Promocja Polski w nowej niezwykłej odsłonie. Warszawa 20.11.2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kampania wizerunkowa Polski przed
Advertisements

Prezentacja raportu końcowego z „Badania ewaluacyjnego mid-term Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej”
Oferta nieruchomości nierolnych dla inwestycji zagranicznych dr Tomasz Nawrocki Prezes Agencji Nieruchomości Rolnych Warszawa, 28 kwietnia 2011 roku.
Największy potencjał gruntów inwestycyjnych w ofercie ANR Leszek Świętochowski Prezes ANR Warszawa, 15 kwietnia 2015 roku.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii Plater 1, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax. (0-89) Urząd Marszałkowski.
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Rachunki regionalne Urząd Statystyczny w Katowicach Ośrodek Rachunków Regionalnych Ogólnopolska konferencja naukowa z okazji obchodów Dnia Statystyki Polskiej.
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
1 Memorandum – skala kradzieży i dewastacji infrastruktury liczba zdarzeń.
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
Usługi EURES dla pracodawców Doradca EURES – Elżbieta Amulewicz Olsztyn 2010 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie.
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” PO RYBY Warszawa, 4 listopada 2015 r.
7 cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich 17 grudnia 2015 roku.
Gospodarka i polityka gospodarcza - między raportem „Państwo i my” a zarysem strategii rządu Grzegorz Gorzelak Seminarium „Dobre rządzenie” GAP, Kraków,
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
1 Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny -Lider Lubelskiego Energetycznego Partnerstwa Naturowego Lubelskie Energetyczne Partnerstwo Naturowe Małgorzata Gałczyńska.
PROGRAM OPERACYJNY „ROZWOJU WOJEWÓDZTW POLSKI WSCHODNIEJ" Warszawa, 30 marca 2006.
Karolina Kozłowska Ekspert w ramach usługi Pro-Biz Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera Zakres usług świadczonych.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi GRUPA ROBOCZA WSPIERAJĄCA PRZYGOTOWANIE KUJAWSKO – POMORSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO.
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
„Piękny Wschód” Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Ogólne uwarunkowania i doświadczenia współpracy z samorządami na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu Konferencja „Współpraca Lasów.
REGIONALNE CENTRUM TECHNOLOGII I WIEDZY „INTERIOR” W NOWEJ SOLI NOWA SÓL.
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Stan wdrażania projektów systemowych w ramach PO KL w zakresie analiz zmian gospodarczych i realizacji Dolnośląskiej Strategii Innowacji Urząd.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
Cel konferencji. BADANIA JAKOŚCIOWE BADANIA ILOŚCIOWE.
ŁÓDŹ – strategia rozwoju Aleksandra Suszczewicz, Z – ca Dyrektora, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora Urząd Miasta Łodzi 19 kwietnia.
Koncepcja Obserwatorium ICT w Województwie Świętokrzyskim Sandomierz - Dwikozy
ANALIZA PODRÓŻY DZIENNIKARSKICH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ZAGRANICZNE PRZEDSTAWICIELSTWA POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ W LATACH 2007 I 2008 (analiza przeprowadzona.
Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje.
Janiec Jakub Janusz Piotr Juś Maciej Olesiejuk Aneta Węgrzyniak Patrycja.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Jak powinniśmy rozumieć INNOWACYJNOŚĆ w aspekcie środków unijnych? Poznań, 14 stycznia 2008 r.
Mateusz Polaszewski IaG Żródła:Wikipedia,Encyklopedia PWN,strona handel-emisjami.pl.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
„Korzyści dla inwestorów oraz regionów i gmin z funkcjonowania w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej” Zielona Góra, Krzysztof.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Kim jesteśmy i co robimy … Polska Izba Żywności Ekologicznej to grupa przedsiębiorców będąca przedstawicielem branży żywności ekologicznej. Naszą misją.
Program na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP) Aleksander Bąkowski Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Promocja gospodarcza regionu realizowana przez województwo (Schemat A)
Działania ewaluacyjne prowadzone przez IZ RPO WK-P w roku 2014 Jolanta Rudnicka Biuro Ewaluacji Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO r. Departament.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Jan Kania Modele kolportażu w Europie
Krosno Odrzańskie – miejsce na Twoje inwestycje
Turystyczne zachowanie Europejczyków podróżujących w celach służbowych na przykładzie piętnastu „starych” krajów członkowskich Unii Europejskiej doc.dr.
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
Jan Kania Modele kolportażu w Europie
Zapis prezentacji:

Promocja Polski w nowej niezwykłej odsłonie. Warszawa

Działania promujące Polskę w roku 2012 r. -Kampania „Piękny Wschód” w ramach promocji zrównoważonego rozwoju turystyki -Kampania w ramach projektu 6.3. POIG „Promujmy Polskę Razem”:  zintegrowany system informacji turystycznej  transfer wiedzy  działania promocyjne: kampania Polska. Feel Invited na rynkach niemieckim, francuskim i angielskim kampania Polska. Feel Invited podczas EURO 2012 kampania Polska. Feel Invited z rozszerzeniem na kolejne rynki kampania Polska. Feel Invited w nowej odsłonie „Come and find your story”

Kampania „Piękny Wschód” w ramach promocji zrównoważonego rozwoju turystyki. Cel: wzrost zainteresowania ofertą turystyczną pięciu województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego. Głównym elementem i narzędziem integrującym poszczególne zadania i etapy kampanii jest serwis Odwołania do niego są we wszystkich działaniach ATL, BTL i PR. W 2010 roku ruszyła wersja angielska, w 2011 ukraińska i niemiecka.

Prezentacja kampanii Hasła przewodnie Hasła stanowią dla odbiorców zachętę podjęcia decyzji „jadę!”. Dlatego w kampanii znajdziemy między innymi takie stwierdzenia jak: „ODKRYJ JAK TO BLISKO” „SETKI POMYSŁÓW NA WEEKEND” „1363 POMYSŁY NA WAKACJE”

Prezentacja kampanii Działania W skład niektórych działań promocyjnych prowadzonych podczas kampanii weszły: działania w Internecie ( onet.pl, interia.pl, targeo, sieć internetowa at.net, fotka.pl, nasza-klasa.pl, wyszukiwarka google.pl i inne) - filmy, serial, konkursy, reklama medialna - TV, radio, prasa, kampania outdoorowa, wizyty studyjne, product placement w serialu telewizyjnym. eventy

 Zintegrowanie wszystkich istniejących systemów w Polsce oraz przeprowadzenie certyfikacji centrów i punktów informacji turystycznej  Udostępnienie wiarygodnej informacji o usługach i atrakcjach turystycznych, ich dostępności i jakości  Ułatwienie dotarcia do oferty turystycznej  Zminimalizowanie poczucia dyskomfortu wynikającego z niskiego poziomu wiedzy o odwiedzanym kraju  Zastosowanie nowoczesnych technologii (GPS, telefonia komórkowa, Internet itp.) Kampania w ramach projektu 6.3. POIG „Promujmy Polskę Razem” Polski System Informacji Turystycznej

Informacja merytoryczna do Infokiosków bez wyświetlania slajdu Aktualny stan baz danych:  Baza noclegowa – obecnie ok obiektów, docelowo ok obiektów  Atrakcje turystyczne – obecnie ok  Restauracje – obecnie ponad  Imprezy –obecnie ok , docelowo ok  Punkty i centra informacji turystycznej – ok. 400 powrót

Badania i analizy Satysfakcja turystów zagranicznych wrzesień 2012 r. - pbs na zlecenie POT OGÓLNE ZADOWOLENIE REKOMENDACJA PONOWNY PRZYJAZD

Kampania w ramach projektu 6.3. POIG „Promujmy Polskę Razem” Szkolenia marketingowe  Ilość szkoleń - 98  Adresaci: przedstawiciele administracji samorządowej regionalne i lokalne organizacje turystyczne  Ilość uczestników ponad 2000  Okres trwania: 2011 – 2012 r.  Tematy szkoleń z obszaru: marketing w turystyce badań i analiz informacji turystycznej sposobów pozyskiwania inwestorów  Polscy i zagraniczni trenerzy, wykładowcy, eksperci

Kampania w ramach projektu 6.3. POIG „Promujmy Polskę Razem” Działania promocyjne  Projekt systemowy promujący polską turystykę, dzieli się na trzy części: działania promocyjne stworzenie Zintegrowanego Systemu Informacji Turystycznej transfer wiedzy  Obszary działań: rynek polski oraz strategiczne rynki zagraniczne z punktu widzenia przyjazdów turystów do Polski: Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Szwecja, Dania, Belgia i Holandia  Budżet projektu – ponad 34 miliony euro czyli zł  Czas trwania projektu: wrzesień 2009 – grudzień 2013

Cele projektu  Promocja Polski - element ogólnej polityki marketingu narodowego państwa  Zachęcenie polskich przedsiębiorców do inwestowania w przedmiotowy sektor gospodarki  Wzmocnienie marki Polska  Budowanie korzystnego wizerunku kraju  Tworzenie pozytywnych skojarzeń  Podniesienie rozpoznawalności Polski na arenie międzynarodowej  Podniesienie zainteresowania rodaków turystyką krajową

Kampanie promocyjne  Idea – zmiana wizerunku, first perspective, rekomendacja  Narzędzia – prasa, telewizja, Internet, outdoor  Realizacja – współpraca z ponad 500 przedsiębiorcami w skali makro i mikro w Polsce i za granicą  Efekt – rozpoznawalność, znajomość produktów turystycznych, zmiana wizerunku Polski.

Kampania Polska. Feel Invited na rynkach niemieckim, francuskim i brytyjskim W działaniach promocyjnych podczas kampanii zostały wykorzystane kanały komunikacji: strony internetowe produktów, media społecznościowe (Facebook), kanał You Tube, reklamy w prasie, telewizji reklamy outdoorowe, study press

Segment MICE  Promocja Polski skierowana do organizatorów konferencji, kongresów, wydarzeń korporacyjnych, podróży motywacyjnych, targów i wystaw.  Bohaterką kampanii jest Kate – bizneswoman przyjeżdżająca do Polski w sprawach służbowych.  Przemysł spotkań i wydarzeń to rosnąca grupa - do 2009 do 2011 r. zanotowano wzrost z 4 tyś. do ponad 27 tyś. tego typu wydarzeń.  W 2011 r. wpływy ze sprzedaży usług hotelowych plasowały się na poziomie 637 mln PLN i przyczyniły do utworzenia ponad 10 tys. miejsc pracy.

Kampania Polska. Feel Invited z rozszerzeniem na kolejne rynki Nowa odsłona kampanii na rynkach: holenderskim szwedzkim duńskim belgijskim Przy okazji UEFA EURO 2012TM w odsłonach kampanijnych, obowiązywało hasło: „Futbol, to tylko jeden z pretekstów, by zobaczyć Polskę”.

ŚWIEŻA, ANGAŻUJĄCA FORMA, PRZY ZACHOWANIU SPÓJNOŚCI Z ZASADNICZĄ KONCEPCJĄ KOMUNIKACJI Polska oczami odwiedzającego ją turysty. Założenia kreacji nowej niezwykłej odsłony

 Pobudzała wyobraźnię widza („Move Your Imagination”) bardziej niż obecna, dosłowna interpretacja wspomnień z wizyty turysty-bohatera w Polsce.  Dawała obraz Polski jako miejsca o urodzie i barwności wykraczającej poza turystyczny banał i tym samym przełamywała stereotyp Polski jako kraju przeciętnego pod względem atrakcyjności turystycznej. Kampania oczami turysty stworzona tak by:

Insight Każda podróż to osobiste przeżycie – odwiedzając dany kraj liczę na to, że będzie to „moje” wyjątkowe doświadczenie, które pozostanie w pamięci. Key Message PRZYJEDŹ DO POLSKI I ZNAJDŹ SWOJĄ HISTORIĘ RtB Różnorodność, wyjątkowość atrakcji i miejsc w Polsce (które stworzyły już historie podróży, w przypadku bohaterów naszych reklam) Założenia kampanijne