Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKonrad Marcin Górski Został zmieniony 9 lat temu
1
. Lipinki Łużyckie, 12.02.2014r.
2
Liczba złożonych deklaracji 867 w tym: Liczba deklaracji z segregacją670 /2198 osób / Liczba deklaracji z brakiem segregacji197 /533 osoby/ Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy – 3262 Liczba mieszkańców wykazanych w złożonych deklaracjach- 2731 Różnica= 531 mieszkańców
3
Sierpień 2013 Liczba gospodarstw domowych: segregujących odpady 589 74,9% Niesegregujących odpadów19725,1% Dane na dzień 31.08.2013r. Luty 2014 Liczba gospodarstw domowych: segregujących odpady 60975,7% Niesegregujących odpadów19524,3% Dane na dzień 10.02.2014r.
4
188,39 ton Łącznie z terenów zamieszkałych Gminy odebrano i przekazano do Zakładu Zagospodarowania Odpadami w Żarach 188,39 ton zmieszanych odpadów komunalnych Ilości te w poszczególnych miesiącach kształtowały się następująco : Lipiec1 odbiór20,970 t Sierpień2 odbiory34,890 t Wrzesień1 odbiór20,420 t Październik2 odbiory31,650 t Listopad 1 odbiór32,050 t Grudzień2 odbiory48,410 t /średnia miesięczna ilość odpadów 32 t/
5
Cena składowania zmieszanych odpadów komunalnych w ZZO wynosi 221,40 zł/t Łączny koszt poniesiony w okresie lipiec- grudzień 2013r. za składowanie odpadami komunalnymi wyniósł 43761,00 zł
6
36,73 ton Łącznie z terenu gminy odebrano 36,73 ton odpadów segregowanych w tym: Bioodpady 9,22 t Papier 2,87 t Tworzywa sztuczne 11,08 t Szkło 13,56 t
7
Dodatkowo w grudniu 2013r. przeprowadzono odbiór odpadów wielkogabarytowych 21,62 t podczas, którego odebrano 21,62 t tych odpadów
8
W Zakładzie Zagospodarowania Odpadami w Żarach w wyniku mechanicznej obróbki odpadów zmieszanych wysegregowano ponadto: Papier1,49 t Tworzywa sztuczne2,16 t Metal1,50 t Szkło 5,85 t 11,00 t Łączna wielkość odpadów wysegregowanych= 11,00 t 11,00 t x 221,40 zł= 2435 zł
9
14,5 kg Dodatkowo w grudniu 2013r.z terenu Gminy odebrano 14,5 kg przeterminowanych lekarstw 109, 62 zł Koszt odbioru i utylizacji tych odpadów wyniósł 109, 62 zł
10
Od 1 lipca do 31 grudnia 2013roku: 200 532,00 zł należności z tytułu opłaty 200 532,00 zł 192 833,10 zł (96%) wpływy z tytułu opłaty192 833,10 zł (96%) zaległości (na dzień 31.12.2013r.) 7698,90 zł (4%)
11
Odbiór i transport odpadów 77 862,00 zł Zagospodarowanie odpadów43 761,00 zł Odbiór lekarstw 109,62 zł Koszty administracyjne 23 200,00 zł 144 932,62 zł Suma 144 932,62 zł
12
192 833,10 zł Uzyskane wpływy 192 833,10 zł 144 932,62 zł Poniesione koszty _ 144 932,62 zł 47 900,48 zł pozostało 47 900,48 zł
13
Egzekucję administracyjną wszczęto wobec 9 podatników wystawiając 18 tytułów wykonawczych na łączną kwotę 1086,00 zł. Umorzono 2 postępowania egzekucyjne ze względu na spłacenie zadłużenia. Na podstawie wystawionych tytułów wykonawczych do wyegzekwowania zostało 966,00 zł.
14
Od 1 lipca do 31 grudnia 2013roku: Wpływy z tyt. odsetek 27,79 zł wpływy z tyt. kosztów upomnień /stan na 31.12.2013r./ 431,20 zł
15
należności z tyt. kosztów upomnień 1311,20 zł /koszt jednego upomnienia 8,80zł/ w 2013r. wystawiono 149 upomnień na łączną kwotę 10953,00 zł
16
Kalkulację wykonano w oparciu o następujące koszty miesięczne związane z funkcjonowaniem gospodarki odpadami: zagospodarowanie odpadów zmieszanych 32 tony x 243 zł/t 7 776,00 zł Transport odpadów komunalnych 12 997,00 zł Odbiór i utylizacja lekarstw 100,00 zł Koszty obsługi systemu 3 800,00 zł Koszty realizacji tytułów wykonawczych 700,00 zł 25 373,00 zł suma 25 373,00 zł
17
Miesięczne wpływy: Segregacja 2198 osób x 8 zł = 17 584 zł Brak segregacji 533 osoby x 15 zł= 7 995 zł 25 579 zł 25 579 zł
18
25 579,00 zł Wpływy 25 579,00 zł 25 373,00 zł Wydatki _ 25 373,00 zł 206,00 zł 206,00 zł
19
Nowa stawka opłaty: 8 zł segregacja odpadów komunalnych 8 zł od mieszkańca brak segregacji 15 zł 15 zł od mieszkańca
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.