Zespół Szkół w Strzyżowie Nowoczesna szkoła w lokalnej społeczności

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wyk. Michał Liszkowski kl. 6a Moje gimnazjum- KSO Edukator.
Advertisements

Osiągnięcia szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/ 2012 NA PODSTAWIE INFORMACJI UZYSKANYCH ZE SZKÓŁ
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
SzOK czyli Szkolny Ośrodek Kariery Szkolny Ośrodek Kariery prowadzi działania, których celem jest ukształtowanie umiejętności wspomagających absolwentów.
GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W ZRĘCINIE poczet sztandarowy szkoły kącik patrona szkoły.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Współpraca ze środowiskiem lokalnym Filii w Kolbuszowej.
ŚWIATOWY TYDZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚĆI
Szkoła Podstawowa Nr 67 im. Władysława Łokietka w Krakowie.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Józefa Dietla i Przedszkole nr 21
Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie
Szkoła Podstawowa im. Obrońców Węgierskiej Górki w Węgierskiej Górce
Szkoła Podstawowa nr 4 w Tarnobrzegu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych.
Szkoła marzeń.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
1 Kartuzy, 22 października 2010 r. Założenia do zmian w ustroju szkolnym w Polsce.
Oto my- samorząd uczniowski. -JESTEŚMY JEDYNYMI REPREZENTANTAMI UCZNIÓW W SZKOLE -MAMY PRAWO DO ORGANIZACJI ŻYCIA SZKOLNEGO, UMOŻLIWIAJĄCEGO ZACHOWANIE.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
ZESPÓŁ SZKÓŁ w GDOWIE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt zmian w ustawie o systemie oświaty (marzec 2011 r.)
PRZEGLĄD JESIENNY SZKÓŁ wrzesień - październik 2005 R.
Zapraszamy na prezentację !!! Szkoła Podstawowa nr 3 im. Wojska Polskiego w Mielcu.
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
PODSTAWOWE KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 Warszawa, 17 sierpnia 2011 r.
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
Szkolnictwo w Wielkiej Brytanii
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16. Szanowny Rodzicu, jeśli szukasz dla swojego dziecka szkoły, która dba o: - wszechstronny rozwój, - bezpieczeństwo.
Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim Projekt pt.
Ul. Cieszkowskiego Gniezno
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Zapraszamy do Powiatowego Zespołu Szkół w Chojnowie
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
Nasz absolwent na wyższej uczelni
Bohdan Rożnowski Konrad Konefał
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI i OSIĄGNIĘĆ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W GOŁKOWICACH OPRACOWANA PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY ZOFIĘ KORONA.
Projekt systemowy Program Operacyjny Kapitał Ludzki Gmina Radziejowice/ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowicach Radziejowice, 12 listopada 2013.
Klasa Humanistyczno-Artystyczna
STUDIA DOKTORANCKIE Szczecin 11 grudnia Zmiany w przepisach dotyczących studiów doktoranckich 2.
Program COMENIUS – Partnerskie Projekty Szkół. Norwegia Anglia Włochy (koordynator) Hiszpania Niemcy.
Bezpieczny Internet
CENTRUM KSZTA Ł CENIA USTAWICZNEGO w CIECHANOWIE ul. Kopernika 7 tel , fax
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
Park Nauki i Zabawy przy Miejskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jedlinie – Zdroju, jako sposób aktywnego spędzania wolnego czasu. Rok szkolny.
Biblioteka szkolna z centrum multimedialnym jest miejscem dostępu do Internetu oraz zasobów edukacyjnych i źródeł informacji. Zespół Szkół Technicznych.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Projekt Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach Konferencja Szczecin 2009.
Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju.
Biblioteka Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Stopnicy Działalność Cele biblioteki Regulamin Dokumenty audiowizualne Regulamin Internetowego Centrum Informacji.
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Szkolenie praktyczne obejmuje : Zajęcia praktyczne Praktykę zawodową w renomowanych warszawskich hotelach np.:
SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY. PODSTAWA PRAWNA zUSTAWA Z DNIA 7 WRZEŚNIA 1991 R y O systemie oświaty zROZPORZĄDZENIE MENiS Z DNIA 7 STYCZNIA 2003 R yw sprawie.
Beneficjent Zespół Szkół Samochodowych im. T. Kościuszki we Włocławku Włocławek ul. Leśna 1A.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
WYŻSZE UMIEJĘTNOŚCI – LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ. CELE PROJEKTU WPROWADZNIE INNOWACYJNYCH USŁUG EDUKACYJNYCH POWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI RYNKU PRACY I ASPIRACJAMI.
1 Prawa dziecka niepełnosprawnego. 2 3 Dziecko niepełnosprawne ma prawo n Do wczesnego wspomagania rozwoju Art.. 71b ust. 2a, 2b, 3a Ustawy o systemie.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Projekt Wortal Transferu Wiedzy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz ze środków budżetu.
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Zapis prezentacji:

Zespół Szkół w Strzyżowie Nowoczesna szkoła w lokalnej społeczności

Zespół Szkół w Strzyżowie jest największą placówką oświatową w powiecie, prowadzi kształcenie na poziomie ponadgimnazjalnym i policealnym, w szkole uczy się 1246 uczniów, pracuje 98 nauczycieli z pełnymi kwalifikacjami w tym 39 nauczycieli dyplomowanych.

Baza dydaktyczna Zajęcia dydaktyczne odbywają się w trzech budynkach: A – dla młodzieży liceum ogólnokształcącego, technikum i szkoły policealnej, B – dla młodzieży liceum profilowanego, C – dla młodzieży zasadniczej szkoły zawodowej. Budynek A Budynek C Budynek C Budynek B

Baza dydaktyczna Obiekty sportowe kort tenisowy, boiska sportowe, sala gimnastyczna, kort tenisowy, boiska sportowe, obiekty lekkoatletyczne, strzelnica, siłownia.

Baza dydaktyczna Obiekty sportowe Zajęcia sportowe prowadzone są również na krytej pływalni, stoku narciarskim i lodowisku.

Baza dydaktyczna Pracownie pięć pracowni komputerowych pracujących w sieci z dostępem do Internetu, pracownie fizyczne, pracownie chemiczne, pracownie biologiczne, pracownie przedmiotów zawodowych.

Baza dydaktyczna Biblioteka z Multimedialnym Centrum Informacji Rolę centrum czytelniczo - informacyjnego pełni biblioteka szkolna. Jej działalność służy realizacji potrzeb i zainteresowań młodzieży, gromadzi i udostępnia książki czasopisma i inne materiały niezbędne do realizacji zadań szkoły. Młodzież bardzo chętnie korzysta z możliwości wyszukiwania informacji potrzebnych do przygotowania referatów, scenariuszy, zadań domowych. Od 1997 r. w budynku szkoły mieści się biblioteka pedagogiczna.

Szkolny Ośrodek Kariery kształci umiejętności: rozpoznawania zasobów osobistych i wykorzystywania ich w kształtowaniu swojej drogi zawodowej, planowania przyszłości i konsekwentnego dążenia do realizacji celu, prezentowania swojej wiedzy i umiejętności, przygotowania dokumentów związanych z pracą, prezentowania się na rynku pracy, kreuje postawy aktywne, uczy przezwyciężania bierności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresowych, pomaga w poznawaniu reguł i trendów rządzących rynkiem pracy.

Proces dydaktyczny Zajęcia dydaktyczne prowadzone są przez nauczycieli posiadających pełne kwalifikacje zawodowe, systematycznie doskonalących swoje umiejętności. Klasy liczą do 30 uczniów, szereg zajęć odbywa się z podziałem na grupy. Pracownie przedmiotowe wyposażone są w nowoczesny sprzęt i pomoce dydaktyczne.

Proces dydaktyczny Pracownie chemiczne Pracownie chemiczne są profesjonalnie wyposażone i przygotowane do eksperymentów i ćwiczeń chemicznych. Młodzież chętnie i z dużym zaangażowaniem podchodzi do zadań praktycznych wykonywanych na lekcjach.

Pracownie biologiczne Proces dydaktyczny Pracownie biologiczne Wyposażenie pracowni stanowią pomoce dydaktyczne potrzebne do realizacji programów nauczania, w szczególności zaś mikroskopy z kamerami, pozwalające obserwować badane obiekty na monitorach.

Proces dydaktyczny Pracownie fizyczne Nowoczesne i profesjonalnie wyposażone pracownie fizyczne pozwalają prowadzić zajęcia interesująco i ciekawie. Zajęcia laboratoryjne sprzyjają rozwijaniu umiejętności badawczych uczniów i stanowią ulubioną formę zajęć dydaktycznych.

Proces dydaktyczny Pracownia przedmiotów zawodowych - mechaniczna Pracownia w ostatnim roku wzbogaciła się o wiele nowoczesnych pomocy naukowych, które pomogą właściwie przygotować uczniów w zawodzie technik mechanik do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe. Pracownia ta będzie stale wzbogacana w nowe środki dydaktyczne.

Wychowanie fizyczne i sport Podstawowe formy w zakresie wychowania fizycznego i sportu to: zajęcia lekcyjne, działalność Uczniowskiego Klubu Sportowego „Sokół”, działalność Szkolnego Klubu Sportowego, turnieje i zawody sportowe.

Rozwijanie zdolności uczniów W szkole działa 36 różnorodnych form zajęć pozalekcyjnych: kółka przedmiotowe, zajęcia artystyczne o profilu literackim, muzycznym, plastycznym, zajęcia sportowe, szkolne koło Miłośników Ziemi Strzyżowskiej, szkolne koło wolontariatu, klub honorowych dawców krwi.

Realizacja programów edukacyjnych i profilaktycznych W szkole realizowane są programy wspierające proces dydaktyczny i wychowawczy: „Zero tolerancji dla przemocy w szkole”, „Program pracy z uczniem zdolnym”, „Program wspomagania uczniów w wyrównywaniu szans edukacyjnych”, „Bezpieczna szkoła”, „Szkoła bez przemocy”, „Wakacje na basenie”, „Kreuję siebie i otoczenie poprzez kontakt ze sztuką”, Liczne programy dotyczące profilaktyki uzależnień.

Współpraca międzynarodowa Niemcy obozy językowe w Olsztynie połączone z doskonaleniem nauki języka niemieckiego w ramach współpracy z Centrum Młodzieży Polsko – Niemieckiej w Olsztynie, pobyt uczniów naszej szkoły w Berlinie, pobyt młodzieży niemieckiej w Strzyżowie w ramach Programu Wymiany Młodzieży Polsko – Niemieckiej. Strzyżów Sport – Meeting 2006

Współpraca międzynarodowa Francja, Włochy „Praca, nauka i życie – młodzież na spotkanie Europy” w ramach programu SOCRATES COMENIUS, w którym uczestniczą: - Zespół Szkół w Strzyżowie, - Lycée Technique Privé Saint Julien La Baronnerie – France, - Istituto Tecnico Commerciale « Giuseppe Compagnoni » - Italia. Program obejmuje wymianę młodzieży i nauczycieli, a także wspólne wykonanie strony internetowej www.europe.baronnerie49.com z informacjami dotyczącymi możliwości nauki i pracy w krajach biorących udział w programie.

Program Leonardo da Vinci (w przygotowaniu) Szkoła podjęła kroki w celu organizowania praktyki międzynarodowej dla uczniów w ramach programu Leonardo da Vinci. Uczniowie technikum w zawodzie technik informatyk wyjadą na dwutygodniowy staż za granicę. Uczniowie technikum w zawodzie technik ekonomista stworzą słownik pojęć ekonomicznych.

Współpraca międzynarodowa w dziedzinie sportu Międzynarodowy Turniej w Piłce Siatkowej Chłopców (Polska, Słowacja i Ukraina). Odbyło się 6 edycji turnieju. Wyjazdy na rozgrywki w piłce siatkowej za granicę (Ukraina, Słowacja, planowane: Węgry, Włochy i Austria).

Ważniejsze osiągnięcia uczniów w latach 2006 i 2007 Bardzo dobre wyniki egzaminów zewnętrznych Prawie 90% absolwentów dostaje się na studia wyższe, w tym na kierunki, na które wymagane są bardzo dobre wyniki z matury (medycyna, stomatologia, farmacja, prawo, informatyka, kierunki techniczne, języki obce, psychologia, dziennikarstwo) Najlepsi absolwenci roku 2007: Róża Jakobsze, Ewa Środoń i Urszula Wójtowicz

Ważniejsze osiągnięcia uczniów w latach 2006 i 2007 Wyniki egzaminu maturalnego w roku 2006: Wyniki egzaminu maturalnego w roku 2007:

Ważniejsze osiągnięcia uczniów w latach 2006 i 2007 Udział uczniów w olimpiadach przedmiotowych: Olimpiada Literatury i Języka Polskiego – 2 uczestników zawodów okręgowych, Olimpiada Chemiczna – 7 uczestników zawodów okręgowych, Olimpiada Informatyczna – 1 uczestnik zawodów okręgowych, Olimpiada Historyczna - 1 uczestnik zawodów okręgowych, Olimpiada Fizyczna - 1 uczestnik zawodów okręgowych, Olimpiada Języka Łacińskiego - 1 uczestnik zawodów okręgowych, Ogólnopolska Olimpiada o „Diamentowy Indeks AGH” w kategorii chemia – 2 uczestników II etapu, fizyka - 2 uczestników II etapu, geografia – 1 uczestnik II etapu (zawody trwają).

Ważniejsze osiągnięcia uczniów w latach 2006 i 2007 Udział uczniów w konkursach: Ogólnopolski Konkurs Języka Niemieckiego „Deutschfreund” w kategorii klas pierwszych: I, II, IV miejsce w województwie, w kategorii klas drugich: II, IV miejsce w województwie, w kategorii klas trzecich: III, V miejsce w województwie, Ogólnopolski Konkurs Języka Angielskiego English High Flier 2007 w kategorii klas pierwszych: III, X, XII miejsce w województwie, w kategorii klas drugich: IV, VIII, IX miejsce w województwie, w kategorii klas trzecich: I miejsce w województwie, XV Ogólnopolski Konkurs Recytatorski „Sacrum w Literaturze – Częstochowa 2007” w kategorii poezja śpiewana: II miejsce na szczeblu centralnym, 52 Ogólnopolski Konkurs Recytatorski „Włocławek 2007”: I miejsce.

Ważniejsze osiągnięcia uczniów w latach 2006 i 2007 Międzynarodowy konkurs Fizyczny „Poszukiwanie talentów” wyróżnienie w etapie ogólnopolskim, Polsko – Ukraiński Konkurs „Lwiątko 2007”: V miejsce w kraju i wyróżnienie, Konkurs Matematyczny „Alfik 2006” w kategorii klas pierwszych: I, II, III miejsce w województwie, Konkurs Matematyczny im. prof. Marszała w kategorii klas pierwszych: I miejsce, w kategorii klas drugich: II miejsce, w kategorii klas trzecich: 3 uczniów zdobywcami indeksów AGH, Ogólnopolski Konkurs z zakresu rachunkowości: 10 uczniów brało udział w zawodach okręgowych, Wojewódzki Międzyszkolny Konkurs Ekonomiczny „Młody Ekonomista”: I, III, IV miejsce w województwie.

Samorządna działalność młodzieży Samorząd uczniowski jako ważny organ szkoły i partner w rozwiązywaniu wielu problemów dydaktycznych i wychowawczych podejmuje działania o charakterze: organizacyjno - porządkowym, rekreacyjno - twórczym, interwencyjnym, środowiskowym. Brał udział w ogólnopolskich projektach edukacyjnych: „Znów na rodzinnych polach …przez Gwoźnicę do Juliana Przybosia” – projekt zakończony sesją popularno-naukową „Rola kultury regionalnej w środowisku lokalnym”, „Pamiętny grudzień. Wspomnienie o stanie wojennym z terenów Strzyżowszczyzny”, „Przywrócimy pamięć” – projekt edukacyjny MEN i Fundacji Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego.

Samorządna działalność młodzieży Tradycją stały się organizowane przez młodzież wieczorne spotkania na terenie obiektu szkolnego w kolejne rocznice śmierci Jana Pawła II. Prezentowany okolicznościowy program artystyczny gromadzi setki mieszkańców miasta i najbliższych okolic.

Współpraca z rodzicami W szkole działa Rada Rodziców, która: uchwala w porozumieniu z Radą Pedagogiczną program wychowawczy szkoły i szkolny program profilaktyki, opiniuje program i harmonogram poprawy efektywności kształcenia i wychowania, opiniuje projekt finansowy szkoły, wspomaga finansowo działalność szkoły, pomaga w organizacji imprez i uroczystości szkolnych, uczestniczy w rozwiązywaniu różnorodnych problemów szkoły.

Współpraca ze środowiskiem Szkoła współpracuje z instytucjami i organizacjami wspierającymi proces nauczania i wychowania do których należą m.in: samorządy gminne i samorząd powiatowy, miejskie i gminne ośrodki pomocy społecznej, Parafie Rzymskokatolickie, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, Sąd Rejonowy i Prokuratura, Sąd Rodzinny i Nieletnich, kuratorzy zawodowi i społeczni, Komenda Powiatowa Policji, Dom Kultury „Sokół”, zakłady pracy, wyższe uczelnie, gimnazja.

Pomoc materialna Szkoła oferuje następujące formy pomocy materialnej: stypendia (Stypendium Prezesa Rady Ministrów, MEN, Stypendium im. Przecławczyka, Stypendium Rady Miejskiej dla najlepszych absolwentów), pomoc finansowa w ramach Caritas: „Skrzydła”, wyprawka szkolna, dożywianie dla uczniów, zapomogi losowe z funduszu rady rodziców, refundacja leków w ramach działalności Komitetu pomocy „Życie dla Eli”, dofinansowanie do podręczników dla uczniów klas pierwszych ze środków Starostwa Powiatowego w Strzyżowie.

Stypendium Przecławczyka Regulamin Powiatowego Funduszu Stypendialnego im. Jana Przecławczyka Dąbrowskiego http://www.strzyzowpowiat.un.pl/bip/atach/regulamin.doc Wniosek o przyznanie stypendium http://www.strzyzowpowiat.un.pl/bip/atach/wniosek.doc

Gabinet lekarski Uczniowie naszej szkoły mają możliwość w razie potrzeby skorzystania z natychmiastowej pomocy higienistki szkolnej i stomatologa.

Bezpieczeństwo w szkole Od kilku lat uczniowie i pracownicy posiadają identyfikatory, a dla wzmocnienia bezpieczeństwa uczniów i pracowników szkoły w bieżącym roku szkolnym zainstalowany został monitoring obiektów szkolnych. Każdy uczeń po podjęciu nauki w naszej szkole otrzymuje szafkę i kluczyk.

Szeroka oferta dydaktyczna Liceum ogólnokształcące (3 – letnie) Liceum profilowane (3 – letnie) Uzupełniające liceum ogólnokształcące (2 – letnie) Liceum ogólnokształcące dla dorosłych (3 – letnie) Technikum (4 – letnie) Uzupełniające technikum (3 – letnie) Szkoła policealna (2 – letnia) Zasadnicza szkoła zawodowa (2 – letnia, 3 – letnia) Uczniowie mają do wyboru dwa języki obce spośród: języka angielskiego, języka niemieckiego, języka rosyjskiego, języka łacińskiego.

Szkoła z tradycjami, którą rozsławiają absolwenci Prof. Franciszek Chrapkiewicz-Chapeville, profesor biochemii Uniwersytetu w Paryżu, Prof. dr hab. Józef Nowakowski, profesor Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie, Ks. bp Jan Niemiec - Kamieniec Podolski, Dr hab. Bogdan Szlachta, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych, Dr hab. Andrzej Rozkosz, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Matematyki i Informatyki, Marek Chlebuś – inżynier, ekonomista, laureat Nagrody Specjalnej Sekretarza Naukowego Polskiej Akademii Nauk w zakresie fizyki, Dr Krzysztof Markowicz, adiunkt w Instytucie Geofizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Dziękujemy za uwagę