1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Australia.
Advertisements

„Imię to słowna forma cienia To coś, co w słońcu, czy też w bidzie
portale społecznościowe
– poradnik dla babci i dziadka”
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Analiza wyników Sprawdzianu szóstoklasisty 4 kwietnia 2013 r.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
Alicja Przepióra Grupa 1015a. Tekst nieuporządkowany ZYCIORYS Urodziłam sie 9 listopada 1992 w Gorlicach. Mieszkam w Strzeszynie. Mam dwóch braci. Lubię
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. T. Kościuszki w Staszowie.
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Reportaż o dniu wegetarianizmu. 1 października obchodzimy Światowy Dzień Wegetarianizmu, a tylko w Polsce – jak wynika ze statystyk – mamy ok. 2 miliony.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
MŁODZI AKTYWIŚCI PREZYDENCJI
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
KODEKS 2.0 OPRACOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY 2 B Powstały podczas debaty klasowej.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
Konteksty tworzenie programów nauczania. ZALECENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 23 kwietnia 2008 r. w sprawie ustanowienia europejskich ram.
1 Kartuzy, 22 października 2010 r. Założenia do zmian w ustroju szkolnym w Polsce.
WYNIKI I PRÓBNEGO MIĘDZYPRZEDMIOTOWEGO TESTU KLAS 6.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Doskonalenie sprawowania nadzoru pedagogicznego Podstawa prawna 1. Rozporządzenie MENiS w/s szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego (...)
Rozporządzenie z dnia r w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów.
W jakich sprawach uczniowie, a w szczególności samorząd powinien zabrać głos-czyli walczymy o swoje prawa Debata Plenarna.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
Zdrowe śniadanie klasy III W szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Olszynach.
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w SP 15 w klasach 4-6. "Wiem co jem".
1 Mierzenie problemowe w zakresie warunków nauczania języków obcych w szkołach publicznych.
Jeżdżę z głową.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
Bezpieczny Internet Ty też jesteś częścią wirtualnego świata.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Par Jocelyne GIASSON Ch. 6 : Makroprocesy Czytanie ze zrozumieniem.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW INŻYNIER BUDOWNICTWA.
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
1 Pracownia Egzaminów Gimnazjalnych OKE w Krakowie.
SPRAWDZIAN W KLASIE VI. INFORMACJE DLA RODZICÓW Termin sprawdzianu Termin sprawdzianu 2 kwietnia 2009 roku (czwartek) godz godz Termin dodatkowy:
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida Czerwiec 2011.
Bezpieczny Internet
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
Ocenianie. 6 Ocenę celującą otrzymuje uczeń wówczas, jeżeli posiadł wiedzę i umiejętności wykraczające poza program nauczania w danej klasie, samodzielnie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 3 W POZNANIU SZKOŁA PODSTAWOWA NR 75 IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH Klasa 1 Klasa 2 Klasa 3 Klasa 0.
Bezpieczeństwo uczniów w Zespole Szkół w Ostaszewie.
Świat na główce od szpilki Odkrywcy mikroskopijnego świata.
autor: Stowarzyszenie Wierzeje Za siedmioma górami, Za siedmioma lasami, Żyły sobie dzieci ….
Biblioteka Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Stopnicy Działalność Cele biblioteki Regulamin Dokumenty audiowizualne Regulamin Internetowego Centrum Informacji.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku jest realizowana elektronicznym systemem KSEON Optivum.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SYSTEM WZMOCNIEŃ POZYTYWNYCH ZACHOWAŃ
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Prezentacja dla rodziców dzieci sześcioletnich. Prezentacja dla rodziców dzieci sześcioletnich w SP 189 Oddziały 0 w naszej szkole prowadzone są od wielu.
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik niski na rzecz uczniów osiągających wynik średni. 3. Przeanalizujemy własne programy nauczania pod kątem wymagań egzaminacyjnych tak, by uczniowie: - potrafili wykorzystywać nabytą wiedzę w praktyce, - nauczyli się rozumowania,

4. Wszyscy nauczyciele SP będą kształcić umiejętności posługiwania się językiem - mówionym i pisanym, szczególnie w zakresie objętym wymaganiami egzaminacyjnymi, 5. Nie zaniedbamy kształcenia umiejętności czytania i rozumienia tekstu literackiego oraz popularnonaukowego, 6. Wzmacniać będziemy umiejętności korzystania z informacji, 7. Dostosujemy ofertę zajęć pozalekcyjnych, które umożliwią osiągniecie jak najwyższych wyników egzaminacyjnych.

8. Przypomnimy uczniom klas VI a także ich rodzicom wymagania egzaminacyjne, a każde własne czynności edukacyjne podporządkujemy osiąganiu przez uczniów wymagań egzaminacyjnych, 9. Będziemy pamiętać, że za wynik sprawdzianu odpowiedzialny jest każdy nauczyciel uczący w klasie VI SP. 10. W listopadzie / grudniu przeprowadzimy próbny sprawdzian, dokonamy analizy jego wyników i sformułujemy dalsze wnioski.

Wyniki egzaminu gimnazjalnego w cz. H i M-P są dla nas niesatysfakcjonujące. Dołożymy wszelkich starań, by w roku szk. 2011/2012 uczniowie osiągnęli wyniki na poziomie wyższym niż w ubiegłym roku szkolnym. Dokonamy ponownej analizy programów nauczania pod kątem wymagań egzaminacyjnych zgodnych z podstawą programową; Przeanalizujemy razem z uczniami wymagania egzaminacyjne, zgodne z podstawą programowa i zapoznamy także rodziców; Każde nasze działanie dydaktyczne podporządkujemy wymaganiom egzaminacyjnym, o czym będziemy informować uczniów; W większym niż dotąd stopniu będziemy wykorzystywać zadania egzaminacyjne z poprzednich lat;

Będziemy pamiętać, że za wynik egzaminu gimnazjalnego odpowiedzialny jest każdy nauczyciel uczący w klasie III gimnazjum. W listopadzie / grudniu przeprowadzimy próbny egzamin gimnazjalny, szczegółowo przeanalizujemy jego wyniki i ustalimy wnioski doskonalące. Będziemy pracować zespołowo, szczególnie w zakresie diagnozy osiągnięć każdego ucznia. Każdy nauczyciel uczący w klasie III gimnazjum opracuje indywidualny program działań mających na celu przygotowanie uczniów do egzaminu gimnazjalnego. Dostosujemy ofertę zajęć pozalekcyjnych, które umożliwią osiągniecie jak najwyższych wyników egzaminacyjnych.