Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Advertisements

Nasze Nadleśnictwo - Nadleśnictwo Radziwiłłów. Gdzie się znajduje? Pozostałości dawnych rozległych puszcz: Bolimowskiej, Korabiewskiej i Jaktorowskiej,
Odwieczne miejsce pożywienia, miejsca na pikniki – cudowne, miejsca na spędzanie wolnego czasu, miejsca od smogu czyste, to są właśnie lasy rybnickie.
Czynniki sprzyjające zdrowiu Tryb życia a zdrowie
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 7.1 RPO WL na lata Dariusz Król Dyrektor Departamentu Wdrażania EFRR Urząd Marszałkowski Województwa.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Tryb.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Od wschodu do zachodu można przemierzyć region śladami ważnych wydarzeń historycznych Francji, począwszy od ruin Bavay liczących ponad 2 tys. lat. Średniowiecze,
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
OBYWATELSTWO POLSKIE I UNIJNE 1.Obywatel a państwo – zasady obywatelstwa polskiego 2.Nabycie i utrata obywatelstwa 3.Obywatelstwo Unii Europejskiej. 4.Brak.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
1 O ZWIERZĄTKACH….. powa ż nie i na wesoło O ZWIERZĄTKACH….. powa ż nie i na wesoło „ Jest jeden aspekt, pod którym zwierz ę ta przewy ż szaj ą cz ł owieka-
VII kampania społeczna N O PROMIL – N O PROBLEM PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Jak zachęcić uczniów do ćwiczenia na w-fie? Oliwia Kułaga Kl. IIe.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Literary Reference Center Przewodnik
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
Kuchnie obcych krajów w naszym mieście- Kuchnie obcych krajów w naszym mieście- kuchnia chińska i wietnamska.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Zagrożenia w Internecie. Spis treści Rodzaje zagrożeń w Internecie Zagrożenia związane z komputerami Zagrożenia związane z oprogramowaniem Zagrożenia.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
Pro-ekologiczny Konstantynów Ł ódzki „Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi”
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
– lekcja ze strongmanem.. Drugiego dnia trzeciego miesiąca bieżącego roku klasa 3e za sprawą prof. Mikołaja Komorowskiego miała do czynienia z nietypową.
Niedziela dobrem publicznym -chrońmy ją ustawowo Konferencja Sejm RP,
Woda to jeden z najważniejszych składników pokarmowych potrzebnych do życia. Woda w organizmach roślinnych i zwierzęcych stanowi średnio 80% ciężaru.
Umowy o dofinansowanie projektów, umowy partnerskie - na co warto zwrócić szczególną uwagę Grzegorz Gołda PWT PL-SK.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Jak sobie z nim radzić ?.
Pacjent dorosły, w sytuacji rezygnacji z leczenia przyczynowego
Co to jest GMO ? GMO to organizm inny niż organizm człowieka, w którym materiał genetyczny został zmieniony w sposób nie zachodzący w warunkach naturalnych.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
1 Organizacje a kontrakt psychologiczny We współczesnym świecie człowiek otoczony jest szeregiem kontraktowych zobowiązań. To pewien rodzaj powiązań, zależności,
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
Wesołych Świąt. Pierwsza gwiazdka Kiedy w wieczór wigilijny pierwsza gwiazdka znów zabłyśnie, nastrój będzie tak rodzinny, w naszych sercach radość tryśnie.
Historyczne atrakcje, światowej klasy wydarzenia kulturalne, globalna mega gwiazda FC Barca, niekończąca się rozrywka oraz ekskluzywne zakupy to tylko.
Zarządu Żywieckiego UTW 11 CZERWCA 2016 ROKU
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
WYKŁAD 6 Regionalizacja 1. Regionalizm a regionalizacja 2 Proces wyodrębniania regionów nazywany jest regionalizacją, w odróżnieniu od regionalizmu, który.
Platforma szkoleniowa – najważniejsze funkcjonalności.
Microsoft PowerPoint. Metodyka „dobrej” prezentacji.
Nasi uczniowie mogą liczyć na:  Wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, kreatywną, realizującą autorskie innowacje i programy  Fachową pomoc pedagogiczną.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wielkanocne tradycje Kiedyś i dziś. Święta Wielkanocne to czas, w którym obrzędy religijne, tradycja ludowa i świat przyrody splatają się w jedno. Świętujemy.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Bezpieczeństwo przy pracy z ciekłym azotem
 Dorota Suwalska-Barancewicz, Alicja Malina IP UKW.
Damelo przedstawia Kolekcję stylowych rowerów miejskich Ul. Tylna 4C/51, Łódź Damelo - rowery dla kobiet.
Fundacja Hospicyjna powstała na początku 2004 roku.
HOTEL HILBERTA O NIESKOŃCZONOŚCI Do paradoksów dotyczących nieskończoności należy seria dziwnych zdarzeń w hotelu Hilberta. Na początku XX wieku Dawid.
# Analiza cech taksacyjnych drzewostanów przy wykorzystaniu technologii LIDAR 1 15 Sep 2010 Analiza cech taksacyjnych drzewostanów przy wykorzystaniu technologii.
1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU 1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU Polscy i francuscy uczniowie poznali najpopularniejsze europejskie baśnie i kraje ich pochodzenia. Dzieci.
Sieci przepływowe: algorytmy i ich zastosowania.
Każdy człowiek ma prawo do... - problem łamania praw człowieka w Azji.
Zaufanie społeczne Polaków Twierdzenie: Większość ludzi ma dobre intencje.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
Wyjazd do niemiec, 2016r..
ORGANIZACJA.
Raj w judaizmie Ala Tkaczyk kl. 2F.
Bezpieczne ferie zimowe 2017
Dwór Droblin | Droblin 80 | Leśna Podlaska | Polska | |
"Od technika do Europejczyka
Zapis prezentacji:

Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas wyjazdów turystycznych wśród Chińczyków i Japończyków, rekomendacje wobec strategii komunikacji zostaną przedstawione wspólnie dla tych dwóch krajów. CO KOMUNIKOWAĆ? 1 Przedstawić Polskę jako „Europę w pigułce”, podkreślając wielość i różnorodność jej atrakcji, to, że nie można się tam nudzić. W komunikacji zwrócić uwagę na to, ile do zaoferowania ma Polska, i jak intensywnie można spędzić tam czas – podkreślać, że każda minuta się liczy, cieszenie się każdą chwilą Skupić się na miejscach i zabytkach, świadczących o bogatym dziedzictwie kulturowym i historycznym naszego kraju. Zwracać uwagę na polską architekturę (która dla Azjatów jest inna, europejska) np. kościoły. Komunikować rzeczy i zwyczaje unikalne dla Polski. Zaprezentować ciekawe tradycje (np. jak spędzamy Święta Bożego Narodzenia, Lany Poniedziałek), społeczności (np. górale), zaciekawić innością naszego kraju. Zwrócić uwagę na niepowtarzalne pamiątki, jakie można dostać w Polsce (znana już w Japonii ceramika z Bolesławca, bursztyn). Przedstawić Polskę jako kraj bezpieczny, spokojny, tolerancyjny. Nie skupiać się na prezentowaniu bogatego życia nocnego; raczej na wydarzeniach kulturalnych (tj. koncerty, tańce w tradycyjnych strojach itp.). 5 Uświadomić, że Polska jest w centrum Europy, co umożliwi aktywnie podróżującym Chińczykom łatwe przedostanie się do wielu kolejnych miejsc na trasie. 6 Pokazywać piękne widoki, krajobrazy, naturę. Podkreślać naturalność, czystość środowiska.

3 Rekomendacje – strategia komunikacji Japonia Poza rekomendacjami wspólnymi dla Chińczyków i Japończyków, wydaje się, że w komunikacji do Japończyków warto zwrócić uwagę na parę dodatkowych aspektów. CO KOMUNIKOWAĆ? 1 Prezentować jedzenie – podkreślać unikalność posiłków, ich różnorodność. Posiłki tradycyjne, specyficzne dla kraju, podane w piękny, ekskluzywny sposób. Reklamować tradycyjną polską kuchnię, ale prezentować ją w wyrafinowany sposób. 2 Promować miejsca będące na listach UNESCO. Pokazywać je w jak najatrakcyjniejszy sposób, podkreślając ich obecność na listach UNESCO. JAPOŃĆZYCY Poszukać powiązania z fantastyką. Być może zainteresować legendami, Smokiem Wawelskim, światem nieco nierealnym.

Rekomendacje – strategia komunikacji Indie CO KOMUNIKOWAĆ? 1 Przedstawić Polskę jako miejsce wielu możliwości, pełne różnych atrakcji – zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Miejsce, gdzie możliwe są różne aktywności, i gdzie nie można się nudzić; tętniące życiem. Istotne jest nie tylko zwiedzanie, ale również inne aktywności, np. narciarstwo. Można również podkreślać atrakcyjne życie nocne Komunikować komfort: wysoki standard hoteli, posiłków, możliwość wypoczynku wysokiej klasy. Podkreślać zwyczaje, tradycje unikalne dla Polski, np. jak spędzamy Święta Bożego Narodzenia, Lany Poniedziałek. Przedstawić Polskę jako kraj bezpieczny, przyjazny, tolerancyjny. Podkreślać otwartość Polaków i ich pozytywne nastawienie względem obcokrajowców (szczególnie Hindusów). 5 Promować naturę. Pokazywać piękne zimowe krajobrazy, góry, i możliwe aktywności z nimi związane. 6 Hindusi zwykle obawiają się o możliwość zjedzenia hinduskiego jedzenia za granicą. Podkreślać obecność hinduskich restauracji w kraju.