Socjologia rozwoju i strategie rozwoju lokalnego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Advertisements

Julia P i Magdalena K. Czasu wolnego w PRL-u dla dorosłych było mało, gdyż władze każdy wolny czas postanawiały wykorzystać głównie na kształtowanie świadomości.
Baw się, graj i ….. ucz się matematyki Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Opolu.
Małgorzata Pietroczuk
– poradnik dla babci i dziadka”
Adam Mickiewicz.
Katarzyna Kopeć Nauczyciel matematyki w klasach pierwszych i drugich w Gimnazjum w Miłkowicach.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego
Socjologia rynku pracy
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Warunki uzyskania dofinansowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Prezentacja przygotowana na podstawie zatwierdzonej wersji PO IiŚ
Główne założenia nowego Systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Przemyśl, 5 grudnia 2008 r.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Józefa Dietla i Przedszkole nr 21
Szkolenie pracownika nowoprzyjętego
Wybrane dane statystyczne dotyczące przestępczości w Polsce DOKUMENTACJA ORAZ SPOSÓB WYKONANIA BAZY DANYCH W PROGRAMIE ACCESS.
Słońce jest zwyczajną gwiazdą. Ma około 5 mld lat. Jego temperatura na powierzchni osiąga 5500°C, ale w środku dochodzi do 14 mln°C. Na powierzchni Słońca.
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Moja Okolica JANÓW. Wieża Pałacu w Janowie Pałac w Janowie.
PODSUMOWANIEPODSUMOWANIE BADANIA DIAGNOSTYCZNEGO W KLASIE TRZECIEJ GRUDZIEŃ 2012 R.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
Punkt wymiany sprawnego, ale niepotrzebnego sprzętu RTV/AGD oraz wolontariat na terenie gminy Stare Babice. Koczargi Stare, r., Katarzyna Skibińska,
Historia Krakowa w Pigułce
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Szkoła w chmurze.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE ROZWOJEM FIRMY Specjalność proponowana wspólnie przez Katedrę Zarządzania Przedsiębiorstwem Katedrę Przedsiębiorczości.
Można powiedzieć, że nasi dziadowie, jeżeli chodzi o kuchnię i gotowanie byli dużo bardziej ekologiczni niż my czy choćby nasi rodzice. Potrawy były zazwyczaj.
Na lekcjach Pani Barbara Czech zapoznała uczniów naszej klasy z ideą programu Szkoła z Klasą 2.0. Zadaniem każdego ucznia było zapoznanie się w domu z.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
MORRIS.
Naszym głównym celem podczas przeprowadzonych zajęć było:
Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło rok szkolny 2009/2010 Rokiem Historii Najnowszej.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Rola tabel w kodzie HTML
Instalacja serwera WWW na komputerze lokalnym
Władza lokalna w Polsce
T58 Zasady dynamiki 2x45 wykład 2x45 ćwiczenia. I zasada dynamiki I zasada dynamiki może być (jest) formułowana na kilka sposobów. Najczęściej ma ona.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
Panel Roboczy M1 Tworzywa sztuczne termoplastyczne.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Technik mechanik Myśl przyszłościowo – kształć się zawodowo Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Henryka Pobożnego w Legnicy.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii.
Par Jocelyne GIASSON Ch. 6 : Makroprocesy Czytanie ze zrozumieniem.
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
1 AKTUALIZACJA STRATEGII ROZWOJU POWIATU CHRZANOWSKIEGO I warsztat strategiczny Chrzanów, 18 października 2005 r.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI i OSIĄGNIĘĆ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W GOŁKOWICACH OPRACOWANA PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY ZOFIĘ KORONA.
Uczy samodzielności. Jest otwarta na współpracę z innymi. Daje możliwość rozwoju. Przygotowuje do dorosłego życia. Kształtuje postawy przedsiębiorcze.
Centrum Rozwoju Regionalnego Republiki Czeskiej Konferencja Podsumowująca Interreg IIIA Czechy - Polska 16 lutego 2007, Ołomuniec RNDr. Ivo Ryšlavý Vinohradská
Biznes plany w ramach PO RYBY Przemysław Osiński, r.
Gdy taki żółwik Przejdzie przez ekran, to znak że za chwilę zmieni się slajd.
Program COMENIUS – Partnerskie Projekty Szkół. Norwegia Anglia Włochy (koordynator) Hiszpania Niemcy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Pszczyńska Szkolenie pt.: Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw – przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej.
Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny.
Park Nauki i Zabawy przy Miejskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jedlinie – Zdroju, jako sposób aktywnego spędzania wolnego czasu. Rok szkolny.
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
PROCEDURA LOGOWANIA SIĘ DO PANELU Ogólnopolski Program Partnerski dla Nauczycieli TWÓRCZY NAUCZYCIEL – TWÓRCZA EDUKACJA 1. Kliknij na wybraną zakładkę
Pomorze 2030 – scenariusze rozwoju i kluczowe technologie Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową Informacja nt. projektu Gdańsk, listopad 2009 r.
Bezpieczeństwo energetyczne kraju Program dla obszarów wiejskich Bogdan Sedler Olsztyn, sierpień 2008 r. Fundacja Naukowo – Techniczna GDAŃSK.
Projekt finansowany ze środków 5PR Badań i Rozwoju Wprowadzenie do projektu EurEnDel Technologiczne i społeczne wizje sektora energetycznego do roku 2030.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
 Innowacyjny, nowoczesny, unikalny w skali kraju kierunek studiów społecznych  Interdyscyplinarny charakter studiów pozwalający łączyć wiedzę socjologiczną.
R.I ZBIORY I FUNKCJE CWICZENIA 1.
Zapis prezentacji:

Socjologia rozwoju i strategie rozwoju lokalnego Ćwiczenia 

Zasady zaliczenia przeprowadzenie indywidualnie lub grupowo prezentacji jednego z wybranych tekstów i zaproponowanie tez do dyskusji z uwzględnieniem nawiązań do otaczającej rzeczywistości (społeczność lokalna); przygotowanie pracy semestralnej na temat „Moja społeczność lokalna – szanse i zagrożenia”; aktywność podczas zajęć (znajomość tekstów zalecanych do przeczytania na poszczególne zajęcia ćwiczeniowe).

Artykuły będące podstawą zajęć (wszystkie teksty pochodzą z tygodnika „Europa” – dostępne na stronie internetowej „Newsweek Polska” w zakładce „Archiwum Europy”) Świat za pięćdziesiąt lat (Zygmunt Bauman) Krótka historia przyszłości (Jacques Attali) Koniec Europy? (Frank Furedi) Upadek rodzaju ludzkiego (Paul Johnson) W Kryształowym Pałacu (Peter Sloterdijk) Kultura i interesy (Francis Fukuyama) O potrzebie wspólnoty obywatelskiej (Piotr Sztompka) Społeczeństwo poobywatelskie? (Mirosława Marody) Rynek, media i demokracja (Jürgen Habermas) Jak ocalić model socjalny (Anthony Giddens) Pokolenie na przemiał (Zygmunt Bauman)