Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. 99-300 Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/355 77 00 fax. 024/355 77 01 Instytut.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
JESTEŚMY PARTNEREM 7 DZIAŁAMY W OBSZARZE WP 5
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Badanie wizerunku firmy i satysfakcji klientów z usług firmy
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
przy Zakładzie Karnym Nr 1
Społeczności w Internecie
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Limanowej
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Rodzic jako doradca zawodowy
Rekrutacja w kierunku kształcenia zawodowego Badania przeprowadzone pośród 800 uczniów Co i kto wpływa na wybór wykształcenia i zawodu wśród młodzieży.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Jak prawidłowo publikować wyniki badań? Mgr Magdalena Szpunar.
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
Chcę się uczyć i pracować – organizacja praktyk zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Mieleckim 28 czerwiec 2005r. Spotkanie organizacyjne.
Czy Rezolucja Rady Unii Europejskiej
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Jolanta Ruszel – Esebua Biuro Karier
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Młodzieżowe Centrum Kariery oraz Punkt Pośrednictwa Pracy
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
INSTYTUT SOCJOLOGII UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
24 kwietnia 2006, Warszawa Elżbieta J. Syrda 24 kwietnia 2006, Warszawa Budownictwo – wyniki roku 2005, perspektywy i uwarunkowania działalności branży.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Partner wiodący- Projektodawca: ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z. o.o Partnerzy: Wielkopolski Związek Pracodawców Prywatnych Centrum Statystyki.
kobiet – „Kobieta pracująca…”
Znaczenie szkolnictwa zawodowego w systemie edukacji w Polsce
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim Projekt współfinansowany ze środków Unii.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Sprawozdanie z działań szkolnego doradcy zawodowego
Spotkanie robocze Polskich Platform Technologicznych Warszawa r. Koordynator – ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Zawód z przyszłością!. W całej Polsce działa tylko ok doradców zawodowo-edukacyjnych! zawodowo-edukacyjnych!
Płock, Al. F. Kobylińskiego 25
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE A RYNEK PRACY W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM Wydział Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Lublin, grudzień 2007 Kuratorium Oświaty w Lublinie.
Praktyki zawodowe w 5 krokach
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Specjalność Handel zagraniczny
Przykłady dobrych praktyk
Zapis prezentacji:

Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut Pracy i Spraw Socjalnych Warszawa ul. Bellottiego 3B tel. 022/ fax. 022/

Wybrane wyniki badania uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów szkół i uczelni wyższych

Założenia metodologiczne: Liczebności prób badawczych: 1200 uczniów szkół ponadgimnazjalnych reprezentujących wszystkie powiaty i typy szkół 1200 studentów szkół i uczelni wyższych – reprezentujących wszystkie grupy kierunków i uczelnie Techniki badawcze: obydwa badania zrealizowano techniką bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych. Narzędziami były kwestionariusze wywiadów opracowane na potrzeby projektu.

Wybory edukacyjne młodzieży oraz czynniki determinujące decyzje

BADANIE UCZNIÓW

Zainteresowanie możliwością skorzystania z pomocy profesjonalnych doradców zawodowych BADANIE UCZNIÓW

BADANIE STUDENTÓW

Praktyki zawodowe dla młodzieży – ocena użyteczności

BADANIE UCZNIÓW

Czy na początku poinformowano Pana/ią o zakresie obowiązków? brak odpowiedzi 0,6 tak 76,7 nie 13,1 trudno powiedzieć 9,6 Czy zadania wykonywane w ramach praktyk miały związek z kierunkiem kształcenia? brak odpowiedzi 0,9 tak 75,2 nie 17,9 trudno powiedzieć 6,0 Czy praktyki poszerzyły, wzbogaciły wiedzę szkolną? brak odpowiedzi 0,6 tak 57,9 nie 27,2 trudno powiedzieć 14,3 Czy uzyskana wiedza przyda się w przyszłej pracy? brak odpowiedzi 1,2 tak 58,8 nie 17,9 trudno powiedzieć 22,1 Czy miała/a Pan/i konkretnego opiekuna podczas praktyk? brak odpowiedzi 1,2 tak 71,3 nie 20,9 trudno powiedzieć 6,6 Czy pracownicy firmy byli przygotowani do pracy z praktykantem? brak odpowiedzi 1,5 tak 67,8 nie 16,7 trudno powiedzieć 14,0 Czy pracownicy firmy potrafili przekazać wiedzę praktykantowi? brak odpowiedzi 1,2 tak 70,7 nie 17,0 trudno powiedzieć 11,0 Czy pracownicy byli generalnie pozytywnie nastawieni do praktykantów? brak odpowiedzi 1,2 tak 77,9 nie 11,0 trudno powiedzieć 9,9 Warunki odbywania praktyk zawodowych przez uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych (N=335) BADANIE UCZNIÓW

BADANIE STUDENTÓW

Dziękuję Państwu za uwagę Przemysław Dębowski ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku ul. Grunwaldzka Kutno tel. (0 24)