Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKrystian Wróblewski Został zmieniony 8 lat temu
1
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.4 – Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
2
Od 1 września 2013 r. do 28 lutego 2014r. w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Parzymiechach realizujemy projekt: „N@uczyciel– przygotowanie nauczycieli z ZSP w Parzymiechach do stosowania e-learningu w nauczaniu i samokształceniu”
3
Projekt realizowany jest w formie specjalistycznych szkoleń skierowanych do 19 nauczycieli naszej szkoły. Ma na celu doszkolenie nauczycieli z zakresu technologii informacyjnej i komunikacyjnej, tj. wykształtowanie umiejętności posługiwania się oprogramowaniem w stopniu odpowiadającym potrzebom zawodowym, w tym: wykorzystywanie edytora tekstu, aplikacje graficzne, wyszukiwanie, zbieranie, ocenianie informacji korzystając z internetu oraz oprogramowania edukacyjnego; stosowanie TIK w różnorodnych formach komunikacji i sprawnie posługiwanie się sprzętem i oprogramowaniem.
4
E-BELFER W NASZEJ SZKOLE! W ramach projektu nasza szkoła pozyskała profesjonalny sprzęt – tablicę interaktywną i laptopa.
5
Za wdrożenie platformy e-learning oraz przeprowadzenie szkoleń odpowiedzialna była firma: OSI CompuTrain S.A. Ogólnopolska Szkoła Informatyczna z siedzibą w Warszawie. Koordynator projektu: Aleksandra Szukała Specjalista do spraw rozliczeń: Krystyna Kuc
6
Celem projektu jest wzrost kompetencji metodycznych i merytorycznych nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy TIK oraz wskazanie możliwości i sposobów prowadzenia zajęć dydaktycznych z zastosowaniem platformy e-learningowej. Szkolenia były prowadzone w trybie mieszanym (blended-learning) łączącym w sobie metody szkolenia tradycyjnego – stacjonarnego (40 godz.) i e-learningu (60 godz.).
7
GRUPA I PODCZAS ZAJĘĆ STACJONARNYCH
8
GRUPA II PODCZAS ZAJĘĆ STACJONARNYCH
9
Podczas szkoleń nauczyciele poznali następujące treści: podstawy pracy na platformie e-learningowej, wykorzystanie internetu w dydaktyce, ochrona praw autorskich w Internecie, organizacja procesu zdalnego nauczania, tworzenie materiałów multimedialnych, bezpieczeństwo w internecie, budowanie przykładowego kursu e-learningowego, umieszczenie kursu na platformie e-learningowej, realizacja i ewaluacja utworzonego kursu.
10
JEDNYM Z EFEKTÓW UCZESTNICTWA W PROJEKCIE „N@UCZYCIEL...” SĄ NASTĘPUJĄCE KURSY, KTÓRE NAUCZYCIELE WYKORZYSTAJĄ PODCZAS ZAJĘĆ LEKCYJNYCH Z UCZNIAMI : 1.„Zmieniaj nawyki, nie klimat!” 2.„Dzień Niepodległości” – projekt międzyprzedmiotowy” 3.„Zwyczaje bożonarodzeniowe w Polsce i na świecie” 4.„Piękna nasza Polska cała!” 5.„ABC dobrego wychowania, czyli savoir-vivre na co dzień” 6.„Historia igrzysk olimpijskich” 7.„Jesienne obserwacje” 8.„Cztery pory roku” 9.„Opowiadamy o psie Lampo” 10.„Sakramenty wtajemniczenia” 11.„Informacja na wagę złota” 12.„Co wiesz o naszym sąsiedzie - Rosji?” 13.„Symetrie” 14.„Pierwsza pomoc” 15.„Rodzina- z nią czy bez niej?” 16.„A visit to Great Britain” 17.„Ortografia dla każdego. Kurs dla uczniów klasy IV szkoły podstawowej” 18.„Unser Nachbarland Deutschland. Nasz kraj sąsiadujący - Niemcy” 19.„Sztuka starożytna”
11
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.