ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Advertisements

Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
POŁĄCZENIE SIŁ TO POCZĄTEK, POZOSTANIE RAZEM TO POSTĘP, WSPÓLNA PRACA TO SUKCES. HENRY FORD ROLA I ZADANIA DORADCY ZAWODOWEGO W REALIZACJI ZADAŃ EDUKACYJNO-DORADCZYCH.
„Od szkoły otwartej do szkoły lidera wspólnoty lokalnej” Realizacja projektu w szkołach. Przykłady propozycji strategii rozwoju Gdańska Rada Oświatowa,
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Oszlifować diamenty, czyli w poszukiwaniu skutecznych form wsparcia uczniów zdolnych Krystyna Dynowska- Chmielewska Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Awans zawodowy nauczycieli.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
.,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło” C. K. Norwid.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ROLA SAMORZĄDU W KREOWANIU POLITYKI OŚWIATOWEJ W REGIONIE – ŚWIĘTOKRZYSKI PROGRAM WSPIERANIA ROZWOJU EDUKACJI Kielce,
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
Ul. Lermontowa Łódź
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
1 kwietnia aula widowiskowa ICDS wypełniła się do ostatniego miejsca podczas Dnia Otwartego naszego gimnazjum. Licznie przybyli rodzice oraz przyszli.
Projekt: „Poznań stawia na zdrowie – profilaktyka wad postawy wśród dzieci uczęszczających do klas I-IV szkół podstawowych w Poznaniu” Wsparcie udzielone.
Rewitalizacja Społeczna Dolnego Miasta w Gdańsku.
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20 im. Obrońców Pokoju w Radomiu ul. Malenicka 29 Szkoła ma bogatą bo, aż 100-letnią tradycję. Staramy się aby, nasza placówka.
Specjalistyczna Poradnia Wspierania Rozwoju i Terapii ul. Hipoteczna 3/5 Łódź tel
SZKOŁA PRZYJAZNA 6-LATKOM Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka J. Paweł II.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKOŁA PRZYJAZNA SZEŚCIOLATKOM Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka J. Paweł II.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
Spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych Lublin, 8 grudnia 2011.
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo Augustowskie Centrum Edukacyjne Al. Kardynała Wyszyńskiego Augustów.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Szkoła Promująca Zdrowie
KODEKS.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Przedszkole Promujące Zdrowie
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
Zapis prezentacji:

ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej

Realizacja termin: maj - październik 2011 r. miejsce: Szkoła Podstawowa im. Władysława Broniewskiego w Bełchowie Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bednarach beneficjenci, - uczniowie - nauczyciele - rodzice

Cel nadrzędny Rozwijanie talentów, zainteresowań i umiejętności dzieci i młodzieży, budowanie poczucia własnej wartości młodego pokolenia.

Cele szczegółowe Zwiększenie oferty zajęć umożliwiającej rozwijanie pasji, zainteresowań, umiejętności, a także form promujących dorobek artystyczny i intelektualny uczniów. Zwiększenie liczby dzieci uczestniczących w różnorodnych formach zajęć. Promocja działań wspierających młode talenty w społecznościach lokalnych. Rozwijanie sieci współpracy podmiotów wspierających działania na rzecz odkrywania i rozwijania młodych talentów. Poszerzenie oferty edukacyjnej szkół.

Cele szczegółowe c.d. Podnoszenie kompetencji kadry pedagogicznej w obszarze rozwoju zainteresowań i kreatywności. Rozwijanie aktywności własnej ucznia, wdrażanie uczniów do pracy nad własnym rozwojem. Wdrożenie nauczycieli do opracowania szkolnego systemu wyłaniania talentów. Rozwijanie świadomości rodziców w obszarze rozpoznawania możliwości dziecka. Umożliwienie uczniom kontaktu z nowymi osiągnięciami nauki. Wdrożenie systemu zajęć pozalekcyjnych w szkołach.

Szkolenia dla nauczycieli Trening twórczości. Wolontariat w szkole – włączanie rodziców w rozwój zdolności i zainteresowań dziecka. Budowanie poczucia własnej wartości u uczniów. Motywowanie ucznia do samorozwoju. Wykorzystanie metod aktywizujących w rozwijaniu kreatywności dziecka. Jak opracować Szkolny System Wyłaniania Talentów – „Poławiacze pereł” – seminarium.

Efekty uczestnik – nauczyciel: Wykaże się przyrostem wiedzy na poziomie 40 %. Zdobędzie dodatkowe kompetencje. Poszerzy wiedzę z obszarów objętych edukacją. Poszerzy ofertę edukacyjną szkoły. Wykorzysta wiedzę i doświadczenie do koordynowania pracy szkoły z uczniem zdolnym.

Zajęcia dla uczniów Koło plastyczne Uczniowie klas I - III Uczniowie klas IV - VI

Zajęcia dla uczniów c.d. Koło taneczne Uczniowie klas I - III Uczniowie klas IV - VI

Zajęcia dla uczniów c.d. Koło teatralne Uczniowie klas I - III Uczniowie klas IV - VI

Zajęcia dla uczniów c.d. Koło naukowe – nauki ścisłe bez granic Uczniowie klas IV – VI

Zajęcia dla uczniów c.d. Koło informatyczne Uczniowie klas IV - VI

Zajęcia dla uczniów c.d. Koło turystyczne Uczniowie klas IV – VI Uczniowie klas I – III

Zajęcia dla uczniów c.d. Koło fotograficzne Uczniowie klas IV – VI

Zajęcia dla uczniów c.d. Wyjazd do Centrum Kopernik w Warszawie Termin: październik 2011

Efekty uczestnik – uczeń: Rozwinie zainteresowania i uzdolnienia. Wykaże wzrost wiedzy i umiejętności o 25 %. Będzie zmotywowany do własnego rozwoju. Potrafi zaprezentować się na forum szkoły, środowiska.

Konferencja dla rodziców Jak nie zabić w dziecku ciekawości świata, pomóc być kreatywnym?

Warsztaty dla rodziców Spójrz na świat oczami dziecka.

Dla rodziców i dzieci Trening kreatywności - Pomóż swemu dziecku rozwinąć skrzydła.

Efekty uczestnik – rodzic: Wspiera dziecko w działaniach rozwijających jego zainteresowania. Aktywnie wpłynie na rozwój kreatywności dziecka. Rozumie potrzebę rozwijania zdolności dziecka.

Dzień Szkolnych Talentów Podsumowanie projektu – zaprezentowanie osiągnięć uczniów. Termin: 14 października 2011 r.