Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław, 11.10.2004.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław, 11.10.2004."— Zapis prezentacji:

1 1

2 Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,

3 3 Kim jesteśmy? Misja Travelplanet.pl Osiągniecie statusu wiodącego podmiotu w branży usług turystycznych na rynkach Europy Środkowo Wschodniej wyróżniającego się wysoką jakością świadczonych usług i obsługującego klientów indywidualnych oraz korporacyjnych za pośrednictwem kanałów bezpośrednich.

4 4 Koncepcja Grupy Turystka zagraniczna - Konsolidacja oferty największych i najbardziej renomowanych touroperatorów - Najszerszy wybór oferty Last Minute - Profesjonalne Call Center - Brak ryzyka charakterystycznego dla branży Kompletna obsługa przez telefon Sprzedaż Help Desk Płatności Świadczenia dodatkowe Serwis posprzedażowy Call Center

5 5 Koncepcja Grupy Bilety lotnicze - Konsolidacja wszystkich linii lotniczych - Konsolidacja linii typu low cost - Najbardziej zaawansowany system rezerwacji online - 3 miejsce w Polsce pod względem sprzedaży w Internecie Profesjonalni kasjerzy biletowi Kompletna obsługa przez telefon Sprzedaż Help Desk Płatności Serwis posprzedażowy Call Center

6 6 Koncepcja Grupy Zarząd Office Dział Marketingu Bony turystyczne TravelPass Polska - nowoczesne rozwiązania turystyczne dla klientów korporacyjnych - najlepsza tego typu oferta w Polsce - okres ważności – 2 lata - dowolne nominały - dostosowanie graficzne dla potrzeb klientaZastosowanie - systemy motywacyjne dla pracowników - systemy premiowe dla klientów, partnerów handlowych.

7 7 Historia 1999 – idea zbudowania wortalu turystycznego 2000 – poszukiwanie inwestora startegicznego - negocjacje z MCI Management i Easy Net S.A. - grudzień: założenie spółki Travelplanet.pl S.A – budowa serwisu i struktury spółki - maj: sprzedaż pierwszej wycieczki- start działalności - wrzesień: załamanie rynku turystycznego i lotniczego 2002 – restrukturyzacja spółki - budowa platformy Super Last Minute - poszerzenie bazy ofert z 4 do 20 touroperatorów - podpisanie umowy z WP 2003 – rozwój bazy ofertowej - przejęcie Aero.pl - osiągniecie zysku operacyjnego po 8 miesiącach - rozbudowa sieci partnerskiej w Internecie 2004 – osiągnięcie pozycji lidera wśród internetowych biur podróży - utrzymanie wysokiej dynamiki wzrostu - start TravelPass Polska - pre-IPO

8 8 Fazy rozwoju

9 9 Wyniki finansowe w latach

10 10 Wizja spółki do roku 2010 Założenia strategiczne na lata Ekspansja rynkowa Inwestycje w infrastrukturę teleinformatyczną Wejście w nowe segmenty rynku 2005 IPO Rozwój sieci dystrybucji Przejęcia 2006 Ekspansja zagraniczna na rynki CEE, Rosja i Ukraina Kontynuacja strategii przejęć 2007 Lider całego rynku turystyki w Polsce (online i tradycyjnego) 2010 Lider rynku turystyki w Europie Centralnej i Wschodniej

11 11 Finansowanie spółki a etapy jej rozwojuSTART RESTRUKTURYZACJA EKSPANSJA ROZWÓJ IDEA I runda finansowania - Fundusz venture capital Finansowanie majątkiem obrotowym IPO – Pozyskanie kapitału na GPW IPO PRE-IPO 1. Rozwój organiczny spółki 2. Przejęcia w kraju 3. Budowa nowych kanałów dystrybucji 4. Ekspansja międzynarodowa Cele emisji

12 12 Proces wprowadzania spółki na GPWPrzygotowania do procesu IPOPostępowanie Przed KPWiG PrzeprowadzenieofertyEtapkońcowy 10 tygodni 4 tygodnie 3 tygodnie Kilka tygodni Podjęcie uchwał przez RN i WZA Wycena spółki Zawarcie umowy z domem maklerskim Zawarcie umów z doradcami Przygotowanie prospektu emisyjnego Złożenie wniosku i prospektu w KPWiG Pre-marketing Decyzja KPWiG o dopuszczeniu spółki do obrotu publicznego Road Show Marketing Przydział akcji Złożenie wniosków do KDPW i GPW Pierwsze notowania

13


Pobierz ppt "1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław, 11.10.2004."

Podobne prezentacje


Reklamy Google