Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Regionalne zasady i standardy kształtowania ładu przestrzennego w polityce województwa kujawsko-pomorskiego Przy wykorzystaniu środków publicznych w okresie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Regionalne zasady i standardy kształtowania ładu przestrzennego w polityce województwa kujawsko-pomorskiego Przy wykorzystaniu środków publicznych w okresie."— Zapis prezentacji:

1 Regionalne zasady i standardy kształtowania ładu przestrzennego w polityce województwa kujawsko-pomorskiego Przy wykorzystaniu środków publicznych w okresie programowania 2014-2020

2 Korekty wprowadzone w dokumencie Pomiędzy Informacją na Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 28 października 2015 r. a Informacją z dnia 8 grudnia 2015 r

3 Informacja z dnia 28 października i 8 grudnia 6.3 Szczegółowe kryteria preferencji dla grupy 2. a) materiały wykończeniowe dachów: - dachówka ceramiczna w kolorze terakotyw kolorach naturalnych (odcienie terakoty, brązu, bordo, szarości i czerni),

4 6.3 Szczegółowe kryteria preferencji dla grupy 2. a)materiały wykończeniowe dachów: ………… - dopuszcza się zastosowanie innych rodzajów pokrycia dachowego przy czym wybór koloru powinien być każdorazowo uzasadniony w analizie, jako przeważający w kolorystyce dachów w analizowanym obszarze; nie dopuszcza się stosowania pokrycia dachowego z blachy trapezowej i powłok lakierowanych z połyskiem, Informacja z dnia 28 października i 8 grudnia w kolorach: brązowym, terakota lub grafitowymw kolorach naturalnych (odcienie terakoty, brązu, bordo, szarości i czerni),

5 6.3 Szczegółowe kryteria preferencji dla grupy 2. b) materiały wykończeniowe elewacji: ………… - drewno w elewacji – w kolorze naturalnym …………….. - cegła naturalna jednobarwna lub okładzina klinkierowa w odcieniach terakoty, brązu Informacja z dnia 28 października i 8 grudnia lub barwione bejcą bejcowane lub barwione inną substancją drewnochronną z zachowaniem widoczności struktury drewna, lub szarości,

6 6.3 Szczegółowe kryteria preferencji dla grupy 2. b) materiały wykończeniowe elewacji: ………… - balustrady balkonowe – kolory zastosowane w elewacji, dachu lub stolarce okiennej i drzwiowej, preferowana metaloplastyka lub aluminiowa, o zminimalizowanej ornamentyce, Informacja z dnia 28 października i 8 grudnia w kolorze czarnym, brązowym, grafitowymw kolorach naturalnych (w odcieniach szarości, czerni i brązu)

7 6.3 Szczegółowe kryteria preferencji dla grupy 2. c) reklamy: ………… - metaloplastyka Informacja z dnia 28 października i 8 grudnia w kolorze czarnym, brązowym lub grafitowym, w kolorach naturalnych (w odcieniach szarości, czerni i brązu),

8 6.3 Szczegółowe kryteria preferencji dla grupy 2. d) ogrodzenia: ………… - metaloplastyka także aluminiowa o zminimalizowanej ornamentyce Informacja z dnia 28 października i 8 grudnia w kolorze czarnym, brązowym lub grafitowymw kolorach naturalnych (w odcieniach szarości, czerni i brązu), a

9 6.3 Szczegółowe kryteria preferencji dla grupy 2. e) nawierzchnie przy budynkach (nie dotyczy dróg publicznych): ………… - dopuszcza się Informacja z dnia 28 października i 8 grudnia kolory nawierzchni: odcienie szarego, brązu, beżu, czerni, nawierzchnie w kolorach naturalnych (w odcieniach szarości, czerni i brązu),

10 6.4 Uwarunkowania stosowania powyższych standardów i kryteriów c) Informacja z dnia 28 października i 8 grudnia Warunki na mocy których uzyskano dofinansowanie do inwestycji nie mogą być naruszone w przeciągu 5 lat od pozyskania środków Warunki, na mocy których uzyskano dofinansowanie do inwestycji w infrastrukturę nie mogą być naruszone w okresie 5 lat od płatności końcowej na rzecz beneficjenta (lub w okresie ustalonym zgodnie z zasadami pomocy państwa, tam gdzie ma to zastosowanie), zgodnie z postanowieniami art. 71 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r.


Pobierz ppt "Regionalne zasady i standardy kształtowania ładu przestrzennego w polityce województwa kujawsko-pomorskiego Przy wykorzystaniu środków publicznych w okresie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google