dębicy Opiekun – Katarzyna Buszek.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Teoria gry organizacyjnej Każdy człowiek wciąż jest uczestnikiem wielu różnych gier. Teoria gier zajmuje się wyborami podejmowanymi przez ludzi w warunkach.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
ip4inno Moduł XX Zarządzanie własnością intelektualną w projektach B+R Imię i nazwisko prowadzącegoMiejsce i data.
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” PO RYBY Warszawa, 4 listopada 2015 r.
POZYCJA – USYTUOWANIE SĘDZIEGO NA POLU GRY. Marek Kowalczyk Przewodniczący Centralnej Komisji Szkoleniowej KS PZPN Luty 2005.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Technik bezpieczeństwa i higieny pracy Czas trwania nauki: 1,5 roku.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
1 Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny -Lider Lubelskiego Energetycznego Partnerstwa Naturowego Lubelskie Energetyczne Partnerstwo Naturowe Małgorzata Gałczyńska.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Instytucjonalne uwarunkowania realizacji koncepcji CSR w obszarze merchandisingu – zarys problemu Dr Jarosław Plichta Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Jak świadomie budować markę osobistą?. Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań.
Prawdy oczywiste Kiedy zarejestrować działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Innowacje i konkurencyjność łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof. UEK.
„O lataniu wiemy wszystko…”.  FDS OPS Sp. z o.o. ul. Pilchowicka 9/ Warszawa NIP: REGON: KRS: Kapitał zakładowy:
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Magdalena Guillet i Irena Wielowiejska – Comi 05 listopada 2008 r.
Rok Samorządności plany Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Zmienione kryteria formalne dla poszczególnych działań/poddziałań EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez portal HRstandard.pl na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o regulamin.
CZYM JEST SCWO? DLA KOGO SCWO? OFERTA SCWO SKIEROWANA JEST DO:  Organizacji pozarządowych działających na rzecz mieszkańców Warszawy oraz grup inicjatywnych.
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Studium przypadku Crivina Ogrezeni (położona niedaleko Bukaresztu, Rumunia) Przedsięwzięcie – budowa i eksploatacja zakładu uzdatniania wody Celem projektu.
S PÓR O UNIWERSALIA. Spór o uniwersalia - filozoficzny problem dotyczący statusu pojęć ogólnych (uniwersaliów, powszechników), historycznie przybierał.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Rzeszów, 16 luty 2012.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
Świat mówi o Bogu. CELE : Na dzisiejszych zajęciach: dowiesz się czy o istnieniu Boga można mieć pewną wiedzę czy też mamy w Niego tylko wierzyć.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
UŻYTKOWANIE Literatura: red. E. Gniewek, P. Machnikowski, Zarys prawa cywilnego, Warszawa 2014 red. E Gniewek, Kodeks Cywilny. Komentarz, Wydanie 4, Warszawa.
 Języka Niemieckiego  Języka Francuskiego  Języka Angielskiego  Języka Włoskiego  Języka Hiszpańskiego.
 Indywidualne  Tylko dla określonej grupy – określone kraje (lagging countries „Widespread ”) przemysł (SMEs)  Mające konkretny cel np szkolenie młodych.
FOTOREPORTAŻ GIMNAZJUM NR 11 W TARNOWIE. NARODOWY BANK POLSKI W RZESZOWIE.
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
Departament Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania RPO Informacja sprawozdawcza w zakresie ewaluacji RPO WK-P na lata Jolanta Rudnicka Biuro.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
KANDYDAT DO ŁÓDZKIEJ RADY DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO ŁUKASZ WASZAK.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
ORGANIZACJA.
II Spotkanie Robocze Bruksela,
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Zapis prezentacji:

Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.

Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje Premie Otoczenie InDreams

Co to jest Incentive? Incentive Marketing motywuje do wyższego poziomu wykonania zadań poprzez nagrodę, która może być otrzymana po wykonaniu określonych i realistycznych celów. Incentive Travel to specjalnie zaprojektowana i przygotowana podróż, której celem jest dostarczenie jej uczestnikom niepowtarzalnych i niezapomnianych wrażeń w taki sposób aby: -wynagrodzić ich i umotywować do lepszej pracy w przyszłości, -spowodować lepsze postrzeganie firmy, -zbudować silne relacje biznesowe

Działania motywacyjne Incentive Travel Wyjazdy pracowników Wyjazdy Klientów i Dystrybutorów Szkolenia, seminaria Programy motywacyjne/Nagrody w konkursach Wyjazdy kadry zarządzającej Dla kogo i co?

Podróże44% Pieniądze32% Prezenty 4% Nie jestem pewien 16% (źródło - Corporate Meetings and Incentives magazine – Corporate Incentive Trends Survey, Listopad 2007) Najlepszy Motywator

88 na 102 Dyrektorów Sprzedaży wskazało wyjazdy incentive jako najlepsze narzędzie do budowania silnych relacji biznesowych. Źródło: własne InDreams Polska, Czechy, Rumunia

Wyjazd incentive Koncepcja -Temat wyjazdu Udany wyjazd Towarzyszące atrakcje „Tego Nie można kupić” Część merytoryczna, Szkolenie Branding

Rodzaje wyjazdów incentive Wyjazdy life-stylowe Wyjazdy konferencyjne Wyjazdy sportowe

„Nigdy nie wyobrażałem sobie, że będę z moim największym dystrybutorem śmiał się i płakał, rzucał się sobie w ramiona i przybijał piątkę” Cytat jednego z Klientów po wyjeździe sportowym

We don’t sell vacations, we sell growth.

Program Motywacyjny

Motywacja przez komunikacje Wyjazd motywacyjny Follow up Program motywacyjny

Program motywacyjny - komunikacja Odpowiedni czas trwania komunikacji – min. 6 miesięcy Bardzo atrakcyjna formuła programu Sprawdzona baza danych – grupa docelowa Zróżnicowane komunikaty, zróżnicowane i atrakcyjne narzędzia Stale zainteresowanie grupy

Program motywacyjny Główny cel wzrost sprzedaży o 8% Grupa docelowa 5500 dystrybutorów sprzętu IT Podział na trzy grupy dystrybutorów Szczęśliwa 40

Komunikacja

Komunikacja

Ogłoszenia w prasie branżowej

Strona www

Wyjazd motywacyjny

Follow-up

Program motywacyjny

Program motywacyjny

Kontakt InDreams InDreams Sp. z o.o. ul. Środkowa Warszawa Telefon Fax www. indreams.pl Licencja turystyczna nr. 655/WA InDreams jest członkiem: Society of Incentive and Travel Executives Polskiej Izby Turystyki