Sprawnie zarządzaj relacjami z Klientem, zwiększaj sprzedaż i efektywność pracy firmy. SYSTEM ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Enovatio CRM Sprawne zarządzanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Asystent CRM.
Advertisements

Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Aplikacja MS Project w branży budowlanej Łukasz Jabłoński Katedra Konstrukcji Budowlanych Politechnika Lubelska.
Usługi i produkty HRtec Sp. z o.o. Materiał informacyjny Usługi i produkty HRtec Sp. z o.o. Systemy: HRsys.pl, CRsys.pl, Portal pracowniczy programy rozwoju,
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Nowoczesne zarzadzanie placówka oświatową Dlaczego warto wprowadzać narzędzia informatyczne do zarządzania.
NIE TAKI KOMPUTER STRASZNY JAK GO MALUJĄ PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA.
Nauczanie na odległość Dr inż. Marlena Plebańska.
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
Warszawa, 20 października 2009 r. Nowelizacja kodeksu spółek handlowych Znaczenie nowych regulacji dla obrotu giełdowego Agnieszka Gontarek, Dział Emitentów.
Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych PLI CBD
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
KIM JESTEŚMY? Serwis KurJerzy.pl został uruchomiony na początku 2010 roku jako alternatywa dla kosztownych usług kurierskich w Polsce. Firma działa jako.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
Usprawnij procesy biznesowe i zwiększ efektywność pracy Redukcja czasu, kosztów i błędów związanych z przetwarzaniem dokumentów Przyspieszenie procesowania.
ING BANK Faktoring –Jednostkom organizacyjnym Lasów Państwowych oferujemy faktoring krajowy z przejęciem ryzyka wypłacalności odbiorcy (bez regresu, pełny).
Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Bankowość mobilna 1.
Warstwa biznesowaWarstwa techniczna ??? To przejście jest połączone z innym procesem To przejście wywołuje samowyzwalacz To przejście jest warunkowe.
Logo ośrodka KSU Regionalny Punkt Konsultacyjny KSU.
Wniosek o dofinansowanie projektu w ramach RPO WP na lata wraz z załącznikami Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
Literary Reference Center Przewodnik
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
CIMCO Edit z dodatkiem CNC-Calc koszty i korzyści Wdrożenie środowiska do tworzenia, edycji i symulacji programów NC Korzyści: -Tworzenie ścieżki narzędzia.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Solphy GlassNexus System Elektronicznej Wymiany Danych Dla Producentów Szyb Zespolonych.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Audyt rachunkowości w jsfp (podsumowanie) oraz audyt projektów UE Ministerstwo Finansów 25 czerwca 2015 r. 1.
„O lataniu wiemy wszystko…”.  FDS OPS Sp. z o.o. ul. Pilchowicka 9/ Warszawa NIP: REGON: KRS: Kapitał zakładowy:
ip4inno Moduł 4E Warsztaty Inhalator ze szczepionką Open Innovation w partnerstwie publiczno- prywatnym Nazwisko prelegenta Miejsce i data.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
1 Spotkania lokalne organizowane są w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego pn. „Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji”
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
Praca dyplomowa inżynierska Temat: Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Podstawy Kryptologii” Dyplomant: Ewelina Bogusz Promotor: prof. zw.,
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
„Technologie w słuzbie elastycznego pracownika” Marek Ryński Sybase Polska Dyrektor Zarządzający DRB.
Analiza, projekt i implementacja zintegrowanego systemu zarządzania i promocji dla branży gastronomicznej Krzysztof Grabalski 5921.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Usługa PUE-ZUS (Platforma Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
Informacja na temat projektu informatycznego „Centralizacja przetwarzania danych” V Krajowa Konferencja System Informacji Przestrzennej w Lasach Państwowych.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
EContentplus – szansa dla archiwów, muzeów i bibliotek Anna Bramska Krajowy Punkt Kontaktowy eContentplus Chalin, 5 września 2006.
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
EFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie.
System operacyjny Renata P. System operacyjny - jest to zbiór nadrzędnych i niezbędnych programów umożliwiających pracę na komputerze. Jest on pośrednikiem.
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Sage Contact Manager Szkolenie Cennik.
7/17/2018 4:47 PM 7/17/2018 4:47 PM eKAN – eKancelaria
Budowa, typologia, funkcjonalność
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Git - system kontroli wersji
Bezpieczeństwo dostępu do danych w systemie Windows
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
FIRMA ……………………………..…..
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Zapis prezentacji:

Sprawnie zarządzaj relacjami z Klientem, zwiększaj sprzedaż i efektywność pracy firmy. SYSTEM ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Enovatio CRM Sprawne zarządzanie kontaktami handlowymi Historia wszystkich relacji z Klientem oraz lepsza wiedza o nim Wsparcie procesów sprzedażowych i zwiększenie sprzedaży cross-selling i up-selling Mierzenie kosztów sprzedaży i efektywności działań marketingowych Newsletter i ing

2 Enovatio CRM to system, który pozwala na efektywne zarządzanie relacjami z Klientami wykorzystując połączenie potencjału ludzkiego, procesów biznesowych oraz technologii. System CRM współdziała ze strategią firmy, jest miejscem kluczowych informacji oraz zachowań obecnego i potencjalnego Klienta. CRM umożliwia budowanie silniejszych i trwalszych relacji w zakresie B2B. Rozwiązanie zapewnia większą efektywność pracy przedsiębiorstwa, zmniejszenie kosztów oraz wysoki poziom zadowolenia Klienta z każdego kontaktu z firmą. Korzyści płynące z zaimplementowania systemu: Sprawne zarządzanie kontaktami handlowymi i pełna kontrola prowadzonych działań Historia wszystkich relacji z Klientem oraz lepsza wiedza o nim Wsparcie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie sprzedaży cross-selling i up- selling Mierzenie kosztów sprzedaży i efektywności działań marketingowych Nawiązywanie i poprawa kontaktów biznesowych Newsletter i ing OPIS FUNKCJONALNOŚCI MODUŁÓW ZASTOSOWANYCH W SYSTEMIE CRM KLIENT System CRM tworzy ewidencję firm, w postaci rozbudowanej listy z możliwością grupowania kontaktów. Do każdej firmy przypisana jest szczegółowa metryka z parametrami począwszy od danych teleadresowych po numer konta, branżę, osoby wyznaczone do kontaktów biznesowych oraz zgody na przetwarzanie danych. ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM System CRM to centralne miejsce informacji o Kliencie. Porządkuje wiedzę na jego temat poprzez podział na poszczególne moduły. Przybierają one formę zakładek, dzięki którym można w łatwy sposób zarządzać danymi Klienta, zadaniami związanymi z jego obsługą, działaniami marketingowymi jak również transakcjami. Narzędzie umożliwia standaryzację procesów sprzedażowych, dopasowanie ofert do potrzeb Klienta, sprawną obsługę i udostępnianie odpowiednich informacji podczas kontaktu z Kontrahentem. 1 2 LEADS Funkcjonalność systemu zapewnia sprawniejsze zarządzanie leadami przez cały cykl sprzedaży od momentu jego rejestracji (np. przez formularz kontaktowy, lub ręczny wpis). Możliwość rozbudowy leada o dodatkowe parametry (status, pochodzenie kontaktu, kod oferty etc.), dokumenty, komentarze, spotkania, tworzy kluczową bazę wiedzy o Kliencie. Wysyłanie i bezpośrednio z systemu redukuje czas związany z obsługą leada. Moduł umożliwia analizę leadów, lepsze dopasowanie działań promocyjnych oraz zwiększa efektywność pracy pomiędzy działem marketingu, a sprzedaży. 3 SYSTEM ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Enovatio CRM

m 3 ING I NEWSLETTER Enovatio CRM zapewnia budowanie więzi z Klientem, wzbudza lojalność konsumencką oraz buduje dobry wizerunek firmy. Umożliwia tworzenie: Skutecznej kampanii marketingowej poprzez zarządzanie bazą danych oraz targetowanie potencjalnych lub obecnych Klientów. Newsletter’ów, dzięki którym Klienci mogą zapoznać się z najnowszymi produktami, wydarzeniami lub unikalnymi informacjami. SYSTEM ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Enovatio CRM 4 MONITORING PRAC „Dashboard” zapewnia dostęp do kluczowych informacji dotyczących Klienta, monitorowanie raportów ostatnich kontaktów, ilości zadań oraz leadów w toku. Zabrane informacje w jednym miejscu tworzą widok 360° na Klienta i umożliwiają jego sprawniejszą obsługę. 5 ZARZĄDZANIE ZADANIAMI Funkcjonalność systemu pozwala na organizowanie, planowanie, zarządzanie nieograniczoną ilością zadań oraz umożliwia kontrolę czasu i kosztów ich realizacji. Możliwość współdzielenia zadań z innymi użytkownikami, nadawanie priorytetów usprawnia pracę w zespole i podnosi efektywność zarządzania. Procentowe wskaźniki postępu prac, licznik dni do końca terminu wykonania, wyświetlane alerty oraz powiadomienia mailowe ułatwiają dotrzymywać terminowości. 6 SCENTRALIZOWANE BAZA DOKUMENTÓW I INFORMACJI System Enovatio CRM pozwala przechowywać i udostępniać elektro- niczne dokumenty tekstowe oraz graficzne. Można przypisywać je do Klienta, zadań lub zaplanowanych strategii marketingowych. System jest swoistą bazą wiedzy, dokumentacji oraz miejscem do archiwizacji wszystkich przeprowadzonych działań. 7

4 SYSTEM ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Enovatio CRM ZARZĄDZANIE MOŻLIWOŚCIAMI SPRZEDAŻY Nieodzownym elementem w systemie CRM jest moduł do zarządzania możliwościami sprzedaży (prospekty). Określenie prawdopodobieństwa sprzedaży oraz oczekiwanych zysków ułatwia dostosowanie nakładów pracy mających na celu sfinalizowanie transakcji oraz określenie perspektywy dalszej współpracy z Klientem. 8 9 RAPORTY Enovatio CRM umożliwia tworzenie raportów z wizyt i rozmów telefonicznych z potencjalnym lub obecnym Klientem. Dzięki temu użytkownik ma podgląd wszystkich ustaleń, potrzeb oraz uwag dotyczących współpracy, które mogą zaważyć na zwiększeniu sprzedaży cross-selling i up-selling dla istniejących Klientów. System umożliwia również generowanie innych raportów niezbędnych do wszelkiego rodzaju sprawozdań na podstawie danych wprowadzonych do systemu. KALENDARZ Moduł rozbudowanego kalendarza, kompatybilnego z Outlook oraz Gmail umożliwia zarządzanie czasem bez konieczności przepisywania spotkań. Dzięki użytej grafice, użytkownik ma większą przejrzystość w planowaniu, może weryfikować natężenie spotkań oraz śledzić dostępność innych użytkowników PLANOWANIE SPOTKAŃ Funkcjonalność CRM-u pozwala na zarządzanie spotkaniami z Klientami oraz umożliwia wyznaczenia tras przejazdu przy użyciu Google Maps. System oblicza całkowity czas i dystans do pokonania jak również weryfikuje błędne adresy wpisane do systemu.

5 SYSTEM ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Enovatio CRM MÓJ PULPIT Centralnym miejscem pracy w systemie każdego pracownika jest „Mój pulpit”. W tym miejscu wyświetlane są dane w obszarze systemu, do których użytkownik otrzymał uprawnienia: wszystkie zadania z określonymi datami wykonania oraz statusem ich realizacji, sprawy do załatwienia z określonym typem i deadlinem, spotkania zaplanowane na konkretny dzień, w oddzielnych zakładkach: wiadomości, dokumenty, raporty oraz kalendarz. 12 INTEGRACJA Z SYSTEMAMI ERP Istnieje możliwość integracji z różnymi systemami ERP m.in: Comarch ERP, SAP Qad, Sage Symfonia, Hermes SQL, Microsoft Dynamics. NADAWANIE UPRAWNIEŃ System umożliwia nadawanie uprawnień poszczególnym pracownikom. Mogą być domyślne jak i dostosowane do konkretnego użytkownika. Uprawnienia nadawać można przez role struktury organizacyjnej lub grupy użytkowników. BEZPIECZŃSTWO System dostarcza wysokiej jakości zabezpieczeń bazy danych i blokuje ich publiczne udostępnianie. OBSŁUGA PRZEZ WIELE PRZĘGLĄDAREK INTERNETOWYCH: WYMAGANIA SPRZĘTOWE ORAZ WYMAGANIA LICENCJI DO URUCHOMIENIA SYSTEMU L.p. SerwerWymagania 1Serwer aplikacji Windows 2008/2012/Azure Server + IIS +.NET Framework 4.6 Wymagania sprzętowe zgodnie z wymaganiami rekomendowanymi systemu operacyjnego. 2Serwer baz danych SQL Server 2008/2012/2014/Azure + Reporting Services (także wersja Express Edition – darmowa). Wymagania sprzętowe zgodnie z wymaganiami rekomendowanymi systemu operacyjnego oraz serwera baz danych. 3Komputer Klienta Tablet Komputer wyposażony w nową przeglądarkę internetową IE, Firefox, Chrome lub Safari. Ekran rozdzielczości minimum 1280x720px

6 SYSTEM ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Enovatio CRM DOSTĘPNOŚĆ ROZWIĄZANIA Enovatio CRM może być zainstalowany oraz uruchomiony: 18 MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY SYSTEMU Istnieje możliwość rozszerzenia systemu CRM o dodatkowe moduły: 19 W chmurze, na platformie Windows Azure Na serwerze Klienta Enovatio Workflow – jego funkcjonalność automatyzuje procesy biznesowe, pozwala na sprawne zarządzanie dokumentami oraz umożliwia prawidłowy przepływ informacji. Ma zastosowanie dla wszystkich rodzajów dokumentów bez względu na ich formę, specyfikę czy kontent. Enovatio Projects – funkcjonalność umożliwia efektywne zarzadzanie projektami oraz realizowanie ich w określonym czasie, zgodnie ze specyfikacją. Enovatio Serwis – jego funkcjonalność pozwala na szybką rejestrację i obsługę zgłoszeń użytkowników i Kontrahentów. Moduł ten powoduje przejrzystość zgłaszanych problemów oraz szybsze ich rozwiązanie. Kontakt: Enovatio Sp. z o.o. ul. Odrowąża 15, Warszawa tel fax: Enovatio Grafik Pracy to kompletne rozwiązanie służące do efektywnego zarządzania najcenniejszym z kapitałów każdej firmy, jakim jest zespół pracowników. Moduł umożliwia planowanie zasobów ludzkich oraz ustalanie grafików pracy. Dedykowany jest każdej firmie mającej zmianowy system czasu pracy.