Podstawowe zadania w programie Excel 2010 Klasa 2 TOR.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wspólne skoroszytów Wspólne użytkowanie skoroszytów Arkusze i skoroszyty Tworzenie nowego skoroszytu Obliczenia w skoroszytach Przeglądanie wzorów w skoroszytach.
Advertisements

-Microsoft PowerPoint -Microsoft Word -Microsoft Excel
Analiza danych w Excel za pomocą Analysis ToolPak
ADRESOWANIE WZGLĘDNE I BEZWZGLĘDNE Ćwiczenia
ARKUSZ KALKULACYJNY JUŻ PROŚCIEJ SIĘ NIE DA Wersja OFFICE 2010
Menu Tabela program Microsoft Word
WORD Mgr inż. Jolanta Hopciaś
Microsoft Office Excel
Word Tabela.
Projektowanie formularzy
Projektowanie tabeli w arkuszu kalkulacyjnym
Word to proste!.
TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE Tydzień 6
Technologie informacyjne EXCEL I
Technologie informacyjne EXCEL I
MAKRA 1.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Tabele przestawne w Excelu
Style i szablony w Wordzie
Excel – wiadomości przydatne
Na początek kilka pojęć z arkusza
Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
Formatowanie tekstu w Microsoft Word
Współpraca z innymi aplikacjami. Organizacja informacji 10 XII 2013.
ARKUSZ KALKULACYJNY EXCEL wiadomości wstępne
Ujarzmić Worda Agnieszka Terebus.
Obliczanie średniej wartości grupy liczb j następnie naciśnij przycisk F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku w celu rozpoczęcia kursu. Na.
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Wprowadzenie do spisów treści j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów.
MS Office MS PowerPoint 2007
Excel Wykresy – różne typy, wykresy funkcji.
ARKUSZ KALKULACYJNY EXCEL wykresy
Przemysław Pełka , Damian Kotarski
Praca z wzorcami materiałów informacyjnych j następnie naciśnij przycisk F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku w celu rozpoczęcia kursu. Na.
Informatyka +.
Excel Filtrowanie Funkcje bazodanowe
Ilustrowanie dokumentów w edytorze elementami graficznymi
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
prezentacja multimedialna
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Kolumny, tabulatory, tabele, sortowanie
Formatowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym
Poznajemy arkusz kalkulacyjny
TWORZENIE I FORMATOWANIE TABEL
Prezentacja multimedialna
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Temat: Edytor tekstu Word – redagowanie tekstu. Szukanie i zamiana tekstu Znajdowanie tekstu w dokumencie Znajdowanie tekstu i jego zamiany dokonujemy.
Tworzenie wykresów część II Tworzenie wykresu domyślnego Modyfikacja wykresów Pasek narzędzi Wykres.
1. Adres względny 2. Adres bezwzględny 3. Adres mieszany.
WITAM. Dziś poznacie kilka dodatkowych opcji, jakie posiada Microsoft Word z pakietu Office Zapraszam do Prezentacji.
Wstawianie funkcji i formatowanie tabel w Excelu FORMATOWANIE TABEL, ORAZ FORMATOWANIE WARUNKOWE.
Microsoft® Office Word
Czym s ą i do czego słu żą ? Narzędzie analityczne arkusza kalkulacyjnego pozwalające filtrować, wybierać, przestawiać kolumny i wiersze z danymi w arkuszu.
T ABELE PRZESTAWNE Daniel Galion. C O TO SĄ TABELE PRZESTAWNE I W JAKIM CELU SIĘ ICH UŻYWA ? Normalna tabela często zbyt mało czytelna ciężej znaleźć.
Tabele Przestawne Adam Wójcik Tomasz Kowalski.  Czym Tabele Przestawne są?  Jak je używać?  Zadania.
1.Zaznaczyć w dokumencie równanie, które chcesz dodać. 2.W obszarze Narzędzia równań na karcie Projektowanie w grupie Narzędzia kliknąć przycisk.
Formatowanie tabel w Excelu w tym formatowanie warunkowe Prezentację przygotował: Cieplucha Maciej.
Istotą kolumn jest przedzielenie strony na kilka części położonych obok siebie. Ilość kolumn jest generowana przez użytkownika, odpowiednio dla jego potrzeb.
Do czego służy arkusz kalkulacyjny, jego budowa
Excel 2007 dla średniozaawansowanych Zajęcia z Prowadzący: Artur Kołos.
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
Formatowanie, projektowanie tabeli
Obliczenia w arkuszu kalkulacyjnym
Program Microsoft® Office Excel® 2007 — szkolenie
Formatowanie arkusza kalkulacyjnego
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Zapis prezentacji:

Podstawowe zadania w programie Excel 2010 Klasa 2 TOR

Excel program arkusza kalkulacyjnego w pakiecie Microsoft Office używamy, aby utworzyć i sformatować skoroszyty (Kolekcja arkuszy kalkulacyjnych) analizowanie danych oraz podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych pisanie formuł do wykonywania obliczeń na danych, prezentowanie danych w różnych profesjonalnych wyglądających wykresów.

Rozliczanie i sprzedaż Program Excel jest przydatny do zarządzania danymi rozliczeń i sprzedaży Faktury sprzedaży Dokument dostawy Zamówienie zakupu

Budżetowanie Planu budżetu marketingowego Impreza, kampania reklamowa - budżet

Edytowanie i wprowadzanie danych w arkuszu Aby móc pracować z danymi w arkuszu, trzeba je najpierw wprowadzić do komórek arkusza. Następnie może być konieczne dostosowanie danych, tak aby były widoczne i aby były wyświetlane w odpowiedni sposób

Dostosowywanie ustawień Aby włączyć zawijanie tekstu w komórce, zaznacz komórki, które chcesz sformatować, a następnie na karcie Narzędzia główne w grupie Wyrównanie kliknij pozycję Zawijaj tekst

Aby dostosować szerokość kolumny albo wysokość wiersza, tak aby była automatycznie dopasowywana do zawartości komórki, zaznacz kolumny lub wiersze, które chcesz zmienić, a następnie na karcie Narzędzia główne w grupie Komórki kliknij pozycję Format

W grupie Rozmiar komórki kliknij pozycję Autodopasowanie szerokości kolumn lub Autodopasowanie wysokości wierszy Porada Aby szybko automatycznie dopasować wszystkie kolumny lub wiersze w arkuszu, kliknij przycisk Zaznacz wszystko, a następnie kliknij dwukrotnie dowolne obramowanie między dwoma nagłówkami kolumn lub wierszy.

Formatowanie danych Aby zastosować formatowanie liczb, kliknij komórkę zawierającą liczbę, którą chcesz sformatować, a następnie na karcie Narzędzia główne w grupie Liczba kliknij strzałkę obok pozycji Ogólne i kliknij odpowiedni format

Aby zmienić czcionkę, zaznacz komórki zawierające dane, które chcesz sformatować, a następnie na karcie Narzędzia główne w grupie Czcionka kliknij odpowiedni format

Formatowanie liczb Na liście Kategoria kliknij format, którego chcesz użyć, a następnie dopasuj ustawienia, jeśli to konieczne. Na przykład jeśli używasz formatu waluty można można wybrać inny symbol waluty, Pokaż większą lub mniejszą liczbę miejsc dziesiętnych lub zmienić sposób wyświetlania liczb ujemnych.

Stosowanie obramowania komórek Zaznacz komórkę lub zakres komórek, do których chcesz dodać obramowanie. Na karcie Narzędzia główne w grupie czcionka kliknij strzałkę obok przycisku obramowania, a następnie kliknij styl obramowania, który chcesz.

Tworzenie tabeli programu Excel W arkuszu zaznacz zakres komórek, które chcesz umieścić w tabeli. Komórki mogą być puste lub zawierać dane. Na karcie Narzędzia główne w grupie Style wybierz polecenie Formatuj tabelę, a następnie wybierz odpowiedni styl tabeli

Jeśli zaznaczony zakres zawiera dane, które mają być wyświetlane jako nagłówki tabeli, zaznacz Moja tabela ma nagłówki w oknie dialogowym Formatuj tabelę

Tworzenie formuły Wpisz w komórce znak równości (=), aby zacząć tworzyć formułę. Wpisz kombinację cyfr i operatorów, na przykład 3+7. Wybieraj inne komórki za pomocą myszy (i wstawiaj między nimi operator). Na przykład wybierz komórkę B1, a następnie wpisz znak plus (+), wybierz komórkę C1 i wpisz znak +, a następnie wybierz komórkę D1. Kiedy zakończysz wpisywanie, aby zakończyć formułę, naciśnij klawisz Enter

=5+2*3 Dodaje 5 do iloczynu liczb 2 i 3.

=DZIŚ() Zwraca bieżącą datę.

=B1+C1+D1Dodaje wartości z trzech komórek.

Umieszczanie danych na wykresie Zaznacz dane, które chcesz umieścić na wykresie. Na karcie Wstawianie w grupie Wykresy kliknij typ wykresu, którego chcesz używać, a następnie kliknij podtyp wykresu.

Aby dodać elementy wykresu, takie jak tytuły i etykiety danych i zmienianie projektu, układu lub formatu wykresu, należy użyć Narzędzia wykresu

W prezentacji wykorzystano materiał: Excel-2010-be9e91b6-4ecb-4faa-8ae9-37e8974a1f8b#__toc Excel-2010-be9e91b6-4ecb-4faa-8ae9-37e8974a1f8b#__toc