Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
Advertisements

ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Zawody przyszłości.
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej IX Konferencja Czy społeczeństwo informacyjne pobudzi inicjatywy lokalne? Warszawa Wojciech Zieliński.
Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
PROGRAM UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO WE WROCŁAWIU
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa
Ekonomika procesów logistycznych
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Podstawowe terminy. Ustawa z dnia 27 lipca 2005 r. wraz z późniejszymi zmianami Rozporządzenie ministra nauki i szkolnictwa wyższego z dnia 5 października.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ABC e-learningu.
Co to jest TIK?.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Zdalne Nauczanie w Praktyce Nowoczesne Metody Nauczania (NMN)
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
KONFERENCJA PRASOWA 30 listopada 2009 roku Projekty dotychczas realizowane ze środków Unii Europejskiej : Lekarz, pielęgniarka – nowoczesny pracownik.
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Rodzaje kursów e-learningowych 12 stycznia 2011 dr Magdalena Jasińska Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
E-learning (kurs dla uczniów)
Nauczanie na odległość na platformie „moodle”
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej Konsultacje: Wtorek – 12.00Budynek DS4 pok. 25 Piątek –
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
Andrzej Wodecki Polski Uniwersytet Wirtualny Ogólnopolska Konferencja
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
III Forum Gospodarcze Województwo Kujawsko-Pomorskie.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus ACK CYFRONET AGH Iwona Wendel Urząd.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, " Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości http// Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
III. Wykorzystanie portalu
Projekt Kim będziesz?.
„ROZWÓJ POTENCJAŁU I OFERTY DYDAKTYCZNEJ POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ”
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu ROZWÓJ WYŻSZEJ SZKOŁY STUDIÓW MIĘDZYNARODOWYCH POPRZEZ TWORZENIE INNOWACYJNYCH SPECJALNOŚCI realizowane w ramach DZIAŁANIA 4.1 Instytucja wdrażająca MINISTERSTWO NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO Prowadzący: Katarzyna Paliwoda

Nauczanie zdalne (on-line) Nauczania on-line to efektywny sposób uczenia się, czy może jednak nie...? Nauczanie on-line daje możliwość studiowania ogromnej liczbie studentów, którzy nie mogą pozwolić sobie na studiowanie w tradycyjnej formie.

PUW Kim jesteśmy Polski Uniwersytet Wirtualny (PUW) jest wspólnym przedsięwzięciem Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi i Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Prowadzimy studia oraz kursy uzupełniające przez Internet. Naszym zadaniem jest wspomaganie szkoleń i wykładów tradycyjnych oraz promowanie nowoczesnych metod kształcenia. Tworzymy centrum kompetencyjne w zakresie metodyki, technologii i organizacji e-nauczania. Dysponujemy również najnowszymi technologiami informatycznymi oraz wsparciem metodycznym dla zainteresowanych instytucji, w szczególności dla innych uniwersytetów i szkół wyższych. Pierwsze studia on-line zostały uruchomione przez Akademię Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi w październiku 2002 na dwóch kierunkach: zarządzanie i marketing oraz informatyka. Rok później rozpoczęły się zajęcia na następnych dwóch kierunkach: politologii oraz pielęgniarstwie. W lipcu 2005 pierwsi absolwenci studiów na platformie PUW odebrali swoje dyplomy.

Metody Uczestnicy kursów zdobywają umiejętności, pracując w grupach pod opieką prowadzącego. Wykonują zadania indywidualne, grupowe oraz uczestniczą w dyskusjach, komunikując się przez Internet. Pomocą jest podręcznik multimedialny (w Internecie) oraz linki do stron www. Nad jego pracą czuwają opiekunowie, którzy sprawdzają aktywność studentów i prowadzących oraz nadzorują prawidłowy przebieg procesu dydaktycznego. W czasie trwania każdego kursu student wywiązać się musi z różnych form sprawdzania wiedzy. Terminem oddawania wykonanych zadań jest zazwyczaj niedziela. W jednym tygodniu student wykonuje prace z nie więcej niż trzech kursów (zazwyczaj z dwóch kursów). Środowiskiem nauki, miejscem spotkań i wspólnej pracy jest platforma zdalnego nauczania R5 Generation. Platforma edukacyjna umożliwia prowadzącemu kontrolę pracy studenta. Na tej podstawie wystawiana jest odpowiednia ocena końcowa, na którą wpływa zarówno wartość merytoryczna zrealizowanych zadań, jak i aktywność studentów na forum dyskusyjnym. Duże znaczenie w nauce na studiach w PUW ma umiejętność pracy w grupie oraz komunikowania się z innymi w celu wymiany pomysłów i doświadczeń.Platforma edukacyjna

Komunikacja: przede wszystkim asynchroniczna, niewymagająca jednoczesnej obecności uczestników kursu – forum dyskusyjne, , obszary prac grupowych, foldery zwrotne (oddawanie prac), synchroniczna w ustalonych z uczestnikami godzinach - czat, wirtualna tablica.

Ocena - Dyplom Elementy oceny: udział w dyskusjach na forum, zadania indywidualne, testy do modułów, zadanie grupowe wykonywane w 4-osobowym zespole i obejmujące cały kurs. Dyplom: taki sam, jak dla innych trybów studiów, uzupełniony suplementem do dyplomu – zgodny z wymogami Unii Europejskiej.

Normalizacja prawna kształcenia on-line? (przepisy i rozważania) t htmlhttp://forum.dobreprogramy.pl/myslicie-studiach-odleglosc- t html (co myślą inni o studiach na odległość) arniejszahttp://edustacja.pl/pl/e__learning/nauka_przez_internet_coraz_popul arniejsza (polskie e-studia)

Jak kształci się / on-line? zez_internet.htmhttp:// zez_internet.htm learningu/id,58,bc_e- learningu_edukacja_przez_internet__najwyzsza_koniecz nosc.htmlhttp:// learningu/id,58,bc_e- learningu_edukacja_przez_internet__najwyzsza_koniecz nosc.html pdfhttp:// 134.pdf 2,Nauczanie_online_lepsze_niz__w_klasie.htmlhttp://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82011, ,Nauczanie_online_lepsze_niz__w_klasie.html

Narzędzia do budowy testów i sprawdzianów dziany_online.phphttp:// dziany_online.php (class marker) Testico Fronter (opis obsługi platformy edukacyjnej)

Moodle Najwięcej wykorzystywana jest darmowa platforma edukacyjna MOODLE p?id=3http:// p?id=3

Wydawnictwo Tworzenie serwisów e-learningowych z Moodle 1.9, William Rice Platformy edukacyjne. Administrowanie i zarządzanie, Barbara Gocłowska, Zdzisław Łojewski

Zaloguj się na platformie pod wskazanym adresem internetowym i sprawdź jakie narzędzia dostępne są dla prowadzącego szkolenie administratora. Liginy i hasła dostępu utrzymaliście Państwo na swoje skrzynki pocztowe – zapraszam do sprawdzenia poczty Liginy i hasła dostępu utrzymaliście Państwo na swoje skrzynki pocztowe – zapraszam do sprawdzenia poczty Uwaga – dostęp do platformy możliwy jest wyłącznie w czasie trwania zajęć przedmiotu –informatyka internetowa. WSSM w Łodzi

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dziękuję za uwagę !