IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, " Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Advertisements

dla studentów I roku studiów dziennych II stopnia
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Opracował: Zbigniew Łuczka M A T U R A W R O K U Co nowego.
Laboratorium z Probabilistyki IV sem. Wydział Transportu
Prognozowanie i symulacje (semestr zimowy)
Obowiązkowy Egzamin z Matematyki Obowiązkowy Egzamin z Matematyki 2010.
Internetowa Platforma Przetargowa ww.aukcje-przetargi.pl
Uni-Essen Uniwersytet Essen
Matura w systemie polskim a matura międzynarodowa
Nowoczesne metody wsparcia rozwoju studentów w zakresie nauk ścisłych w praktyce Studium Kształcenia Podstawowego Politechniki Wrocławskiej dr inż. Krzysztof.
WARUNKI REKRUTACJI na studia w Politechnice Wrocławskiej na rok akademicki 2008/2009 Doc. dr inż. Magdalena Rutkowska REKRUTACJA 2008.
Rachunek zwrotu inwestycji na przykładzie studiów eksternistycznych
Założenia nowego programu studiów II stopnia przygotowanego przez Komisję ds. Planów Studiów i Programów Kształcenia w Instytucie Socjologii Uniwersytetu.
Matura w XV LO im.Narcyzy Żmichowskiej. Egzaminy obowiązkowe ustne: 1.Język polski ( jeden poziom - prezentacja ) 2.Język obcy nowożytny ( do wyboru.
Internationales Hochschulintitut Zittau (IHI)
Instytut Matematyki i Informatyki
Unikatowy model kształcenia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi odpowiedzią na potrzeby gospodarki opartej na wiedzy.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
WYDZIAL NAUK SPOŁECZNYCH
Analiza ekonomiczno – finansowa
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
Matura z matematyki w roku 2015
Język francuski na świecie
Analiza matematyczna i algebra liniowa
Język francuski na świecie
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Filologia germańska I rok 2014/2015. Informacje podstawowe Filologia germańska jest kierunkiem, w ramach którego uruchomione zostały następujące specjalności:
Seminarium dyplomowe Wymagania Leszek J Chmielewski Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej Konsultacje: Wtorek – 12.00Budynek DS4 pok. 25 Piątek –
Matematyka na studiach technicznych w Politechnice Wrocławskiej
Informatyka – zestawienie ćwiczeń Żanety Majorek
Andrzej Wodecki Polski Uniwersytet Wirtualny Ogólnopolska Konferencja
EGZAMIN MATURALNY ’2016 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Egzamin maturalny od 2010 r.. CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe:  język polski – nie określa się poziomu egzaminu  język obcy nowożytny zdawany na poziomie.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Łukasz MULDNER-NIECKOWSKI, Agnieszka ZAGÓRSKA, Maria MANIA, Piotr SZMYD, Jarosław SIKORA.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja „Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka” Maria ZAJĄC „E-learning 2.0 a style uczenia się” Maria ZAJĄC E-learning 2.0 a style.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko-pomorskim w 2013 r. cz.1 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
Niebezpieczeństwo w sieci!. Internet jest jednym z najpopularniejszych medium. Dzięki niemu mamy dostęp do np. wiadomości, informacji sportowych, jest.
STANISŁAW WYSPIAŃSKI ( ) polski dramaturg, poeta, malarz, grafik i architekt. Patronem XII LO jest Stanisław Wyspiański, wybitny twórca epoki.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu dla studiów licencjackich.
Zmiany w programie kierunku Kognitywistyka
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
FAQ: Zasady zaliczenia przedmiotu
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
Teatr w Afryce, Afryka w t eatrze
Dokument ten ma charakter informacyjny.
„dobrze zaplanuj aby skorzystać a nie odpokutować”
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Zapis prezentacji:

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, " Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online "

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Kurs wyrównawczy z matematyki prowadzony jest na studiach internetowych w PJWSTK począwszy od semestru zimowego 2004 roku. W semestrze letnim 2009 roku prowadzony był po raz dziesiąty. Cele kursu: przypomnienie kandydatom na studia internetowe z informatyki, najbardziej istotnej z punktu widzenia studiów, wiedzy z matematyki z zakresu szkoły średniej; wyrównanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów, kończących klasy o różnych profilach. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Adresaci kursu osoby, które kończyły szkołę średnią jakiś czas temu; osoby po klasach nie przerabiających programu rozszerzonego z matematyki; osoby, które chcą przypomnieć sobie materiał szkoły średniej; osoby, które chcą wdrożyć się w tryb studiowania przez Internet. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – jednostki tematyczne 1.Elementy logiki i teorii mnogości 2.Relacje, przypomnienie wiadomości o funkcjach 3.Funkcja liniowa (w tym układy równań liniowych), kwadratowa, wymierna, wielomiany – działania na wielomianach 4.Omówienie własności funkcji elementarnych 5.Ciągi liczbowe oraz elementy kombinatoryki i rachunku prawdopodobieństwa 6.Wstęp do geometrii analitycznej i elementy rachunku różniczkowego IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – moduły Wykłady Foldery zadań Forum Chat Ogłoszenia Kalendarz FAQ Bibliografia IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – wykłady teoria przykłady z rozwiązaniami zadania z odpowiedziami i uzasadnieniem elementy historii matematyki ciekawostki matematyczne zagadki logiczne zadania do samodzielnego rozwiązania IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – foldery zadań Na końcu każdego wykładu są zadania do samodzielnego rozwiązania Kurs nie jest przedmiotem obowiązkowym, toteż nie ma obowiązku przesyłania zadań, ocen, zaliczeń ani egzaminów. Każdy uczestnik sam decyduje o tym, na ile z kursu skorzysta. Rozwiązane przez uczestników kursu zadania są sprawdzane przez osobę prowadzącą kurs i odsyłane z komentarzami dotyczącymi poprawności przesłanych rozwiązań. Przesłane rozwiązania można przedyskutować zarówno drogą mailową, jak i podczas spotkań na czacie. Zadania można przesyłać w formie tekstowej, jak i graficznej. Znamienne jest to, że odkąd rozpowszechniło się robienie czytelnych zdjęć telefonami komórkowymi, ilość nadsyłanych rozwiązań wzrosła. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – chat 12 godzin konsultacji on line tablica graficzna tablet możliwość prowadzenia zajęć w trybie głosowym IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Wnioski - procentowy udział studentów w kursie IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Semest rRok Liczba osób w kursie Liczba osób ogółem% Zimowy ,50% Letni ,33% Zimowy ,86% Letni ,00% Zimowy ,90% Letni ,76% Zimowy ,86% Letni ,11% Zimowy ,87% Letni ,57%

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Wnioski – uczestnicy kursu osoby, które kończyły szkołę średnią kilka lub kilkanaście lat temu; osoby, które nie zdawały matury z matematyki lub zdawały ją na poziomie podstawowym i zdają sobie sprawę z pewnych braków; osoby, które chcą sprawdzić swoją wiedzę pod kątem studiów; osoby zdające maturę za granicą. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Wnioski – aktywność uczestników kursu część osób nastawia się jedynie na zapoznanie się z wykładami (co widać w rejestrze aktywności); część osób uczestniczy w kursie bardziej aktywnie, przesyłając zadania, udzielając się w dyskusjach na forum i rozmawiając na czacie. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Prezentacja online IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Dziękuję za uwagę. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"