SORE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Nowoczesny Nauczyciel
Advertisements

MARIANNA HAJDUKIEWICZ
KOWEZiU ul. Spartańska 1B Warszawa
"Nowoczesny Nauczyciel
Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim Program Operacyjny Kapitał.
ZADANIA DYREKTORA SZKOŁY/PLACÓWKI W NOWYM NADZORZE PEDAGOGICZNYM opracowanie: Władysława Tkaczyk st. wizytator.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Nowa rola placówek doskonalenia nauczycieli
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
„Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie pułtuskim”
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
CELE REALIZACJI PROJEKTÓW POWIATOWYCH Pilotaż nowego modelu systemu doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół/przedszkoli Pomoc dyrektorom.
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w SŁUPSKU
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powiat Pilski w partnerstwie z Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile
Pilotaż sukcesem zmian
Zmiany w systemie doskonalenia nauczycieli
BEZPOŚREDNIE WSPARCIE ROZWOJU SZKÓŁ POPRZEZ WDROŻENIE ZMODERNIZOWANEGO SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE STRZELIŃSKIM.
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Rola wspomagania na etapie diagnozowania, planowania, monitorowania i ewaluacji potrzeb szkoły/placówki. Suwałki, r.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół Białystok, r.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Placówki oświatowe objęte wsparciem
Wspomaganie pracy szkół i przedszkoli.  Doskonalenie nauczycieli jest kluczem do rozwoju szkół i podnoszenia jakości kształcenia.  Jednym z najważniejszych.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim Projekt współfinansowany ze środków Unii.
Doskonalenie pracy nauczyciela ODiDZ, w tym mobilności zagraniczne
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Prezentacja efektów projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” (pierwszy etap realizacji) Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli.
OSLO, data Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego TYTUŁ (jak w programie) SYSTEM OŚWIATY w Polsce Zadania.
Sieć Sieć Mam takie marzenie… dr Danuta Elsner. Cele wykładu Przedstawienie: Wizji całościowego obrazu reformy systemu doskonalenia nauczycieli. Sieci,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Wdrażanie systemu wsparcia w powiecie w ramach projektu „System doskonalenia nauczycieli oparty na kompleksowym wspomaganiu szkół”
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim r. Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleśnickim poprzez zrealizowanie 33 rocznych planów wspomagania (RPW)
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
„Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim”
„ Nowa jakość edukacji w Gminie Miejskiej Kraków w ramach nowej formuły kompleksowego wspomagania szkół” Projekt pilotażowy Czas realizacji: styczeń-grudzień.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim”
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Spotkanie z dyrektorami/ koordynatorami projektu w przedszkolach/szkołach Serdecznie witam w imieniu Zespołu Roboczego Katowice, dnia 4 lipca 2013 r.
Tytuł projektu : „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” GIMNAZJUM W GRANOWCU Gimnazjum w Granowcu.
System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół działania Ośrodka Rozwoju Edukacji.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
Człowiek najlepsza inwestycja Konferencja inaugurująca projekt ”Większa wiedza – Skuteczna praktyka - Doskonalenie kadr oświaty powiatu zgierskiego” 11.
Spotkanie SORE z Radą Pedagogiczną 1. Założenia programu 2.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Rola placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek pedagogicznych we wspomaganiu rozwoju szkół. 1.
ROLA OPIEKUNA STAŻU Urszula Martyka-Wiecha
Powiat Ciechanowski „Doskonalenie szansą na rozwój”
  „Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli- drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Zapis prezentacji:

SORE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji

SORE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego SORE - animator pełni w procesie doskonalenia rolę koordynator działań, moderatora i doradcy.

Zadania SORE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. PLANOWANIE DZIAŁAŃ 3.REALIZACJA i MONITOROWANIE 1.DIAGNOZA 4. PODSUMOWANIE

Diagnoza Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.Spotkanie z dyrektorem. 2.Pomoc w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola. 3.Analiza dokumentów np. raportu z ewaluacji wew. i zew., wyników nauczania, EWD. 4.Spotkanie z radą pedagogiczna – warsztat diagnostyczno-rozwojowy

Planowanie działań Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.Opracowanie RPW. 2.Tematyka i terminy szkoleń. 3.Harmonogram. 4.Wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów.

Realizacja i monitorowanie Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.Kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW. 2.Organizowanie zaplanowanych form wspomagania. 3.Organizacja systemu wsparcia dla nauczycieli. 4.Monitorowanie przebiegu realizacji RPW 5.Reagowanie na pojawiające się trudności. 6.Dokumentowanie podejmowanych działań.

Podsumowanie Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.Przygotowanie sprawozdania z realizacji RPW. 2.Przedstawienie sprawozdania z realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. 3.Współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Podziękowania w imieniu zespołu SORE: Ewa Dębska Edyta Drąg Grażyna Witak-Wcisło Katarzyna Wójcik Magdalena Ostrowska Maria Szpakowska Barbara Okleja Paweł Kania