Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kampania wizerunkowa Polski przed
Advertisements

Proces doboru próby. Badana populacja – (zbiorowość generalna, populacja generalna) ogół rzeczywistych jednostek, o których chcemy uzyskać informacje.
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
EMIGRACJA ZAROBKOWA POLAKÓW DO IRLANDII WYNIKI BADAŃ mgr Jacek Bieliński mgr Anna Radiukiewicz.
1 Kobiety na rynku pracy. 2 Współczynnik aktywności zawodowej kobiet i mężczyzn w wieku w Polsce i w UE w 2013 roku.
Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
Doświadczenia ośrodków EURO INFO w upowszechnianiu wśród polskich przedsiębiorców informacji na temat oznakowania CE Anna Hutyra Centrum EURO INFO w Gdańsku.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
BO! Małopolska czeka na Twój pomysł i głos!. Zasady Składanie Wniosków WeryfikacjaGłosowanie Ogłoszenie Wyników Ewaluacja ZADANIA POWIATOWE ZADANIA SUBREGIONALNE.
Teoria gry organizacyjnej Każdy człowiek wciąż jest uczestnikiem wielu różnych gier. Teoria gier zajmuje się wyborami podejmowanymi przez ludzi w warunkach.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
OBYWATELSTWO POLSKIE I UNIJNE 1.Obywatel a państwo – zasady obywatelstwa polskiego 2.Nabycie i utrata obywatelstwa 3.Obywatelstwo Unii Europejskiej. 4.Brak.
Umowy Partnerskie w projektach zbiór najważniejszych składników Uwaga! Poniżej znajdują się jedynie praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia umów. Dokładne.
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” PO RYBY Warszawa, 4 listopada 2015 r.
Badanie Poczucia Bezpieczeństwa, Oceny Pracy Policji oraz Ciemnej Liczby Przestępstw Warszawa, luty 2007.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
GEOTERMIA-CZARNKÓW SP. Z O.O. SPRAWOZDANIE ZARZĄDU Z DZIAŁALNOŚCI za 2014r.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
1 Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny -Lider Lubelskiego Energetycznego Partnerstwa Naturowego Lubelskie Energetyczne Partnerstwo Naturowe Małgorzata Gałczyńska.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres finansowy Warszawa, 06 kwietnia 2016r.
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
 Czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy.
Wniosek o dofinansowanie projektu w ramach RPO WP na lata wraz z załącznikami Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Ryzyko a stopa zwrotu. Standardowe narzędzia inwestowania Analiza fundamentalna – ocena kondycji i perspektyw rozwoju podmiotu emitującego papiery wartościowe.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
„Piękny Wschód” Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Zagospodarowanie północnego cypla Wyspy Spichrzów w Gdańsku w formule partnerstwa publiczno-prywatnego Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty Gdańsk.
EWALUACJA JAKO ISTOTNY ELEMENT PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH Sonia Rzeczkowska.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
ŁÓDŹ – strategia rozwoju Aleksandra Suszczewicz, Z – ca Dyrektora, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora Urząd Miasta Łodzi 19 kwietnia.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
ANALIZA PODRÓŻY DZIENNIKARSKICH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ZAGRANICZNE PRZEDSTAWICIELSTWA POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ W LATACH 2007 I 2008 (analiza przeprowadzona.
Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje.
MODERNIZACJA, PROFESJONALIZACJA, UCZCIWOŚĆ, TRADYCJA, PRZEJRZYSTOŚĆ Podsumowanie pracy Aleksandra Szczygło, Ministra Obrony Narodowej 7 lutego – 18 października.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
Gdańsk, listopad 2009 STOSUNEK DO ORGANIZACJI EURO 2012 ™ W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM opracowanie: Qualifact. Badania rynkowe i doradztwo.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Wolny przepływ kapitału ludzkiego w UE od 1 maja 2011: Przekleństwo czy błogosławieństwo dla przedsiębiorstw austriackich?
Menu Jednomiany Wyrażenia algebraiczne -definicja Mnożenie i dzielenie sum algebraicznych przez jednomian Mnożenie sum algebraicznych Wzory skróconego.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Metody sztucznej inteligencji - Technologie rozmyte i neuronowe 2015/2016 Perceptrony proste nieliniowe i wielowarstwowe © Kazimierz Duzinkiewicz, dr hab.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Katarzyna Rychlicka Wielomiany. Katarzyna Rychlicka Wielomiany Przykłady Wykresy funkcji wielomianowych Równania wielomianowe Działania na wielomianach.
Zaufanie społeczne Polaków Twierdzenie: Większość ludzi ma dobre intencje.
Ogólne pojęcie prawa. Prawa człowieka- zespół praw i wolności, kt ó re przysługują każdemu człowiekowi bez względu na rasę, płeć, język, wyznanie, przekonania.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami na wsparcie zakładania działalności gospodarczej i rozwój zawodowy Toruń,
SLIGO MINI PRZEWODNIK.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Zapis prezentacji:

Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012

2 Agenda 1. Informacje o badaniu 2. Atrakcyjność turystyczna Polski 3. Wizerunek Polski 4. Działania promocyjne

3 Informacje o badaniu

4  Cele badania:  Ocena skuteczności kampanii wizerunkowo-produktowej realizowanej na rynkach brytyjskim, niemieckim i francuskim w ramach projektu „Promujmy Polskę razem”.  Określenie ewentualnych zmian we wskaźnikach: znajomości, świadomości, stosunku i zachowaniach związanych z Polską.  Metoda:  Wywiady on-line (CAWI) w trzech krajach: Wielka Brytania, Francja, Niemcy.  Próba:  W każdym z krajów zrealizowano próbę w następujących grupach respondentów:  Grupa 20–34: 1/3 próby – osoby w wieku 20–34,  Grupa 35–54: 1/3 próby – osoby w wieku 35–54 – pary o średnim i wyższym dochodzie, wyjeżdżające bez dzieci, Grupa 55–65: 1/3 próby – osoby w wieku 55–65 – pary o średnim i wyższym dochodzie, z samodzielnymi już dziećmi.  Grupy respondentów odpowiadają grupom docelowym kampanii reklamowej. Poniższa tabela prezentuje dokładną strukturę próby dla każdego kraju.

5 Rozkład próby Grupa respondentówLiczebność W tym KobietyMężczyźni Francja, N= – Pary o średnim i wyższym dochodzie, wyjeżdżające bez dzieci – Pary o średnim i wyższym dochodzie, z samodzielnymi już dziećmi Wieka Brytania, N= – Pary o średnim i wyższym dochodzie, wyjeżdżające bez dzieci – Pary o średnim i wyższym dochodzie, z samodzielnymi już dziećmi Niemcy, N= – Pary o średnim i wyższym dochodzie, wyjeżdżające bez dzieci – Pary o średnim i wyższym dochodzie, z samodzielnymi już dziećmi

6 Atrakcyjność turystyczna Polski

Atrakcje turystyczne Polski 8 Atrakcje turystyczne Najwięcej wskazań Ciekawe miasta – 76% Lasy i puszcze – 63% Imprezy kulturalne – 47% Jeziora – 46% Góry – 43% Trekking – 40% Lasy i puszcze – 71% Ciekawe miasta – 65% Imprezy kulturalne – 55% Jeziora – 54% Parki Narodowe – 46% Góry – 46% Jeziora – 68% Ciekawe miasta – 62% Lasy i puszcze – 62% Trasy rowerowe – 61% Zakupy – 55% Możliwość obserwacji ptaków – 53%

Chęć odwiedzenia Polski 9

10 Powody zainteresowania przyjazdem do Polski

11 Powody niechęci do przyjazdu do Polski 11

Liczba wizyt w Polsce 12

Ocena ostatniej wizyty w Polsce 13

14 Wizerunek Polski

15 Wizerunek Polski

Zdania opisujące Polskę

17 Dystans w stosunku do Polaków Definicje poszczególnych sfer: 1. Makrospołeczna sfera publiczna: dopuszczenie przebywania na terenie kraju, podejmowania pracy i posiadania obywatelstwa danego kraju, 2. Mikrospołeczna sfera publiczna: dopuszczenie do roli współpracownika, sąsiada, szefa i przedstawiciela politycznego na poziomie władz lokalnych, 3. Sfera prywatna: dopuszczenie przyjaźni, 4. Sfera intymna: dopuszczenie związku z członkiem rodziny respondenta. Duży dystans Brak dystansu

18 Działania promocyjne

19 Znajomość wydarzeń dotyczących Polski

Ocena reklam 20 ReklamyZauważalnośćSkłania do odwiedzenia Polski Wielka Brytania Francja Niemcy 9% 8%60% 62%60% 13%9%8%74%71%7% 9% 7%6%50% 48%

21 Ogólna ocena reklam

22 ARC Rynek i Opinia Sp. z o. o. ul. Juliusza Słowackiego 12 – budynek KIRKOR Warszawa tel.: fax.: To, co istotne.