A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Advertisements

Strategia Promocji.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA to dialog firmy z otoczeniem rynkowym
RYNEK GOSPODARCZY. Analiza rynku, konkurencji: Aby ka ż dy biznes, bez wzgl ę du na wielko ść, czy obszar dzia ł ania, móg ł sprawnie funkcjonowa ć powinien.
Oferta nieruchomości nierolnych dla inwestycji zagranicznych dr Tomasz Nawrocki Prezes Agencji Nieruchomości Rolnych Warszawa, 28 kwietnia 2011 roku.
LEAN MANAGEMENT. Zarządzanie odchudzone – wyszczuplone. Zmiany zakresów działania, struktury majątku, sposobów zarządzania, wielkości zatrudnienia itd.
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA EURORYNKU. PLAN Elementy i specyfika komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem międzynarodowym. Istota i funkcje systemu komunikacji.
Promocja Marketing terytorialny. Marketing terytorialny - definicja Marketing terytorialny jest rodzajem marketingu przypisanym organizacją non- profit.
© Katedra Zarządzania w Gospodarce SGH Katedra Zarządzania w Gospodarce1 PLANOWANIE STRATEGICZNE.
Rachunki regionalne Urząd Statystyczny w Katowicach Ośrodek Rachunków Regionalnych Ogólnopolska konferencja naukowa z okazji obchodów Dnia Statystyki Polskiej.
Dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego A.M. Zarzycka.
Uwarunkowania społeczno- kulturowe Segmentacja eurorynku Eurokonsument A.M. Zarzycka.
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Tytuł biznesplanu (nazwa przedsięwzięcia)
Uwarunkowania inwestycji międzynarodowych Kulturowe Regulacyjne Gospodarcze.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
Ekonomika i projektowanie przedsięwzięć przedsiębiorstw – plan marketingowy oraz plan zarządzania Michał Suchanek Katedra Ekonomiki i Funkcjonowania Przedsiębiorstw.
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
II. MIĘDZYNARODOWE OTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTW JAKO ZESPÓŁ UWARUNKOWAŃ MARKETINGU NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw – podstawowe.
Otoczenie przedsiębiorstw działających na rynku UE A.M. Zarzycka.
Środki językowe w reklamie Analiza wybranych tekstów reklamowych.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
A.M. Zarzycka.  strategie cen wysokich  strategie cen neutralnych (przeciętnych, średnich)  strategie cen niskich A.M. Zarzycka.
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2013 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Instytucjonalne uwarunkowania realizacji koncepcji CSR w obszarze merchandisingu – zarys problemu Dr Jarosław Plichta Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych.
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
Program Aktywizacja i Integracja Poznań, styczeń 2015r.
Badania marketingowe w UE A.M. Zarzycka. Badania marketingowe na obszarze UE Systematyczne zbieranie i przetwarzanie informacji odnoszących się do eurorynku.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Cel konferencji. BADANIA JAKOŚCIOWE BADANIA ILOŚCIOWE.
Prezentacja Analizy SWOT Gminy Nysa. Analiza strategiczna Gminy Nysa obejmuje rozpoznanie sił i słabości, czyli mocnych i słabych stron (analiza wewnętrzna)
Janusz Witkowski GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY Gdynia, marca 2016 roku Rola statystyki publicznej w społeczeństwie 1 Ogólnopolska konferencja naukowa.
ANALIZA PODRÓŻY DZIENNIKARSKICH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ZAGRANICZNE PRZEDSTAWICIELSTWA POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ W LATACH 2007 I 2008 (analiza przeprowadzona.
Strategia Koncepcja działania organizacji umożliwiająca osiągnięcie sukcesu w przyszłych warunkach.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Fundusze Strukturalne - jak napisać projekt? Paulina Szuster.
Zarządzanie systemami dystrybucji
Po co administracji publicznej zarządzanie ? propozycja dydaktyczna na studiach podyplomowych Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki.
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami. Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami.
W społeczności ludzkiej i zwierzęcej funkcjonują rozmaite systemy znaków, za pomocą których jednostka nawiązuje więź z gromadą i przekazuje jej informacje.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Otoczenie przedsiębiorstw działających na rynku UE A.M. Zarzycka.
Produkt w marketingu międzynarodowym
Proces transakcyjny Podsumowanie Rafał Tuzimek. Typy transakcji M&A 2 SprzedażprzedsiębiorstwZakupprzedsiębiorstw FuzjeprzedsiębiorstwPoszukiwaniefinansowaniawłaścicielskiego/doradztwofinansoweLBO/MBO.
Euromarketing dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego
INSTYTUCJE GOSPODRKI RYNKOWEJ Jerzy Wilkin i Dominika Milczarek Wykład 1 Wiedza o instytucjach w nauczaniu ekonomii.
A.M. Zarzycka. Strategie cenowe (ze wzgl. na cel) strategie przetrwania strategia maksymalizacji bieżących zysków strategia penetracji rynku (maksymalizacji.
A.M. Zarzycka.  wartość produktu wyrażona w pieniądzu  miernik wartości (z punktu widzenia konsumenta)  instrument marketingu A.M. Zarzycka.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
Planowanie podatkowe Paweł Satkiewicz doradca podatkowy Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi Warszawa 24 listopada 2011 r.
Międzynarodowa segmentacja rynku i selekcja rynków zagranicznych A.M. Zarzycka.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Ankieta dotycząca TV.
Program.
Struktura kanałów marketingowych
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Staże europejskie drogą do sukcesu
JĘZYK NIEMIECKI W OBROCIE GOSPODARCZYM – 3 LETNIE STUDIA DUALNE www
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
Zapis prezentacji:

A.M. Zarzycka

Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring sprzedaż osobista (akwizycja) promocja sprzedaży (próbki, degustacje, pokazy, konkursy) targi międzynarodowe A.M. Zarzycka

Targi międzynarodowe  uniwersalne (wielobranżowe)  specjalistyczne  ekspozycje „solo”  znaczenie Niemiec  ponad 2500 imprez targowo-wystawienniczych o zasięgu międzynarodowym A.M. Zarzycka

Cele uczestnictwa w targach międzynarodowych zakup i sprzedaż produktów zawarcie kontraktu nawiązanie kontaktów z międzynarodowymi dystrybutorami i agentami korzystne zaprezentowanie firmy i jej oferty obserwację konkurencji identyfikację nowych trendów na rynku branżowym wejście na nowe rynki zagraniczne A.M. Zarzycka

Strategie promocji  strategia „push” (tłoczenia)  strategia „pull” (ssania) A.M. Zarzycka

Proces komunikowania się w marketingu międzynarodowym NadawcaKodowanie Kanał przekazu DekodowanieOdbiorca A.M. Zarzycka Zakłócenia Otoczenie kulturowe nadawcy Otoczenie kulturowe odbiorcy

Promocja międzynarodowa  adaptacja (reklama)  standaryzacja (korzyści czysto ekonomiczne, kształtowanie jednolitego wizerunku) A.M. Zarzycka

Reklama na rynkach zagranicznych 1) ten sam przekaz, zmiana języka (Allianz, Adidas) 2) ten sam temat, dostosowanie lokalne (Coca-Cola) 3) adaptacja tematu i sposobu zaprezentowania (Hellmanns) A.M. Zarzycka

Czynniki wpływające na promocję międzynarodową  czynniki kulturowe (w tym językowe)  uwarunkowania społeczne  różnice ekonomiczne  uwarunkowania infrastrukturalne  czynniki prawno-administracyjne  czynniki konkurencyjne A.M. Zarzycka

Uwarunkowania kulturowe  zwyczaje konsumpcyjne  tzw. kontekstowość (w akwizycji, reklamie)  narodowe style reklamy  język  subkultury (segmenty transnarodowe) A.M. Zarzycka Zróżnicowania wewnątrz – i międzykulturowe

Style reklamy w wybranych krajach KrajStyl reklamy NiemcyRacjonalność, opis, informacja Wielka BrytaniaSubtelność, niedopowiedzenie, ironia, humor USAEmocjonalność, styl życia, wspaniałość, bezpośrednia komunikacja FrancjaInnowacyjność, przyciąganie uwagi, styl teatralny JaponiaGrzeczność, spokój, wartości rodzinne, szacunek do osób starszych A.M. Zarzycka

Strategie promocji według uwarunkowań kulturowych A.M. Zarzycka

Czynniki administracyjno-prawne zakaz reklamy wybranych produktów ograniczenia czasowe zakaz reklamy wprowadzającej w błąd zakaz tzw. reklamy ukrytej (product placement) stosowanie tzw. apelów porównawczych pokazywanie postaci ludzkich w określony sposób A.M. Zarzycka

Reklama ukryta (product placement) Pokazywanie w filmach, programach telewizyjnych itp. produktów markowych jako rekwizytów lub stałych elementów scenografii A.M. Zarzycka