PUBLIC RELATIONS.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niebezpieczeństwa które czyhają na ciebie w sieci
Advertisements

ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Polityka turystyczna państwa
Socjologia rynku pracy
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Turystyka krajoznawcza
Polityka turystyczna pańswa
PODSTAWY TURYSTYKI ćwiczenia
Turystyka zdrowotna.
CZAS W PÓŹNEJ NOWOCZESNOŚCI Problem czasu wolnego w kontekście czasu wolnego Socjologia czasu wolnego WYKŁAD II.
TURYSTYKA W INTERESACH
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich OŚ IV PROW Mariusz Bednarz Grudzień 2007.
Warunki uzyskania dofinansowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Prezentacja przygotowana na podstawie zatwierdzonej wersji PO IiŚ
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Dziennikarz to człowiek, który musi coś wiedzieć o wszystkim i wszystko o czymś INNOWACJA PEDAGOGICZNA – KLASA DZIENNIKARSKA.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
Szkoła w chmurze.
JAK INNI NAS POSTRZEGAJĄ? PROJEKT FINANSOWANY ZE ŚRODKÓW POLSKO-LITEWSKIEGO FUNDUSZU WYMIANY MŁODZIEŻY.
Zakupy, a ekorozwój, czyli jak połączyć przyjemne z pożytecznym.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
PATRIOTYZM.
Szkolnictwo w Wielkiej Brytanii
PRAWIDŁOWA SYLWETKA.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Projekt Edukacja na rzecz ochrony środowiska jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu PL2003/ Phare 2003 Organizacje.
VLAN Sieć VLAN jest logicznym zgrupowaniem urządzeń sieciowych lub użytkowników niezależnie od położenia ich fizycznego segmentu.
System gospodarki rynkowej
Władza lokalna w Polsce
Pojęcie i rodzaje kultury politycznej
FORMY UCZESTNICTWA OBYWATELI W ŻYCIU PUBLICZNYM
Przedmiot: Podstawy przedsiębiorczości Autor: Olga Łodyga
Pojęcie i rodzaje doktryn politycznych
PATOLOGIE SPOŁECZNE. Ubóstwo i bezrobocie SPOSOBY ZWALCZANIA UBÓSTWA I BEZROBOCIA System opieki społecznej Programy aktywneProgramy pasywne.
Polskie cyfrowe miasto ? Marzenia a rzeczywistość. Maxymilian Bylicki - Zakopane, Polskie cyfrowe miasto - marzenia a rzeczywistość Maxymilian.
Prof. dr hab. Halina Buk WSPARCIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH W FINANSOWANIU INWESTYCJI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Chorzów, 26- września 2008 r.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI PSYCHOLOGII UCZENIA SIĘ
Następstwa ODD ODD może przekształcić się w Zespół Zaburzenia Zachowania tj. CD (Conduct Disorder), Dzieci z tym zespołem to jednostki niedostosowane społecznie!
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety. Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna,
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
To popularny portal internetowe. Pisząc blog informujemy internautów o swoich zainteresowaniach np. o modzie lub gotowaniu. Niestety czasem zapominamy.
Weronika Schneider. Na fotografiach widać obecne budynki Polpharmy.
3 Posiedzenie Rady Strategii Rozwoju Chojnic Chojnice Strategia Rozwoju Miasta Chojnice na lata
Strategie badań – ilościowe v. jakościowe - porównanie
P U B L I S H I N G WYKŁADY THINKTANK I KLUBU POLSKIEJ RADY BIZNESU.
Propagowanie rozwoju Planu Działań na rzecz Zrównoważonego Wykorzystania Energii w Wielkopolsce, Poznań, października 2012r. Dlaczego warto wdrażać
Ocenianie. 6 Ocenę celującą otrzymuje uczeń wówczas, jeżeli posiadł wiedzę i umiejętności wykraczające poza program nauczania w danej klasie, samodzielnie.
Temat 4: Znaki diakrytyczne i definiowanie języka dokumentu
Organizacja administracji d/s środowiska w Polsce kompetencje odnośnie ooś- właściwości i prowadzenie postępowań/ postępowania zezwoleniowego Marta Łakis.
Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania środowiskowego w organizacjach.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
Rola i zadania Rady LGD we wdrażaniu LSR, ze szczególnym uwzględnieniem procedury oceny wniosków, czyli procesu oceny zgodności i procesu wyboru. Europejski.
Prezentacja powstała w ramach projektu „Etno-projekt dla najmłodszych” realizowanego przez Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna.
Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju.
STRATEGIA OKRĘGOWEJ KOMISJI SPORTU SAMOCHODOWEGO NA LATA 2008 – 2012 ZO PZM w Warszawie.
Hanna Michalak ASK V REKLAMA...
Bezpieczeństwo energetyczne kraju Program dla obszarów wiejskich Bogdan Sedler Olsztyn, sierpień 2008 r. Fundacja Naukowo – Techniczna GDAŃSK.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
DOTACJE NA PROGRAMY INNOWACYJNE CO TO JEST INNOWACJA? To działanie nowatorskie - może mieć miejsce w przemyśle i usługach zarówno w stosunku do produktów.
Create Tworzenie Match Dopasowanie Design Projektowanie Unikalne narzędzie zwiększające skuteczność procesów rekrutacji i selekcji, budowanie ścieżek karier.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
Zapis prezentacji:

PUBLIC RELATIONS

Definicje Public Relations ....o dobrych uczynkach i ich rozgłaszaniu nie zapominaj.....

Definicje Public Relations „ przemyślane, planowane i systematyczne staranie wytworzenia i podtrzymywania wzajemnego zrozumienia między organizacją a jej publicznością” definicja Brytyjskiego Instytutu Public Relations

Definicje Public Relations Komunikowanie perswazyjne prawdy zaplanowane w celu oddziaływania na określone publiczności

Definicje Public Relations, a propaganda Public Relations ma znacznie szerszy zakres niż propaganda Public Relations nastawione jest na kreowanie odpowiednich relacji między firmą, a otoczeniem - nie zaś na umacnianie idei odpowiednich dla danego nurtu politycznego czy religijnego Public Relations, jest identyfikowane z informowaniem wszechstronnym i obiektywnym, propaganda ma na celu manipulowanie odbiorcą

Definicje Public Relations Zdobywanie społecznej akceptacji poprzez społeczne akceptowalne działania

Definicje Public Relations Tworzenie dobra i zdobywanie uznania

Definicje Public Relations Działanie plus uznanie

Definicje Public Relations Public Relations to funkcja zarządzania, która nawiązuje i podtrzymuje wzajemne korzystne stosunki między instytucją oraz grupami (publics), od których zależy jej sukces lub klęska.

ISTOTA PUBLIC REALATIONS komunikacja firmy z jej otoczeniem i to zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym informowanie o osiągnięciach firmy, działaniach przez nią podejmowanych- pozwalaj swoim klientom na czynne uczestniczenie w życiu firmy przekonywanie społeczności do polityki firmy, jej decyzji rynkowych. uzyskanie i utrzymanie przyjaznego nastawienia społeczności, a w długim okresie jej lojalności zachęcenie klientów do określonych zachowań

Determinanty rozwoju Public Relations Wzrost cen klasycznej reklamy telewizyjnej, radiowej i drukowanej w gazetach przy słabnącej tolerancji dla tych działań Wzrastający spadek zainteresowania klasyczną reklamą ze strony tych, do których jest adresowana – obserwujemy wyraźny dystans adresatów. Wzrastający opór określonych grup społecznych przeciwko używaniu TV i radia jedynie dla celów jawnie reklamowych Prawne ograniczenia zakazujące reklamy pewnych branż (tytoniu, alkoholu) Tendencję do redukowania publicznych środków dla określonych zadań społecznych (kultura, oświata, problemy socjalne, ochrona środowiska)

Determinanty rozwoju Public Relations Wzrastającą konkurencję między mediami, zwłaszcza prywatnymi i publicznymi, a także między prasą, a mediami elektronicznymi, która przejawia się między innymi w trosce o transmisję najbardziej interesujących imprez często za środki sponsorów Rozwój prywatnych telewizji, stwarzający możliwości dla nowych form promocji, które dotychczas nie były stosowane w telewizji publicznej Wzrastającą zależność między czasem wolnym, a reklamą Potrzebę innowacji w zakresie komunikowania się ze społeczeństwem Możliwość wykorzystania czasu wolnego do prezentacji image przedsiębiorstw w ramach PR