A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Analiza osiągnięć III LO w Krakowie na tle innych liceów krakowskich
Advertisements

Analiza osiągnięć III LO w Krakowie na tle innych liceów krakowskich.
Wyk. Michał Liszkowski kl. 6a Moje gimnazjum- KSO Edukator.
„Imię to słowna forma cienia To coś, co w słońcu, czy też w bidzie
Program skierowany został do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych z całej Polski, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą kształtować
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
R EGIONALNE C ENTRUM E DUKACJI Z AWODOWEJ. Zdawalność egzaminu maturalnego w roku szkolnym 2008/2009.
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
"SPOSOBY PRACY Z DZIECKIEM Z ADHD W JEGO NATURALNYM ŚRODOWISKU„
15 marca 2006 roku Dzień Przedsiębiorczości Dagmara Wajszczyk Anna Walczak Kl. III LP w Zespole Ponadgimnazjalnych Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
OBSZAR III: FUNKCJONOWANIE SZKOŁY LUB PLACÓWKI W ŚRODOWISKU LOKALNYM
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
System Stypendialny W Gminie Żyraków. Podstawa prawna: Uchwała nr V/73/03 Rady Gminy w Żyrakowie z dnia 28 marca 2003 roku w sprawie: zasad udzielania.
Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
MÓJ ANGIELSKI ŚWIAT autor: mgr Iwona Kloc INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Moduł analiz systemu Uczniowie Optivum NET (UONET) Przykłady zastosowań
Nazwa, adres i REGON szkoły / placówki lub pieczątka
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
SAMORZĄD SZKOLNY Samorząd szkolny to jeden ze szkolnych organów. W jego skład wchodzą wszyscy uczniowie danej szkoły. Samorząd szkolny działa na podstawie.
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Oto my- samorząd uczniowski. -JESTEŚMY JEDYNYMI REPREZENTANTAMI UCZNIÓW W SZKOLE -MAMY PRAWO DO ORGANIZACJI ŻYCIA SZKOLNEGO, UMOŻLIWIAJĄCEGO ZACHOWANIE.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w GDOWIE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Doskonalenie sprawowania nadzoru pedagogicznego Podstawa prawna 1. Rozporządzenie MENiS w/s szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego (...)
Zasady kierowania do Komisji Egzaminacyjnej - sesja zimowa 2009: Wszyscy absolwenci będą kierowani do Komisji przy Dolnośląskim Kuratorze Oświaty.
Rozporządzenie z dnia r w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów.
PRZEGLĄD JESIENNY SZKÓŁ wrzesień - październik 2005 R.
Zapraszamy na prezentację !!! Szkoła Podstawowa nr 3 im. Wojska Polskiego w Mielcu.
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
PODSTAWOWE KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 Warszawa, 17 sierpnia 2011 r.
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
1 Mierzenie problemowe w zakresie warunków nauczania języków obcych w szkołach publicznych.
Punkty rekrutacyjne Zasady rekrutacji Wybór szkoły kolejne kroki Zapoznanie się z ofertą edukacyjną m.in. na stronach www szkół Wybór maksymalnie.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Technik mechanik Myśl przyszłościowo – kształć się zawodowo Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Henryka Pobożnego w Legnicy.
Opracowała: Barbara Czahajda ZASADY PRZYJMOWANIA KANDYDATÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
Zarządzanie procesem rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
Nasz absolwent na wyższej uczelni
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW INŻYNIER BUDOWNICTWA.
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI i OSIĄGNIĘĆ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W GOŁKOWICACH OPRACOWANA PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY ZOFIĘ KORONA.
Uczy samodzielności. Jest otwarta na współpracę z innymi. Daje możliwość rozwoju. Przygotowuje do dorosłego życia. Kształtuje postawy przedsiębiorcze.
Egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe po nowemu wicedyrektor Grzegorz Zieliński Barlinek dn r.
1 Pracownia Egzaminów Gimnazjalnych OKE w Krakowie.
CENTRUM KSZTA Ł CENIA USTAWICZNEGO w CIECHANOWIE ul. Kopernika 7 tel , fax
Egzamin maturalny w 2008 roku.1 Egzamin maturalny w 2008 roku podstawowe informacje.
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Administratora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych,
W województwie śląskim do egzaminu maturalnego w terminie od maja przystąpiło osób. (Absolwenci ubiegający się o świadectwo dojrzałości po.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
1 Egzamin maturalny w roku 2009 czyli co każdy uczeń, absolwent, nauczyciel, rodzic powinien wiedzieć na temat matury w 2009 roku.
Biblioteka Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Stopnicy Działalność Cele biblioteki Regulamin Dokumenty audiowizualne Regulamin Internetowego Centrum Informacji.
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Beneficjent Zespół Szkół Samochodowych im. T. Kościuszki we Włocławku Włocławek ul. Leśna 1A.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku jest realizowana elektronicznym systemem KSEON Optivum.
1 Prawa dziecka niepełnosprawnego. 2 3 Dziecko niepełnosprawne ma prawo n Do wczesnego wspomagania rozwoju Art.. 71b ust. 2a, 2b, 3a Ustawy o systemie.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SYSTEM WZMOCNIEŃ POZYTYWNYCH ZACHOWAŃ
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
Zapis prezentacji:

A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA

GDZIE ZNALEŹĆ WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO Z 2011 ROKU?

A NALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO Analiza wyników uczniów, którzy zakończyli naukę w szkole, może stanowić ważny element samooceny pracy szkoły w zakresie poziomu kształcenia oraz planowania przez dyrektora szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych na następne lata. Do przeprowadzenia analizy potrzebne są: wyniki maturzystów ze szkoły uzyskane z poszczególnych części egzaminu gimnazjalnego w 2008 roku. informacje o wynikach egzaminu maturalnego

W YNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W SYSTEMIE OBIEG

F RAGMENTY R APORTU KOŃCOWEGO Z DIAGNOZY NA WEJŚCIU

S TATYSTYKI EGZAMINACYJNE UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO SZKOŁY W ROKU SZK. 2008/2009

A NALIZA UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO SZKOŁY W ROKU SZK. 2008/2009

P OZYCJA UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO SZKOŁY Na podstawie wyników egzaminów gimnazjalnych OKE szacują jakie powinny być wyniki z matury. Jeśli w skali staninowej szkoła osiągnie wynik wyższy niż szacowany wówczas EWD szkoły jest dodatnie, w przeciwnym wypadku zero lub ujemne.

P OZYCJA UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO SZKOŁY W SKALI STANINOWEJ

P OŁĄCZENIE WYNIKÓW W celu dokonania analizy wyników egzaminu maturalnego z uwzględnieniem diagnozy na wyjściu połączono wyniki absolwentów szkół ponadgimnazjalnych z egzaminu maturalnego przeprowadzonego w roku z wynikami z egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2008 roku.

E FEKT ŁĄCZENIA WYNIKÓW W III LO W K RAKOWIE Do analizy zostały wzięte wyniki 257 uczniów co stanowi 100% połączonych wyników 9 stanin szkoły na wejściu oznacza, że 96% liceów ogólnokształcących uzyskało niższy średni wynik szkoły na wejściu. Liceów ogólnokształcących o podobnym potencjale uczniów jest 4%.

T YPY SZKÓŁ WG EWD EWD Wyniki egzaminów w skali standardowej dziewiątki CH 7BFE 6I 5 4 3JG 2AD 1 Dobra efektywność mimo niskiej pozycji w rankingach Szkoły nieefektywne Wysoce efektywne szkoły potwierdzone dwoma miarami Szkoły, które spoczęły na laurach A B C D

J ĘZYK POLSKI - EWD

M AT - PRZYR. - EWD

M ATEMATYKA - EWD

Czynniki pedagogiczne model i program szkoły; liczba uczniów w klasie; zasoby materialne szkoły; organizacja lekcji i pracy domowej ucznia; wykształcenie i doświadczenie nauczycieli; przygotowanie się nauczycieli do zajęć; nieobecność nauczycieli – zastępstwa; współpraca między nauczycielami; metody nauczania i sprawdzania osiągnięć; stosunek nauczycieli do uczniów; podręczniki i programy nauczania; organizacja zajęć pozalekcyjnych Czynniki środowiskowe wykształcenie rodziców; status społeczno- ekonomiczny rodziny; funkcjonowanie systemu rodzinnego; warunki pracy domowej, stosunek rodziców do nauki; współdziałanie rodziców ze szkołą; środowisko rówieśnicze; tradycje społeczności lokalnej Czynniki indywidualne inteligencja; uzdolnienia kierunkowe; sprawność psychoruchowa; stan zdrowia; aspiracje; motywacje; zainteresowania; uczestnictwo w kulturze; czas przeznaczony na pracę domową; nieobecność uczniów na zajęciach

Dziękujemy za uwagę