Gimnazjum nr 37 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. K. Baczyńskiego w Warszawie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Advertisements

Szkoła Podstawowa nr 8 im. Martyrologii Piaśnicy Gimnazjum nr 3 im. Martyrologii Piaśnicy.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Remont Szkoły Podstawowej Nr 2 wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
VII kampania społeczna N O PROMIL – N O PROBLEM PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Tydzień zdrowia i bezpieczeństwa pracy pod hasłem „Dźwigaj mniej” Październik 2007.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
INFRASTRUKTURA SPORTOWA W LATACH OBIEKTÓW SPORTOWYCH.
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
ZDROWY STYL ŻYCIA GIMNASTYKA PROZDROWOTNA. Gimnastyka prozdrowotna - czyli kompleksowy program aktywności ruchowej mający na celu skuteczną odbudowę kondycji.
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Łodzi im. Fryderyka Chopina ul. Zacisze 7/ 9 MISJĄ SZKOŁY JEST ABY UCZEŃ GIMNAZJUM NR 3 OSIĄGNĄŁ SUKCES NA MIARĘ SWOICH MOŻLIWOŚCI.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Szkoła Podstawowa nr 192 im. prof. Heleny Radlińskiej ul. Krzemieniecka 24a Łódź tel./fax Dyrektor szkoły Violetta Gortat Oferta naszej.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 w Szczecinie jest placówką koedukacyjną - dla dziewcząt i chłopców - uczęszczających do Gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Współpraca Szkoła Podstawowa nr 5 + Akademia Piłkarska TOP 54 Biała Podlaska.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
OCENA PRACY DYREKTORA Siła ducha, poczucie własnej wartości i pewność siebie, jak również niezachwiana postawa humanistyczna są podstawowymi cechami osobowości,
Ul. Napoleońska 7/ Łódź tel./fax tel
Na podstawie ogólnopolskiego projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” realizator - Dolnośląski Związek Szachowy
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Wpływ aktywności fizycznej na zdrowie dziecka. Aktywność fizyczna wpływa na:  Sferę emocjonalną  Sferę intelektualną  Sferę społeczną.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 39 PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 39 W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 IM. JULIANA TUWIMA W ŁODZI ŁÓDŹ, UL. KRÓLEWSKA 13/15.
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Art. 42 ustawy – Karta Nauczyciela Organizacja pracy świetlicy szkolnej Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
SOCCER ITALIAN STYLE OBOZY SOCCER ITALIAN WE WŁOSZECH Florencja – rok 2014 S. BombardieriM. Mazzantini.
KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU
Podstawa programowa WF założenia
Trening Funkcjonalno-siatkarski
Sześciolatek w obliczu zmian
Centrum Dydaktyczno - Sportowe
NABÓR DO I KLASY Z ROZSZERZONĄ ILOŚCIĄ GODZIN WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Podstawa programowa WF założenia
Rekrutacja w roku szkolnym 2019/2020
Zapis prezentacji:

Gimnazjum nr 37 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. K. Baczyńskiego w Warszawie

Wychodząc naprzeciw zainteresowaniom młodzieży, a tym samym dając im możliwość rozwoju sportowego na najwyższym poziomie, szkoła we współpracy z klubem Varsovia stworzyła system umożliwiający sportowe szkolenie dzieci i młodzieży w połączeniu z realizowaniem obowiązków szkolnych należących do uczniów. Nasze Gimnazjum ma na celu kształcić, a zarazem wspierać i pomagać uczniom w ich zainteresowaniach oraz dążeniach do celu, dlatego postanowiliśmy utworzyć klasę sportową z myślą o dzieciach i ich marzeniach. Dzięki przychylności Dyrekcji Gimnazjum nr 37 z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie oraz organu prowadzącego szkołę, którym jest miasto stołeczne Warszawa, a także klubowi Varsovia,w roku szkolnym 2011/2012 powstała pierwsza klasa sportowa o profilu piłki nożnej.

CELE OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE SZKOLENIA SPORTOWEGO (klasa sportowa)

CELE OGÓLNE wychowanie fizyczne oraz sport dzieci i młodzieży- kształtowanie i wychowanie człowieka; wychowanie fizyczne oraz sport dzieci i młodzieży- kształtowanie i wychowanie człowieka; połączenie sportu z nauką- rozwój psychofizyczny i intelektualny; połączenie sportu z nauką- rozwój psychofizyczny i intelektualny; nabór dzieci i młodzieży do szkolenia sportowego; nabór dzieci i młodzieży do szkolenia sportowego; udostępnienie uczniom warunków do rozwoju sportowego na najwyższym poziomie; udostępnienie uczniom warunków do rozwoju sportowego na najwyższym poziomie; rozwijanie umiejętności sportowych w zajęciach pozaszkolnych (Klub Varsovia i inne); rozwijanie umiejętności sportowych w zajęciach pozaszkolnych (Klub Varsovia i inne); dostosowanie szkolenia sportowego do wieku rozwojowego dziecka (ONTOGENEZA) dostosowanie szkolenia sportowego do wieku rozwojowego dziecka (ONTOGENEZA)

CELE SZCZEGÓŁOWE nauczanie i doskonalenie techniki gry w piłkę nożną nauczanie i doskonalenie techniki gry w piłkę nożną skoordynowanie rozwoju fizycznego poprzez właściwy dobór bodźców działających na układy: ruchu, krążenia, oddychania oraz systemu nerwowego; skoordynowanie rozwoju fizycznego poprzez właściwy dobór bodźców działających na układy: ruchu, krążenia, oddychania oraz systemu nerwowego; kształtowanie psychomotoryki przez nauczanie i doskonalenie różnych form aktywności ruchowej, rozwój cech motorycznych uwzględniający upodobania, zainteresowania, sprawność ruchową, intelektualną i emocjonalną; kształtowanie psychomotoryki przez nauczanie i doskonalenie różnych form aktywności ruchowej, rozwój cech motorycznych uwzględniający upodobania, zainteresowania, sprawność ruchową, intelektualną i emocjonalną; wyposażenie uczniów w zasób wiedzy o korzyściach z uprawiania ćwiczeń fizycznych, w szczególności piłki nożnej. wyposażenie uczniów w zasób wiedzy o korzyściach z uprawiania ćwiczeń fizycznych, w szczególności piłki nożnej.

Poznanie zasad zachowania zdrowia prawidłowe odżywanie; prawidłowe odżywanie; aktywność ruchowa; aktywność ruchowa; higiena osobista; higiena osobista; czystość najbliższego otoczenia; czystość najbliższego otoczenia; nałogi i ich skutki. nałogi i ich skutki.

Poznanie zasad bezpieczeństwa w celu ochrony zdrowia i życia ludzkiego kształtowanie zdyscyplinowania, odpowiedzialności, koleżeństwa, porządku, dbałości o sprzęt i przybory; kształtowanie zdyscyplinowania, odpowiedzialności, koleżeństwa, porządku, dbałości o sprzęt i przybory; zapoznanie z zasadami pierwszej pomocy w nagłych wypadkach; zapoznanie z zasadami pierwszej pomocy w nagłych wypadkach; zaznajomienie z przepisami gier i zabaw ruchowych w szkole i na zajęciach pozalekcyjnych; zaznajomienie z przepisami gier i zabaw ruchowych w szkole i na zajęciach pozalekcyjnych; zaznajomienie się z przepisami gry w piłkę nożną oraz ich interpretacja; zaznajomienie się z przepisami gry w piłkę nożną oraz ich interpretacja;

podnoszenie poziomu sportowego grupy w celu osiągania optymalnych efektów sportowych; podnoszenie poziomu sportowego grupy w celu osiągania optymalnych efektów sportowych; przygotowanie młodzieży do zawodów sportowych na szczeblu gminy/dzielnicy, województwa, ogólnopolskim; przygotowanie młodzieży do zawodów sportowych na szczeblu gminy/dzielnicy, województwa, ogólnopolskim; hartowanie organizmu ucznia na bodźce fizyczne i psychiczne; hartowanie organizmu ucznia na bodźce fizyczne i psychiczne; wypracowanie pozytywnych cech charakteru oraz pożądanych postaw prowadzących do właściwego działania indywidualnego, zespołowego i wzajemnej współodpowiedzialności; wypracowanie pozytywnych cech charakteru oraz pożądanych postaw prowadzących do właściwego działania indywidualnego, zespołowego i wzajemnej współodpowiedzialności;

Krótko o Programie Tylko usystematyzowane i wszechstronne szkolenie może doprowadzić każdego młodego uzdolnionego piłkarza do wielkich sukcesów. Zajęcia sportowe składające się z kilku jednostek treningowych w tygodniu (2 razy dziennie), to podstawa do właściwego rozwijania talentu młodego zawodnika, który marzy by zostać dobrym piłkarzem. Dlatego szkoła wraz z trenerami współpracuje nad realizacją programu, który sprosta tym oczekiwaniom.

Tygodniowy system godzin dla klasy sportowej Kształcenie ogólne wf - 4 godziny Kształcenie ogólne wf - 4 godziny Kształcenie sportowe - 6 godzin Kształcenie sportowe - 6 godzin Zajęcia treningowe w klubie(nieobowiązkowe) Zajęcia treningowe w klubie(nieobowiązkowe)

Korzyści ucznia klasy sportowej ciągłe doznawanie sukcesów i porażek- zapewnia lepszy start w dorosłe życie ciągłe doznawanie sukcesów i porażek- zapewnia lepszy start w dorosłe życie rywalizacja pozytywnie wpływa na podnoszenie wyników w nauce(najlepsi rywalizują o pozycję w klasie równie pod względem nauki) rywalizacja pozytywnie wpływa na podnoszenie wyników w nauce(najlepsi rywalizują o pozycję w klasie równie pod względem nauki) możliwość reprezentowania szkoły i odnoszenia sukcesów dla siebie i szkoły możliwość reprezentowania szkoły i odnoszenia sukcesów dla siebie i szkoły

Nieświadome nabywanie umiejętności potrzebnych w życiu łatwość podejmowania samodzielnych decyzji(związane z szybkim podejmowaniem decyzji na boisku w czasie gry); łatwość podejmowania samodzielnych decyzji(związane z szybkim podejmowaniem decyzji na boisku w czasie gry); w większym wymiarze uczą się odpowiedzialności za siebie i innych; w większym wymiarze uczą się odpowiedzialności za siebie i innych; obycie w różnych sytuacjach i miejscach; obycie w różnych sytuacjach i miejscach; uczą się systematyczności i racjonalnego gospodarowania czasem; uczą się systematyczności i racjonalnego gospodarowania czasem; nabywają zwiększoną odporność na stres nabywają zwiększoną odporność na stres

Co daje uczniom zwiększona liczba godzin zajęć sportowych? wyższy poziom sprawności ogólnej; wyższy poziom sprawności ogólnej; lepsze przygotowanie do sportu zawodowego; lepsze przygotowanie do sportu zawodowego; zwiększona odporność na choroby: zwiększona odporność na choroby: - układu krążenia (miażdżyca, nadciśnienie itp.) - otyłość, cukrzyca; -osteoporoza (kruchość kości, złamania), skrzywienia kręgosłupa; - zaburzenia koordynacji i sprawności ruchowej; -depresja, opóźnienie umysłowe, stres, obniżenie nastroju.

Osoby odpowiedzialne za szkolenie a także za wychowanie państwa dzieci: Michał Złotkowski- nauczyciel wychowania fizycznego w Gimnazjum nr 37, wychowanek Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, trener II klasy piłki nożnej, instruktor gimnastyki sportowej. Grzegorz Dudek- obecny trener dzieci z rocznika 98 w klubie Varsovia. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, trener II klasy piłki nożnej.

Kadrę uzupełniającą w kształceniu, wychowaniu oraz szkoleniu sportowym stanowią: Nauczyciele Gimnazjum nr 37 w Warszawie; Nauczyciele Gimnazjum nr 37 w Warszawie; Trenerzy zatrudnieni w Klubie Varsovia. Trenerzy zatrudnieni w Klubie Varsovia.

Informacja o szkole Adres: ul. Niska 5 (okolice CH Arkadia) Adres: ul. Niska 5 (okolice CH Arkadia) Dzielnica: Śródmieście Dzielnica: Śródmieście Współpraca z: Klub Varsovia, odległość od szkoły= 1000m Współpraca z: Klub Varsovia, odległość od szkoły= 1000m Pływalnia: ul. Inflancka 8, odległość od szkoły= 500m Pływalnia: ul. Inflancka 8, odległość od szkoły= 500m

Korzyści wynikające z bliskiego usytuowania klubu od szkoły większe bezpieczeństwo państwa dzieci w drodze ze szkoły do klubu; większe bezpieczeństwo państwa dzieci w drodze ze szkoły do klubu; przejście bądź przejazd z miejsca na miejsce zaoszczędzi państwu oraz dzieciom wiele czasu; przejście bądź przejazd z miejsca na miejsce zaoszczędzi państwu oraz dzieciom wiele czasu; bezpośredni kontakt nauczycieli z trenerami (dokładniejsza kontrola dzieci) bezpośredni kontakt nauczycieli z trenerami (dokładniejsza kontrola dzieci) minimum 2 godziny w tygodniu zajęcia szkolne z wychowania fizycznego odbywać się będą na profesjonalnym, pełnowymiarowym sztucznym boisku do piłki nożnej. minimum 2 godziny w tygodniu zajęcia szkolne z wychowania fizycznego odbywać się będą na profesjonalnym, pełnowymiarowym sztucznym boisku do piłki nożnej.

Szkoła oferuje treningi w klubie Varsovia (nie jest wymagane, by uczeń był zawodnikiem klubu i trenował w klubie Varsovia); treningi w klubie Varsovia (nie jest wymagane, by uczeń był zawodnikiem klubu i trenował w klubie Varsovia); zgrupowania letnie i zimowe oraz dofinansowanie obozu; zgrupowania letnie i zimowe oraz dofinansowanie obozu; rozgrywki na najwyższym szczeblu w Polsce; rozgrywki na najwyższym szczeblu w Polsce; wykwalifikowaną kadrę trenerską; wykwalifikowaną kadrę trenerską; zajęcia wyrównawcze (przedmioty ścisłe); zajęcia wyrównawcze (przedmioty ścisłe); opiekę medyczną; opiekę medyczną; stypendia sportowe po pierwszym roku. stypendia sportowe po pierwszym roku.

Infrastruktura szkoły

BOISKO DO PIŁKI NOŻNEJ BIEŻNIA LEKKOATLETYCZNA BOISKO DO KOSZYKÓWKI BOISKO DO SIATKÓWKI

Realizacja projektu przewidziana jest na Sierpień 2011 roku.

Siłownia

Sala gimnastyczna

Mała sala z przeznaczeniem do zajęć uzupełniających sport zawodowy (fitness, tenis stołowy)

Salka gimnastyczna ze sprzętem (rozwijanie sprawności ogólnej oraz korekcja wad postawy )

O Klubie Varsovia Adres: ul. Międzyparkowa 4 (Śródmieście) Adres: ul. Międzyparkowa 4 (Śródmieście) Obecnie szkoli 10 grup młodzieżowych (roczniki i młodsi) Obecnie szkoli 10 grup młodzieżowych (roczniki i młodsi) Zatrudnia 10 trenerów specjalizujących się w szkoleniu młodzieży Zatrudnia 10 trenerów specjalizujących się w szkoleniu młodzieży

Dzięki sukcesom grup młodzieżowych klub jest znany i obserwowany przez środowisko piłkarskie w całej Polsce. Brązowy medal w turnieju halowym,,Sarmata Cup” rocznika 98,30stycznia Brązowy medal w turnieju halowym,,Sarmata Cup” rocznika 98,30stycznia III miejsce w turnieju halowym „Pruszków Cup” rocznik 98, 23 stycznia III miejsce w turnieju halowym „Pruszków Cup” rocznik 98, 23 stycznia 2011.

Jednym z wielu sukcesów Klubu jest wychowanek Robert Lewandowski- obecnie zawodnik Borussi Dortmund (Niemcy)

Infrastruktura klubowa

Pełnowymiarowe boisko ze sztuczną nawierzchnią oraz oświetleniem (możliwość podziału boiska na mniejsze dzięki dodatkowym bramkom różnej wielkości).

Sukcesy przyszłej klasy …miejsce jest- teraz tylko zdobywać i ustawiać …miejsce jest- teraz tylko zdobywać i ustawiać

„Nie każdy może zostać zawodowym piłkarzem ale każdy może spróbować nim być’’

Prezentacja będzie zamieszczona na stronie internetowej szkoły

Dziękujemy za uwagę