Realizacja projektu Rok szkolny

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KOMPETENCJE KLUCZOWE W PROJEKCIE EDUKCYJNYM
Advertisements

MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Konkursu wiedzy o zdrowym stylu życia „Trzymaj Formę!”
W bieżącym roku szkolnym przez okres 8 miesięcy szkoła realizowała projekt rozwojowy pt. Moje miasto, moje korzenie. Przeworsk zza obiektywu fotograficznego.
Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
w pracowni projektowania i stylizacji ubioru ,,Modny styl”
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
TEORIA I METODYKA GRY W PiłkĘ NożnĄ
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Lider projektu - Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego Partner projektu – Związek Nauczycielstwa Polskiego PREZENTACJA PROJEKTU.
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
„ MÓJ WYBÓR – MOJE ŻYCIE ”
W PROGRAMIE KSZTAŁCENIA RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Szczecin, 15 kwietnia 2013 r. Katedra Organizacji i Zarządzania Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński Specjalność: Kompetencje.
Szkolne pracownie informatyczne są otwarte dla uczniów w czasie zajęć pozalekcyjnych oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY (SzOK)
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZO - GASTRONOMICZNYCH WARSZAWA, ul. KOMORSKA 17/23
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
PROGRAM COMENIUS.
KOŁO PLASTYCZNE.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Program kursu zakłada:
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 14 W ZABRZU TEMATYKA ZAJĘĆ Z ZAKRESU DORADZTWA ZAWODOWEGO w VIII Liceum Ogólnokształcącym Doradca zawodowy mgr Monika.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Studenckie Koło Naukowe AGH
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
SZKOŁA PODSTAWOWA W TEMPLEWIE. TEMPLEWO- wieś w gminie Bledzew, w powiecie międzyrzeckim, w województwie lubuskim. To wieś sołecka położona 8 km na pd.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim Projekt współfinansowany ze środków Unii.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 25 godzin ćwiczeń.
Efektywność uczenia się dziecka zależy m.in. od następujących czynników:
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Zajęcia edukacyjne w ramach EFS w Szkole Podstawowej nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie.
III Forum Gospodarcze Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Nowe przestrzenie w animacji pracy z ludźmi starszymi Miriam Mościcka-Biedak Joanna Czerniewicz III Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka 2 czerwca.
Centrum w Ostrołęce Centrum w Ciechanowie Centrum w Płocku Centrum w Radomiu Centrum w Siedlcach Centrum w Warszawie - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Ogólnopolski Tydzień Kariery 2015 r. „Poznaję siebie – poznaję zawody”- prowadzenie grupowych zajęć warsztatowych z uczniami klas drugich gimnazjum „Oferta.
TIK w szkole CYFROWA SZKOŁA.
PROJEKT „AKCJA INFORMACJA” WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, DZIAŁANIE 9.1 PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
ŁÓDŹ, AL. WYSZYŃSKIEGO 86 (Pałac Młodzieży) tel. (42) ; fax (42)
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

Realizacja projektu Rok szkolny 2009-2010

ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH Adres szkoły: ul. Świerklańska 42 44-200 Rybnik Telefon: 42 222 79 (tel/fax) 42 227 96 42 261 00 E-mail: zsbrybnik@um.rybnik.pl Strona internetowa: www.rybnik.pl/zsbrybnik Jest nas 55 uczestników projektu …

SZKOLNY ZESPÓŁ KOORDYNUJĄCY PLANOWANIE ORGANIZOWANIE EWALUACJA

WIZYTA STUDYJNA Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach

WIZYTA STUDYJNA TERMIN: 15 kwietnia 2010 r. MIEJSCE: Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach. PROGRAM: wykład doktorantki Wydziału Zarządzania, Katedry Ekonometrii i Statystyki mgr Justyny Brzezińskiej pod tytułem „Od malucha do mercedesa”. zapoznanie młodzieży z ofertą edukacyjną Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Zwiedzanie uczelni: czytelnia, dziekanat, obiekty sportowe.

Poznaliśmy bazę uczelni… Przymiarka do ławy studenckiej…

LEKCJA TEATRALNA w Teatrze Śląskim im. S. Wyspiańskiego w Katowicach

w Teatrze Śląskim im. S. Wyspiańskiego. LEKCJA TEATRALNA w Teatrze Śląskim im. S. Wyspiańskiego. PROGRAM: poznanie teatru od strony produkcji przedstawienia teatralnego. zapoznanie się z przestrzenią sceniczną: sceną, zapadnią, kulisami, stanowiskiem suflera i inspicjenta, orkiestronem oraz garderobą teatralną. 

Teatr Śląski „od kuchni…” LEKCJA TEATRALNA … Tajemnice przestrzeni scenicznej …

ZAJĘCIA MOTYWACYJNE

ZAJĘCIA MOTYWACYJNE Tematyka zajęć podnoszenie umiejętności i kompetencji społecznych oraz zawodowych uczenie komunikacji interpersonalnej, doskonalenie komunikacji zwiększenie umiejętności radzenia sobie ze stresem radzenie sobie w trudnych sytuacjach – techniki asertywności uczenie się rozpoznawania emocji poprzez rozwój inteligencji emocjonalnej dobra autoprezentacja drogą do sukcesu

Uczniowie w trakcie zajęć motywacyjnych: ZAJĘCIA MOTYWACYJNE Uczniowie w trakcie zajęć motywacyjnych: poznali znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontaktach między ludźmi poznali techniki asertywności oraz ich zastosowanie w relacjach interpersonalnych zdobyli wiedzę na temat stresu, jego objawów i uwarunkowań oraz umiejętności zapobiegania jego negatywnym skutkom poprzez redukowanie napięcia emocjonalnego poznali typologię osobowości i jej wpływ na rozwój inteligencji emocjonalnej

ZAJĘCIA MOTYWACYJNE Pracujemy zespołowo … Wyciągamy wnioski… Analizujemy problemy …

Prowadząca zajęcia mgr Iwona Zaparty Wymieniamy doświadczewnia…

EFEKTYWNE UCZENIE SIĘ

Tematyka zajęć EFEKTYWNE UCZENIE SIĘ rola uczenia się w życiu człowieka funkcjonowanie pamięci; właściwości procesu zapamiętywania metody ułatwiające zapamiętywanie; mnemotechniki nowoczesne techniki uczenia się style reprezentacyjne człowieka W trakcie zajęć uczniowie mieli okazję do zdiagnozowania zakresu własnej pamięci oraz własnego stylu uczenia się (kwestionariusz VARK). Poznali sposoby zapamiętywania, a w trakcie zajęć praktycznych ćwiczyli umiejętność posługiwania się najpopularniejszymi mnemotechnikami (grupowanie, łańcuchowa metoda skojarzeń).

EFEKTYWNE UCZENIE SIĘ Mamy fachową pomoc… mgr Marianna Pruszowska Poznajemy tajemnice uczenia się… Jesteśmy traktowani podmiotowo

Koło zainteresowań - informatyczne

KOŁO INFORMATYCZNE Oznakowanie sal projektu… Tematyka zajęć Poszerzenie umiejętności wykorzystania technologii informacyjnych, sprzętu fotograficznego oraz nowoczesnych narzędzi graficznych i prezentacyjnych W trakcie zajęć został zrealizowany projekt w postaci strony WWW. Głównym zadaniem ucznia było: - wykonanie sesji fotograficznej, - obróbka fotografii, - przygotowanie tekstów i materiałów reklamujących szkołę, - opracowanie szablonu strony, - wykorzystanie programu graficznego do przygotowania grafiki, galerii - umieszczenie gotowego projektu strony WWW w Internecie.

KOŁO INFORMATYCZNE Sesja fotograficzna… Zajęcia warsztatowe… Strona internetowa…

Sesja fotograficzna…MACRO

SZKOLNY ZESPÓŁ KOORDYNUJĄCY Planowanie pracy na rok szkolny 2010/2011 … C.D.N.

Dziękujemy za uwagę!