Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDariusz Głowacki Został zmieniony 5 lat temu
1
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie – część dot. Raportów MIT
2
Przypomnienie podstawowych informacji o raportach
Raporty mogą dotyczyć: przetargów, wyników przetargów, inwestycji, dotacji, nieruchomości. Formy, w jakich są przekazywane: plik doc; - plik xls; plik pdf w przypadku raportu opisowego.
3
Przypomnienie podstawowych informacji o raportach
Częstotliwość ich przekazywania: codziennie: przetargi raz w tygodniu, co dwa tygodnie, raz w miesiącu, raz na kwartał: przetargi, wyniki przetargów, inwestycje, dotacje, nieruchomości. Raporty przetargowe zawierają informacje na temat ogłaszającego przetargi, informacje o przetargu. Raporty z wynikami przetargów zawierają informacje na temat ogłaszającego przetarg, zwycięzcy przetargu, wartości, przedmiocie, części przetargu.
4
Przypomnienie podstawowych informacji o raportach
Raporty dostarczają informacji o: potencjale branży na rynku zamówień publicznych, wartości ogłaszanych przetargów, kwotach, z jakimi firmy wygrywają przetargi, konkurencji działającej w danej branży, Zwycięzcy – odbiorcy usług firm podwykonawczych oraz towarów, kontakcie do firm, produktach zawartych w dokumentacji przetargowej.
5
Porównanie usługi dostarczania przetargów z Pressinfo oraz IMP z raportami dotyczącymi analizy specyfikacji Pressinfo IMP Raporty Przetargi przesyłane w formie informatora Wykaz przetargów przesyłany: w Excelu; Wyszukiwanie przetargów po słowach, frazach, rdzeniach w przedmiocie przetargu lub całej treści ogłoszenia Analiza przetargów przez analityka na podstawie zlecenia Analiza dokumentacji przetargowej pod kątem zadanych kryteriów, np. nazw produktów. Raport przesyłany w Excelu lub Wordzie.
6
ŁĄCZENIE RAPORTÓW Z INNYMI USŁUGAMI GM TAI
Pressinfo - generowanie przetargów i wyników do plików; IMP - połączenie analizy przetargów z analizą dokumentacji przetargowej; - wygenerowanie przetargów przypisanych do zleceń Klientów w ramach IMP do plików; INFO - wszystkie usługi INFO, dla których punktem wyjścia może być raport z przetargów, wyników, inwestycji, dotacji jako dynamiczna baza inwestorów i zwycięzców opracowana na podstawie tematycznej analizy przetargów, wyników, inwestycji, dotacji. Przykład: umowa z firmą Velux
7
PRZYKŁAD POŁĄCZONYCH USŁUG
Klient: Velux Raporty Raport dotyczy inwestycji planowych i realizowanych z całej Polski. Branża budowlana obiekty: budynki mieszkalne, budynki użyteczności publicznej, hotele, pensjonaty, sanatoria, szpitale, szkoły, przedszkola. INFO 1. Przedstawiciel inwestora, imię i nazwisko 2. Telefon do przedstawiciela inwestora 3. Adres do przedstawiciela inwestora 4. Nazwa wykonawcy 5. Adres wykonawcy 6. Telefon wykonawcy 7. Adres realizacji 8. Powiat realizacji 9. Województwo realizacji
8
PRZYKŁAD POŁĄCZONYCH USŁUG
10. Nazwa projektanta 11. Adres projektanta 12. Telefon projektanta 13. Przewidywany termin rozpoczęcia prac projektowych 14. Przewidywany termin rozpoczęcia inwestycji – miesiąc (kwartał) 15. Przewidywany termin rozpoczęcia inwestycji – rok 16. W wypadku odpowiedzi „nie wiem”, „nie znany” na pyt. 13 – dodatkowe pytanie – Kiedy można się kontaktować w sprawie terminu? (miesiąc lub kwartał) 17. Etap inwestycji 18. Jeśli w realizacji – jaki etap? (np. fundamenty, pod dachem) 19. Planowany rodzaj dachu – płaski/skośny 20. Jeśli skośny – czy poddasze będzie użytkowe? T/N 21. Jeśli płaski – czy będzie stosowane doświetlenie przez płaski dach (typu świetlik czy też forma doświetlenia światłem naturalnym)? T/N Raport przesyłany jest raz w miesiącu.
9
ZASADY WYCEN Dokładne rozpoznanie potrzeb Klienta
Nazwa Firmy, dla której ma być przygotowana wycena. Link do strony www firmy zainteresowanej raportem to za mało ;-) Liczba rekordów jest określana około. Proszę o dokładne wypełnianie załączników do umowy. Np. brakuje adresu , na który ma być wysłany raport. Umowy na raporty wypisujemy na załącznikach dotyczących raportów, nie na załącznikach INFO. Proszę o dokładne opisywanie tematyki zlecenia. Bywa tak, że wklejają Państwo jako opis raportu to, co napisał Klient, lub to o co pytali Państwo w mailu dotyczącym wyceny. Nie są nanoszone zmiany tematyki i późniejsze zmiany ustaleń.
10
ZASADY WYCEN 7. Termin realizacji jest ustalany do każdego raportu, bazy indywidualnie. 8. Wycena, jeśli jest prosta, jest przygotowywana do południa następnego dnia. Wycena skomplikowana jest przygotowywana w ciągu dwóch dni. 9. Adres , na który należy przesyłać zapytania:
11
Raport przetargowy Dotyczący analizy przetargów pod kątem występowania zabezpieczenia należytego wykonania umowy Analizowana jest treść ogłoszenia oraz dokumentacja przetargowa. W raporcie, oprócz standardowych informacji na temat przetargu, zamieszczana jest informacja o wysokości kwoty, jaka ma być zapłacona w ramach tego zabezpieczenia. Jest to ustalony procent (1%, 5%,10%) od kwoty brutto zaproponowanej w przetargu przez zwycięską firmę. Zabezpieczenie to jest wpłacane przez zwycięzcę, a więc po rozstrzygnięciu przetargu. Śledzimy przetarg na stronie ogłaszającego i w momencie ukazania się informacji o wyniku, przekazujemy Klientowi wartość wygranego przetargu, nazwę zwycięzcy. Możemy także wyliczyć wartość gwarancji.
12
Przykład raportu dotyczącego należytego wykonania umowy
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wymagana wartość zabezpieczenia Wartość wygranego przetargu Nazwa zwycięzcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5% ceny ofertowej brutto 96 887,10 Protech Sp. z o. o. 2% ceny ofertowej brutto ,09 Usługi Remontowo-Budowlane Bielan Krzysztof zabezpieczenie należytego wykonania umowy 2%Ceny całkowitej podanej w ofercie /brutto/ ,07 BETAR Zakład Budowlany Ryszard Tymura w części 1 wynosi w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto ,20 Idalia Ireneusz Wolak Sp.J. ,00 Artur Wawryszczuk, Robert Wawryszczuk Meblomax S.C.
13
Przykłady przetargów, gdzie występuje zabezpieczenie należytego wykonania umowy
1. Wykonanie usług pralniczych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. 2. Przebudowa części budynku wraz ze zmianą funkcji magazynowej na socjalno-biurową , położonego przy ul. Stefana Batorego w Zamościu. 3. Dostawa mebli, foteli dyspozytorskich i innych elementów wyposażenia Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie. 4. Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawada. 5. Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 6. Dostawa odczynników chemicznych, sączek, bibuły filtracyjnej, plastikowych i szklanych wyrobów laboratoryjnych, akcesoriów laboratoryjnych, pipet laboratoryjnych.
14
Raport przetargowy połączony z bazą firm – zwycięzców przetargów
Formy wniesienia wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
15
Raport przetargowy połączony z bazą firm – zwycięzców przetargów
Do Klienta przesyłany jest raport standardowy z przetargów o wybranej tematyce lub według innych kryteriów, np. wysokość wadium. Do każdego przetargu dołączana jest lista kilku firm, które potencjalnie w tym przetargu wystartują. Można także dla firmy, która udziela poręczenia opracować jednorazowy wykaz zwycięzców z określonej branży lub zwycięzców przetargów z dowolnej branży, gdzie wadium było powyżej określonej wartości. Ten drugi wykaz może być przygotowywany nawet raz na tydzień.
16
Raport – analiza określonego tematu na podstawie przetargów i wyników przetargów z ostatniego roku
Raport z wyników przetargów dotyczący budowy Orlików 2012 w latach Raport na podstawie analizy specyfikacji z branży medycznej na dostawy sprzętu pod kątem zadanych nazw. W raporcie są przekazywane te przetargi, gdzie wymieniony sprzęt się pojawił, zamawiana ilość, numer zdania, pakietu, części przetargu, w której wystąpił, zwycięzca oraz wartość, z jaką wygrał przetarg. Raport z wyników przetargów – badanie wskazanej po nazwie konkurencji. W raporcie przedstawiane są wyniki wygrane przez firmy wymienione z nazwy przez zlecającego raport.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.