Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE."— Zapis prezentacji:

1

2 MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE

3 LIDER RYNKU CZĘŚCI MASZYN

4 WYSOKI, STABILNY WZROST WARTOŚCI SPÓŁKI POPRZEZ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE

5 PROFIL DZIAŁALNOŚCI

6 PRODUKCJA I DYSTRYBUCJA CZĘŚCI MASZYN : ŁOŻYSKA TOCZNEŁOŻYSKA TOCZNE ŁOŻYSKA ŚLIZGOWEŁOŻYSKA ŚLIZGOWE POŁĄCZENIA ŚRUBOWEPOŁĄCZENIA ŚRUBOWE PASY NAPĘDOWEPASY NAPĘDOWE USZCZELNIENIA TECHNICZNEUSZCZELNIENIA TECHNICZNE CHEMIA PRZEMYSŁOWACHEMIA PRZEMYSŁOWA ZESTAWY NAPRAWCZE DO KÓŁZESTAWY NAPRAWCZE DO KÓŁ KOMPLEKSOWE DOSTAWYKOMPLEKSOWE DOSTAWY

7 PROFIL DZIAŁALNOŚCI PRODUKTÓW W STAŁEJ OFERCIE PRODUKTÓW W STAŁEJ OFERCIE MAGAZYNY 3500 PALET MAGAZYNY 3500 PALET 3000 KLIENTÓW 3000 KLIENTÓW 7 ODDZIAŁÓW KRAJOWYCH 7 ODDZIAŁÓW KRAJOWYCH NOWOCZESNE LABORATORIUM NOWOCZESNE LABORATORIUM

8 CZOŁOWE MARKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI

9 1993r. Rozpoczęcie działalności gospodarczej przez A.O.N. COMPLEX 2007 r. – GPW 2006 / 2007 r. Wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP II MBS AXAPTA 30 czerwca 2006r. Wniesienie do COMPLEX S.A. aportem majątku przedsiębiorstwa A.O.N. COMPLEX 11 maja 2006r. Rejestracja COMPLEX S.A r. Otrzymanie Złotego Certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play 2003r. Otrzymanie certyfikatu ISO 9001: r. Otrzymanie świadectwa ochronnego na wiodący znak towarowy CX

10 PROFIL DZIAŁALNOŚCI Lider w branży Lider w branży Solidne fundamenty biznesu Solidne fundamenty biznesu Wieloletnie doświadczenie na rynku Wieloletnie doświadczenie na rynku Uznane marki i produkty Uznane marki i produkty Przemyślany i konsekwentny rozwój Przemyślany i konsekwentny rozwój

11 OPIS RYNKU

12 NISZOWY, SPECJALISTYCZNY RYNEK ŁOŻYSK TOCZNYCH OK. 400 MLN PLN CZĘŚĆ WIĘKSZEGO RYNKU CZĘŚCI MASZYN UDZIAŁ COMPLEX S.A. W RYNKU ŁOŻYSK TOCZNYCH OK. 12 %

13 OPIS RYNKU GRUPY ODBIORCÓW PRODUKCJA – TZW.PIERWSZY MONTAŻ PRODUKCJA – TZW.PIERWSZY MONTAŻ REMONTY REMONTY HANDEL HANDEL MOTORYZACJA MOTORYZACJA

14 KANAŁY DYSTRYBUCJI A. Zakłady produkcyjne B. Firmy remontowo-usługowe C. Firmy handlowe D. Autoryzowani dystrybutorzy i partnerzy handlowi E. Handlowe firmy motoryzacyjne Klienci ostateczni - zajmujący się działalnością produkcyjną, wykorzystujący w samym procesie wytwarzania produkty z oferty COMPLEX S.A. Klienci, wykorzystujący produkty Emitenta w procesie uruchamiania i naprawy wykorzystywanych przez siebie maszyn produkcyjnych. Pośrednie ogniwo dystrybucji pomiędzy producentem, a nabywcą ostatecznym. Klienci prowadzący działalność handlową, w charakterze hurtowni, sklepów. Pośrednie ogniwo dystrybucji pomiędzy producentem, a nabywcą ostatecznym. Klienci prowadzący działalność handlową, w charakterze hurtowni, sklepów. Objęci szczególnymi preferencjami ze strony producenta ujętymi w podpisanych umowach dystrybucyjnych. Pośrednie ogniwo dystrybucji pomiędzy producentem, a kolejnym nabywcą. Posiadające własną rozbudowaną sieć dystrybucji, umożliwiającą dalszą dystrybucję do kolejnych ogniw łańcucha.

15 KLIENCI CZOŁOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WSZYSTKICH GAŁĘZI PRZEMYSŁU MASZYNOWY MASZYNOWY CIĘŻKI CIĘŻKI MEBLARSKI MEBLARSKI LEKKI LEKKI ENERGETYKA ENERGETYKA HUTNICTWO HUTNICTWO MOTORYZACJA MOTORYZACJA ŻADEN Z KLIENTÓW NIE PRZEKRACZA 5 %

16 DANE FINANSOWE

17 PRZYCHODY: 2006 r : 85 MLN PLN I PÓŁROCZE 2007 r : 51 MLN PLN ŚREDNIOROCZY WZROST PRZYCHODÓW W LATACH : 24 %

18 PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY (tys. PLN) Dynamika przychodów 2001 – 2006 r. 276 %

19 STRUKTURA SPRZEDAŻY (tys. PLN) Stały wzrost udziału marek własnych

20 ZYSKI (tys. PLN) * * Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego Microsoft Business Solutions AXAPTA.

21 WYNIKI FINANSOWE dane porównywalne za I półrocze 2006 i 2007 ( tys. PLN) 21% 60% 51%

22 STRATEGIA ROZWOJU

23 STRATEGIA ROZWOJU Sukcesywne powiększanie udziałów w rynku łożysk tocznych w Polsce do osiągnięcia wartości 16% udziału w roku 2010 Dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży Rozszerzenie komplementarnego asortymentu do około 25 tys. produktów w ciągłej sprzedaży z magazynów i dodatkowo o 50 tys. realizowanych na specjalne zamówienie 2 krotny wzrost eksportu - budowa sieci sprzedaży za granicą Utworzenie nowego centrum logistycznego Akwizycje – budowanie grupy kapitałowej

24 STRATEGIA ROZWOJU - NOWE PRODUKTY Planowany podział asortymentowy w 2010r. Dywersyfikacja asortymentu - osiągnięcie 50% udziału pozostałych produktów w obrotach spółki ogółem

25 PODSUMOWANIE

26 Silna pozycja marki CX oraz asortyment produktów Niskie koszty produkcji Znajomość rynku lokalnego, liczne oddziały Stabilny rynek, odporny na krótkoterminowe wahania koniunktury INWESTYCJA W AKCJE COMPLEX S.A.

27 Wykorzystanie obecnie posiadanych kanałów dystrybucji do wprowadzania na rynek nowych Produktów Wzrost sprzedaży na eksport Możliwość konsolidacji branży części maszyn w ramach tworzenia grupy kapitałowej Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego INWESTYCJA W AKCJE COMPLEX S.A.

28 LIDER RYNKU CZĘŚCI MASZYN

29 WYSOKI, STABILNY WZROST WARTOŚCI SPÓŁKI POPRZEZ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE

30 Al. Piłsudskiego Łódź tel DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ.


Pobierz ppt "MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google