Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza."— Zapis prezentacji:

1 REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk

2 CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza i najskuteczniejsza w mediach Ma największe grono odbiorców Posiada najbogatsze środki masowego przekazu

3 GDZIE WYSTĘPUJE? Telewizja

4 Internet

5 Kino

6 Teatr

7 Komunikacja miejska

8 RODZAJE REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Demonstracyjna Rekomendacyjna Humorystyczna Scenka rodzajowa z życia Styl życia Animacja Irracjonalny powód Emocje

9

10 ZALETY REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Jest najskuteczniejsza Jest powtarzalna Posiada wiele możliwości przedstawienia danego produktu Działa na największą liczbę zmysłów

11 WADY REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Cena Ograniczony czas emisji Społeczeństwo jest znudzone reklamami

12 PIERWSZA REKLAMA AUDIOWIZUALNA

13 PIERWSZA POLSKA REKLAMA

14 Dochody z reklam

15 SPONSORING Umieszczenie przed (pojedynczym lub cyklicznym) programem i po nim tak zwanego billboardu sponsorskiego, reprezentującego firmę, która sponsoruje dany program. Taki billboard nie może trwać dłużej niż 8 sekund.

16 PRODUCT PLACEMENT

17 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza."

Podobne prezentacje


Reklamy Google