Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,"— Zapis prezentacji:

1 Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
Tworzenie pierwszej bazy danych w programie Access 2013 a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie, Jeśli klipy wideo w tym kursie nie są odtwarzane, może być konieczne pobranie programu QuickTime lub po prostu korzystanie z programu PowerPoint 2013. j

2 Tworzenie pierwszej bazy danych w programie Access 2013
Podpisy kodowane Niektóre szablony ułatwiają rozpoczęcie pracy. Wystarczy to zrobić raz, aby umożliwić działanie wszystkich funkcji bazy danych. Można obejrzeć kilka klipów wideo lub uzyskać więcej pomocy, klikając łącza. Teraz trzeba podać nazwę bazy danych, opcjonalnie wybrać lokalizację i kliknąć przycisk Utwórz. Aby na przykład zarządzać danymi o składnikach majątku, kliknę szablon Śledzenie składników majątku. Tutaj można wpisać dane i przejść do następnego pola, używając klawisza Tab, klawiszy strzałek lub myszy. Po otwarciu szablonu kliknę ten przycisk Włącz zawartość. To wszystko. Nie trzeba znać się na projektowaniu baz danych ani niczego zmieniać, choć można to zrobić. Wpiszę odpowiedni tekst i kliknę przycisk OK. Te kategorie mają większy sens. Jest to tak zwana baza danych dla komputerów stacjonarnych. Działa tylko na moim komputerze. Aby baza danych działała w sieci Web, tworzy się aplikację programu Access, co przedstawię w następnym klipie wideo. kliknę prawym przyciskiem myszy i kliknę polecenie Edytuj elementy listy. Aby to zmienić, kliknę komórkę. Nie nagłówek, tylko komórkę. Teraz Następnie trzeba kliknąć szablon do rejestrowania właściwego typu danych. Na przykład chciałbym zmienić tę listę. Ten tekst jest zbyt ogólny. Przejście do następnego pola powoduje też zapisanie danych. Nie trzeba ich zapisywać samodzielnie. Po uruchomieniu programu Access szablony są wyświetlane automatycznie. Jeśli program Access jest już uruchomiony, trzeba kliknąć pozycję Plik i kliknąć pozycję Nowy. Jeśli pierwszy raz korzystasz z programu Access i nie wiesz, jak zaprojektować lub utworzyć bazę danych, wystarczy użyć szablonu. Naciśnij klawisz F5, aby rozpocząć, a klawisz ESC, aby zatrzymać 1 z 2 klipów wideo 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Aplikacja komputerowa Aplikacja w chmurze Podsumowanie Opinie Pomoc

3 Tworzenie pierwszej bazy danych w programie Access 2013
Podpisy kodowane Baza danych została uruchomiona w przeglądarce i można wpisywać dane. Szablon zostanie pobrany i otwarty. Aby rozpocząć pracę, kliknę przycisk Uruchom aplikację. W aplikacji zapisanie danych wymaga kliknięcia pozycji Zapisz. Trzeba kliknąć szablon, wpisać nazwę i wybrać serwer z tej listy lub wpisać tu nazwę serwera. Szablony aplikacji są oznaczone ikoną globusa. Trzeba też pamiętać, że aplikacje działają w przeglądarce, Trzeba użyć serwera programu SharePoint 2013 lub usługi Office 365. pozycję Dostosuj w programie Access i kliknąć przycisk Otwórz, aby otworzyć plik w programie Access. Kliknę przycisk Zapisz, aby opublikować zmiany na serwerze. Kliknę kartę Narzędzia główne i przycisk Uruchom aplikację. W kilka minut utworzyłem dwie bazy danych i nie musiałem niczego zmieniać, chyba że to konieczne. Podsumowanie kursu zawiera łącza do dodatkowych informacji o używaniu i dostosowywaniu szablonów. Nacisnę klawisz Ctrl, kliknę etykiety, zmienię ich kolor i wyrównam je do prawej. Otworzę ten formularz do edycji w widoku Układ i szybko wprowadzę zmianę. Najprostszą metodą jest użycie szablonu, który można wybrać po uruchomieniu programu Access lub klikając pozycję Plik, Nowy. Wstążka jest mniejsza niż zwykle. Zawiera tylko narzędzia do pracy z aplikacjami. ale do ich tworzenia i zmieniania używa się programu Access. W tym celu trzeba kliknąć użytkownicy mogą korzystać z bazy danych, gdy mają połączenie z Internetem lub siecią firmową. Aby kilka osób mogło naraz korzystać z bazy danych, trzeba utworzyć aplikację programu Access. Aplikacje programu Access to bazy danych sieci Web działające w chmurze. Za pomocą większości przeglądarek Naciśnij klawisz F5, aby rozpocząć, a klawisz ESC, aby zatrzymać 2 z 2 klipów wideo 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Aplikacja komputerowa Aplikacja w chmurze Podsumowanie Opinie Pomoc

4 Korzystanie z szablonu dla komputerów stacjonarnych
Podsumowanie kursu — Tworzenie pierwszej bazy danych w programie Access 2013 Pomoc Podsumowanie kursu Korzystanie z szablonu dla komputerów stacjonarnych Uruchom program Access i kliknij dowolny szablon dla komputerów stacjonarnych (szablon bez ikony globusa). Jeśli program Access jest otwarty, kliknij pozycję Plik > Nowy. Wpisz nazwę, opcjonalnie wybierz inną lokalizację bazy danych, a następnie kliknij pozycję Utwórz. Na żółtym pasku komunikatów kliknij pozycję Włącz zawartość. Jeśli szablon zawiera klipy wideo, obejrzyj je lub zamknij to okno. Wpisz dane. W celu przechodzenia do innych pól naciskaj klawisz Tab lub klawisze strzałek albo używaj myszy. Przechodzenie powoduje zapisywanie danych. Zmienianie szablonu Aby zmodyfikować listę rozwijaną, kliknij prawym przyciskiem myszy pole na liście (nie nagłówek), kliknij polecenie Edytuj elementy listy, wpisz nowe elementy i kliknij przycisk OK. Korzystanie z szablonu aplikacji programu Access Uruchom program Access i kliknij dowolny szablon aplikacji (szablon z ikoną globusa). Jeśli program Access jest otwarty, kliknij pozycję Plik > Nowy. Wpisz nazwę, wybierz serwer z listy lub wpisz nazwę serwera, a następnie kliknij pozycję Utwórz. Kliknij pozycję Narzędzia główne > Uruchom aplikację. Aplikacja zostanie otwarta w przeglądarce. Wpisz dane, a następnie kliknij pozycję Zapisz. Modyfikowanie aplikacji programu Access W programie SharePoint 2013 lub usłudze Office 365 kliknij pozycję Ustawienia > Dostosuj w programie Access > Otwórz. Baza danych zostanie otwarta w programie Access, a na wstążce będą widoczne tylko potrzebne narzędzia. Zmodyfikuj bazę danych i zapisz zmiany. Spowoduje to zapisanie zmian na serwerze. Kliknij pozycję Narzędzia główne > Uruchom aplikację, aby ponownie korzystać z bazy danych. Zobacz też Tworzenie bazy danych programu Access przy użyciu szablonu Podstawowe zadania związane z bazą danych programu Access 2013 dla komputerów stacjonarnych Tworzenie aplikacji programu Access przy użyciu szablonu Podstawowe zadania związane z aplikacją programu Access Modyfikowanie aplikacji programu Access Inne kursy szkoleniowe Pakiet zgodności pakietu Office Naciśnij klawisz F5, aby rozpocząć, a klawisz ESC, aby zatrzymać 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Aplikacja komputerowa Aplikacja w chmurze Podsumowanie Opinie Pomoc

5 Dziękujemy za obejrzenie tego kursu!
Oceny i komentarze Pomoc Podsumowanie kursu Czy kurs spełnił Twoje oczekiwania? Przekaż nam swoje uwagi Dziękujemy za obejrzenie tego kursu! Zobacz inne kursy Naciśnij klawisz F5, aby rozpocząć, a klawisz ESC, aby zatrzymać 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Aplikacja komputerowa Aplikacja w chmurze Podsumowanie Opinie Pomoc

6 Pomoc Pomoc Korzystanie z kontrolek wideo programu PowerPoint
Podsumowanie kursu Korzystanie z kontrolek wideo programu PowerPoint Wskaż dolną krawędź dowolnego klipu wideo, aby go uruchomić, zatrzymać, wstrzymać lub przewinąć. Aby przewinąć klip wideo, przeciągnij wskaźnik myszy. Zatrzymywanie kursu Jeśli oglądasz kurs w trybie online, kliknij przycisk Wstecz w przeglądarce. Jeśli oglądasz kurs w trybie offline, naciśnij klawisz ESC. Jeśli oglądasz klip wideo, naciśnij jednokrotnie klawisz ESC, aby zatrzymać klip wideo. Naciśnij ponownie klawisz ESC, aby zatrzymać kurs. Przechodzenie do poszczególnych lokalizacji w kursie Aby przejść do wybranej części kursu, kliknij odpowiednią miniaturę (jasną lub cieniowaną) poniżej klipu wideo. Możesz też kliknąć strzałkę w przód lub w tył albo nacisnąć klawisz PAGE UP lub PAGE DOWN. Jeśli po pobraniu kursu nie można odtworzyć klipów wideo Kliknij przycisk Włącz edytowanie , jeśli jest widoczny. Jeśli to nie rozwiązuje problemu, prawdopodobnie masz program PowerPoint 2007 lub starszy. W takim przypadku trzeba pobrać program PowerPoint Viewer. Jeśli masz program PowerPoint 2010, potrzebujesz odtwarzacza QuickTime. Możesz też przeprowadzić uaktualnienie do programu PowerPoint 2013. Naciśnij klawisz F5, aby rozpocząć, a klawisz ESC, aby zatrzymać 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Aplikacja komputerowa Aplikacja w chmurze Podsumowanie Opinie Pomoc


Pobierz ppt "Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google