Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje."— Zapis prezentacji:

1 Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.

2 Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje Premie Otoczenie InDreams

3 Co to jest Incentive? Incentive Marketing motywuje do wyższego poziomu wykonania zadań poprzez nagrodę, która może być otrzymana po wykonaniu określonych i realistycznych celów. Incentive Travel to specjalnie zaprojektowana i przygotowana podróż, której celem jest dostarczenie jej uczestnikom niepowtarzalnych i niezapomnianych wrażeń w taki sposób aby: -wynagrodzić ich i umotywować do lepszej pracy w przyszłości, -spowodować lepsze postrzeganie firmy, -zbudować silne relacje biznesowe

4 Działania motywacyjne Incentive Travel Wyjazdy pracowników Wyjazdy Klientów i Dystrybutorów Szkolenia, seminaria Programy motywacyjne/Nagrody w konkursach Wyjazdy kadry zarządzającej Dla kogo i co?

5 Podróże44% Pieniądze32% Prezenty 4% Nie jestem pewien 16% (źródło - Corporate Meetings and Incentives magazine – Corporate Incentive Trends Survey, Listopad 2007) Najlepszy Motywator

6 88 na 102 Dyrektorów Sprzedaży wskazało wyjazdy incentive jako najlepsze narzędzie do budowania silnych relacji biznesowych. Źródło: własne InDreams Polska, Czechy, Rumunia

7

8 Wyjazd incentive Koncepcja -Temat wyjazdu Udany wyjazd Towarzyszące atrakcje „Tego Nie można kupić” Część merytoryczna, Szkolenie Branding

9 Rodzaje wyjazdów incentive Wyjazdy life-stylowe Wyjazdy konferencyjne Wyjazdy sportowe

10 „Nigdy nie wyobrażałem sobie, że będę z moim największym dystrybutorem śmiał się i płakał, rzucał się sobie w ramiona i przybijał piątkę” Cytat jednego z Klientów po wyjeździe sportowym

11 We don’t sell vacations, we sell growth.

12 Program Motywacyjny

13 Motywacja przez komunikacje Wyjazd motywacyjny Follow up Program motywacyjny

14 Program motywacyjny - komunikacja Odpowiedni czas trwania komunikacji – min. 6 miesięcy Bardzo atrakcyjna formuła programu Sprawdzona baza danych – grupa docelowa Zróżnicowane komunikaty, zróżnicowane i atrakcyjne narzędzia Stale zainteresowanie grupy

15 Program motywacyjny Główny cel wzrost sprzedaży o 8% Grupa docelowa 5500 dystrybutorów sprzętu IT Podział na trzy grupy dystrybutorów Szczęśliwa 40

16 Komunikacja

17 Komunikacja e-mail

18

19 Ogłoszenia w prasie branżowej

20

21 Strona www

22

23

24

25

26 Wyjazd motywacyjny

27 Follow-up

28

29 Program motywacyjny

30 Program motywacyjny

31 Kontakt InDreams InDreams Sp. z o.o. ul. Środkowa 1 03-430 Warszawa Telefon +48 22 405 10 37 - 38 Fax +48 22 405 10 39 www. indreams.pl Licencja turystyczna nr. 655/WA InDreams jest członkiem: Society of Incentive and Travel Executives Polskiej Izby Turystyki


Pobierz ppt "Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje."

Podobne prezentacje


Reklamy Google