Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą być skazani na.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą być skazani na."— Zapis prezentacji:

1 Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą być skazani na tradycyjne reguły narzucane przez zwykłe banki. Wszystkie nasze wysiłki włożyliśmy w realizację tego marzenia. Koncepcja mBanku

2 Finanse osobiste wymagają prostych rozwiązań, które są w zasięgu ręki. Produkty i usługi muszą działać na prostych, łatwych do zrozumienia zasadach. Nie obiecujemy, że znajdziecie u nas wszystko, co w świecie finansów wymyślono, ale za to będą to z pewnością rzeczy dla was najważniejsze, o najwyższej jakości i najlepszej cenie dostępnej na rynku. Misja Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych Koncepcja mBanku Filozofia działania Misja

3 3 Możliwości Biznesowe Atrakcyjny rynek usług finansowych. Nowoczesne rozwiązania technologiczne. Wzrost świadomości, zachowań i oczekiwań klienta. Ograniczona liczba produktów i usług o prostej, zrozumiałej dla klienta konstrukcji połączona z unikalnymi cechami. Unikalny system dystrybucji: n Internet n Telefon: mLinia, WAP n Agenci n Zintegrowany (zcentralizowany) system obsługi klienta n Zdecydowane obniżenie kosztów i marży (model dyskontowy) n Atrakcyjne oprocentowanie, brak prowizji i opłat Model operacyjny Koncepcja mBanku Model biznesowy

4 4 Obecność w świecie rzeczywistym Kanały elektroniczne Bankomaty oraz terminale POS Internet, , Forum, mChat, newsgrupy Spotkania mBank- owców Cyber Cafe Telefon komórkowy (WAP, SMS) Operatorzy mLinii i IVR Telefon, Operatorzy mLinii, IVR i fax mBank Cyber Cafe mBank – model biznesowy Kanały dystrybucji

5 2000 Ewolucja modelu biznesowego 2004 Kanały dystrybucji Cyber Cafe Call Center - IVR - Operator Internet Telefon komórkowy - WAP - SMS Poczta Bankomaty Centra Kredytowe mKioski

6 Ewolucja modelu biznesowego Kanały dystrybucji– Centrum Kredytowe

7 7 Pierwszą zewnętrzną siecią sprzedaży bezpośredniej, z którą nawiązano współpracę był SSF (XII.2000). Do końca roku 2002 pozyskano tym kanałem (z wyłączeniem RKS) ponad rachunków, zaś tylko przez 10 miesięcy 2003 roku – kolejne rachunków. Kraków Bydgoszcz Polkomtel Multiagencje Agenci handlowi i ubezpieczeniowi Sieci zewnętrzne Ewolucja modelu biznesowego

8 Tu korzystając z bankomatu depozytowego wpłacić gotówkę do mBanku Tu możesz wypłacić pieniądze w bankomacie Sieci Euronet - BEZ PROWIZJI Tu samodzielnie możesz wykonać operacje w mBanku przez Internet i telefon - BEZ OPŁAT Kanały dystrybucji - mKiosk Ewolucja modelu biznesowego

9 rachunków klientów Wyniki mBanku Klienci i rachunki w mBanku

10 Wyniki mBanku Depozyty mBanku w porównaniu do zmian depozytów w sektorze bankowym

11 Wyniki mBanku Aktywa i klienci w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych

12 Wyniki mBanku Rachunki mBiznes

13 Wyniki mBanku mPlan Hipoteczny Ilość szt. Wartość kredytów


Pobierz ppt "Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą być skazani na."

Podobne prezentacje


Reklamy Google