Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDanuta Grzybowska Został zmieniony 8 lat temu
1
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Elżbieta GAJEK, „Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych"
2
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Partnerzy Środowisko współpracy Cele jawne i ukryte Przebieg współpracy Wnioski IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
3
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Partnerzy: Z Polski: Studenci Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego – 75 osób Z USA: Studenci Corning Community College New York 45 osób W ramach inicjatywy COIL SUNY Center for Collaborative Online International Learning W latach 2007/2008 2008/2009 IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
4
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Środowisko współpracy: Platforma Moodle w ILS UW Indywidualne maile Skype Chat na otwartych serwerach IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
5
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Cele wynikają z treści kursów akademickich w obu instytucjach: ILS UW: Kurs komputery w nauczaniu języków obcych Corning College: Sociology; The Family IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
6
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Instytut Lingwistyki Stosowanej UW IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Jawne cele współpracyUkryte cele współpracy Rozwój kompetencji technicznej: wykonanie prezentacji PowerPoint, prawidłowej edycji tekstu. Kształcenie kompetencji językowej w komunikacji za pomocą środków technicznych Wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych: poczta elektroniczna, platforma edukacyjna, chat, forum dyskusyjne, Skype do poznawania języka i kultury kraju języka nauczanego Nabycie doświadczenia uczestnictwa w międzynarodowym projekcie, którego celem jest rozwój języka i poznawanie kultury Budowanie kompetencji międzykulturowej Poznanie kultury amerykańskiej Kształtowanie postawy otwartości pracy edukacyjnej na współpracę międzynarodową Rozwój językowy poprzez kontakty z rodzimymi użytkownikami języka angielskiego (w wersji amerykańskiej) Kształtowanie postawy przyszłego nauczyciela języka obcego sprzyjającej podejmowaniu projektów międzynarodowych w edukacji językowej Budowanie podstaw komunikacji z wykorzystaniem tekstu audiowizualnego i multimediów
7
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Strona amerykańska: Corning Community College IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Jawne cele współpracyUkryte cele współpracy Rozumienie różnorodności modeli rodziny amerykańskiej Poznanie prawa wspierającego rodzinę i blokującego jej rozwój Rozpoznawanie konfliktów w rodzinie Rozwój myślenia krytycznego i sprawności i pisania akademickiego Poznanie akceptowanych modeli rodziny w Europie Środkowej Poznanie opinii młodzieży europejskiej na „gorące” tematy dotyczące rodziny amerykańskiej Dyskusja o rodzinie będąca rozszerzeniem dyskusji prowadzonych w grupie podczas kursu Zebranie danych o polskiej rodzinie – w wywiadzie i ankiecie do analizy socjologicznej wymaganej na zaliczenie kursu Kształtowanie umiejętności badacza Rozwój kompetencji komunikacyjnej z wykorzystaniem obrazu jako równorzędnego do słowa środka komunikacji Budowanie kompetencji technicznej dzięki używaniu platformy edukacyjnej Moodle Nabywanie pewności w korzystaniu z internetowych narzędzi komunikacyjnych Otwarcie na inne kultury poza Ameryką Pogłębienie rozumienia kultury społeczności imigrantów o polskich korzeniach
8
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Realizowany według zasad ogólnych Procedura: Komunikacja na platformie: przygotowanie prezentacji PowerPoint i stron interntowych Komunikacja indywidualna: emaile, chaty, Skype Duża aktywność uczestników w dyskusji na forum Bardzo interesujące opinie, żywa dyskusja IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
9
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Treści; Szczęście małżeńskie, dzieci a poczucie szczęścia, zwyczaje randkowe, męskie i kobiece obowiązki domowe, IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Children and Marital Happiness Holly Spencer32 Magdalena Filipkowska sob, 10 sty 2009, 08:33 What Makes Families Close? Meghan Derick31 Susan St. John-Jarvis pon, 5 sty 2009, 12:07 Cohabitation and Divorce Rates Ashley Eggleston21 Mateusz Płaziński sob, 6 gru 2008, 04:55
10
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Tekst prezentacji IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Only Child keri bush Martyna Trykozko czw, 22 sty 2009, 09:37 Siblings Photo Essay Laura Tarby Urszula Mergiel pią, 12 gru 2008, 06:13 Siblings:No Matter How Far Away Rebecca Verbanic Zbigniew Stępień wto, 9 gru 2008, 10:08 Nicole's Photo Essay Susan St. John-Jarvis pią, 5 gru 2008, 06:02 Ashley's Photo Essay Susan St. John-Jarvis pią, 5 gru 2008, 05:58 Feliza Cruz Presentation Susan St. John-Jarvis pią, 5 gru 2008, 05:55 Holly Spencer's Photo Essay Susan St. John-Jarvis śro, 3 gru 2008, 05:26 Fictive Kin Rachelle Donaldson pon, 1 gru 2008, 03:56 The photo essay on conflicts in families Michalina Skibicka Rebecca Verbanic śro, 19 lis 2008, 05:21 Family Traditions Meghan Derick śro, 19 lis 2008, 02:53 Godparenting in Colombia Claudia Pinzon pon, 17 lis 2008, 04:01 Single Parenting Melissa Lovell pon, 17 lis 2008, 03:27 Our photo essay 'from courtship to marriage in Poland' Dorota Pilas nie, 16 lis 2008
11
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Przykłady fotoesjejów Polskie:Amerykańskie IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Conflict Diverse families Cohabitation Traditions To engagement Godparenting
12
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Ewaluacja – ankiety studentów Dla obu grup był to pierwszy projekt międzynarodowy podczas studiów IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" + Podobieństwa rodzin polskich i amerykańskich Fotoeseje jako środek komunikacji Zadania w kursie mające znaczenie komunikacyjne Pytania czy muszą skończyć współpracę - Zbyt krótka współpraca Męczące wywiady Niedbały język Amerykanów
13
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Ewaluacja z perspektywy nauczycieli: Większe zainteresowanie kursem - zmniejszenie sztuczności Realizacja celów jawnych i niejawnych Wartości uniwersalne: wiedza o kulturze, sprawności międzykulturowe Rozwój sprawności technicznych Niezwykła dla lingwistów forma komunikacji obrazowej Używanie języka do rzeczywistego porozumiewania się Różnorodność wiekowa amerykańskiej grupy studentów od 23 do 55 lat Teach what you preach” IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
14
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Wnioski Projekt współpracy z rodzimymi użytkownikami języka musi: Zawierać treści interesujące dla nich, Być dobrze wbudowany w cele kursu akademickiego, Mieć charakter integrujący: język, kulturę, technikę jako środek współpracy, IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
15
Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Dziękuję za uwagę IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.