Dlaczego warto zwiedzić WebQuest dla szkół gimnazjalnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROPOZYCJE ZAPISU Autorzy: Uczniowie należący do Samorządu Szkolnego.
Advertisements

Młodzieżowa szkoła dziennikarstwa Opracowanie: Wiktoria Krugłowska, Magdalena Ciuma Opiekun: Wioletta Rafałowicz 1.
Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Zastosowanie osi symetrii i wielokątów w przyrodzie
portale społecznościowe
Niebezpieczeństwa które czyhają na ciebie w sieci
Małgorzata Pietroczuk
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
MATURA 2012 Na podstawie informatora CKE Edyta Rosiak.
Zastosowanie Internetu
Katarzyna Kopeć Nauczyciel matematyki w klasach pierwszych i drugich w Gimnazjum w Miłkowicach.
15 marca 2006 roku Dzień Przedsiębiorczości Dagmara Wajszczyk Anna Walczak Kl. III LP w Zespole Ponadgimnazjalnych Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Polityka turystyczna państwa
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Raport z badań. Jeśli badania nie są należycie zakomunikowane, to wszelkie starania dotyczące zachowania procedur staja się bezużyteczne. Funkcje raportu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata stan wdrażania czyli co udało się zrobić? I co jeszcze przed nami? Mariusz Bednarz 1.
SUKCES MAĆKA KONKURS Kamienne archiwum Ziemi. Muzeum Geologiczne Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie zorganizowało Ogólnopolski Konkurs Geologiczno.
Elektronika cyfrowa Prezentacja Remka Kondrackiego.
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Tworzenie tabel na stronach internetowych Program NVU Spis prezentacji: 1.Wstawianie tabeliWstawianie tabeli 2.ZakładkiZakładki.
PODSUMOWANIEPODSUMOWANIE BADANIA DIAGNOSTYCZNEGO W KLASIE TRZECIEJ GRUDZIEŃ 2012 R.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
KODEKS 2.0 OPRACOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY 2 B Powstały podczas debaty klasowej.
WIOSNA PEŁNA KWIATÓW WEBQUEST DLA UCZNIÓW KLASY III b
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Cechy dobrej i udanej strony www Net etykieta. Ergonomia stron WWW.
Temat: ETAPY ŻYCIA CZŁOWIEKA Spis treści: 1. WPROWADZENIE WPROWADZENIE 2. ZADANIE ZADANIE 3. PROCES - PREZENTACJA PROCES - PREZENTACJA PROCES - PREZENTACJA.
Jak przygotować prezentację multimedialną?
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Autor: Marcin.
Uwaga !!! Uczniowie SP 32 w Toruniu ! Zapraszamy was i Wasze rodziny do wzięcia udziału w Festynie Zdrowia, który odbędzie się 31 maja 2013 roku podczas.
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
WebQuest Dlaczego warto zwiedzić Zabrze? skierowany jest do uczniów klasy I gimnazjum Dariusz Ordysiński Kurs Belfer online Nr 21/SM/K/2011.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Prąd elektryczny.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Instalacja serwera WWW na komputerze lokalnym
Przedmiot: Podstawy przedsiębiorczości Autor: Olga Łodyga
Władza lokalna w Polsce
Znaczenie trzeźwości od alkoholu i narkotyków w miłości
T44 Przepisy bhp podczas wytwarzania części maszyn.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
J AK ZACZĄĆ PRACĘ Z ?. przed rejestracją Upewnij się, że posiadasz: aktywne konto zainstalowaną przeglądarkę Internet Explorer indywidualny studencki.
POSTER: rodzaje nawierzchni
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
BEZPIECZNY INTERNET. PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH.
1 Strategia dziel i zwyciężaj Wiele ważnych algorytmów ma strukturą rekurencyjną. W celu rozwiązania rozwiązania problemu algorytm wywołuje sam siebie.
Par Jocelyne GIASSON Ch. 6 : Makroprocesy Czytanie ze zrozumieniem.
Wieloletnia Prognoza Finansowa – realność i użyteczność doświadczenia związane z wdrożeniem nowej instytucji.
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI Kwalifikowanie wydatków c.d. ( najczęściej występujące problemy.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI Kryteria wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura.
Próbna matura z matematyki Piotr Ludwikowski. Rozporządzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Wojciech korfanty 1.Wstęp 2.Zadanie 3.Proces 4.Zadania 5.Ewaluacja
Program COMENIUS – Partnerskie Projekty Szkół. Norwegia Anglia Włochy (koordynator) Hiszpania Niemcy.
W.K. (c) Bazy danych Access. 2W.K. (c) 2007 Baza danych - definicje Baza danych to zbiór informacji dotyczących określonego tematu (stanowiących.
Ocenianie. 6 Ocenę celującą otrzymuje uczeń wówczas, jeżeli posiadł wiedzę i umiejętności wykraczające poza program nauczania w danej klasie, samodzielnie.
Temat 5: Elementy meta.
Temat 6: Elementy podstawowe
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Serwis informacyjny skupiający się na problematyce Unii Europejskiej, państw europejskich oraz kwestii dotyczących obywateli, interesariuszy i naukowców.
Instrukcja switch switch (wyrażenie) { case wart_1 : { instr_1; break; } case wart_2 : { instr_2; break; } … case wart_n : { instr_n; break; } default.
Witamy w Łodzi – tutaj Ty decydujesz Chwytaj dzień w sercu Polski – tu rządzą Młodzi!
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
w/g Grzegorz Gadomskiego
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Zapis prezentacji:

Dlaczego warto zwiedzić WebQuest dla szkół gimnazjalnych Wstęp Zadania Proces - historycy -przewodnicy -fotografowie Dlaczego warto zwiedzić BUDAPESZT? WebQuest dla szkół gimnazjalnych -technicy Źródła Ewaluacja Konkluzja autorzy: S. Anders & A. Koźlicka autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

Budapeszt Węgier, na obu brzegach Dunaju. to jedna z najpiękniejszych stolic europejskich położona w środkowej części Węgier, na obu brzegach Dunaju. Budapeszt ma ponad 1,6 milionów mieszkańców i jest miastem o dwóch obliczach; Budy i Pesztu. Obie części miasta; łączy 6 mostów drogowych i 2 kolejowe. To gospodarcze, handlowe i kulturalne, a także uzdrowiskowe centrum kraju. Znajduje się tu około 120 gorących źródeł mineralnych. Swój urok w dużym stopniu zawdzięcza zachowanym pamiątkom przeszłości, zabytkowym mostom oraz Wyspie Małgorzaty. Atrakcją są tu liczne tereny zielone i wypoczynkowe z zespołem krytych i otwartych basenów, alpinarium, obiektami rozrywkowymi. autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Podział na grupy 3 -4 os. Zadania: Podzielcie się na grupy 3-4 osobowe Historycy - waszym zadaniem będzie zebranie informacji dotyczących historii miasta Budapesztu i jego rozwoju, a także zaprezentowanie ważnych postaci dla stolicy Węgier. Przewodnicy – waszym zadaniem będzie zaplanowanie wyjazdu do Budapesztu – „ Budapeszt w pigułce”. Fotografowie – do waszych obowiązków będzie należało wyszukanie zdjęć najważniejszych zabytków stolicy Węgier. Technicy - waszym zadaniem będzie opracowanie prezentacji multimedialnej Budapesztu wykorzystując materiały dostarczone przez pozostałe grupy. autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Grupa historyków Zbierzcie informacje na temat powstania i rozwoju Budapesztu. Wyszukajcie informacje związane ze znanymi postaciami, które przyczyniły się do rozwoju miasta. Wyszukajcie informacje o najważniejszych zabytkach. Możecie skorzystać z popularnych wyszukiwarek internetowych, następujących stron: www.budapeszt.infinity.waw.pl www.przewodnik.onet.pl www.hungary.fm.interia.pl 5. Wykorzystajcie własne zdjęcia. 6. Możecie wykorzystać informacje zawarte w przewodnikach np.: www.blizejslonca.pl/przewodnik/informacje/wegry przewodnik - Pascal autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Grupa przewodników Zaplanuj podróż Kiedy jechać Jak dotrzeć Wizy i cło Jak się poruszać Rezerwuj kwatery Gdzie spać Gdzie jeść Informacje znajdziecie: www.przewodnik.onet.pl www.swiechg.republika.pl www.szewo.com/gallery/wegry/budapeszt www.mojewakacje.pl www.hungary.fm.interia.pl autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Grupa fotografików Wykonajcie album wraz z krótkim opisem najważniejszych zabytków Budapesztu:  Wzgórze Zamkowe  Baszta Rybacka  Kościół Macieja  Pałac Budański Wodne Miasto Wzgórze Gellérta  Wyspa Małgorzaty  Belváros  Nabrzeża Vigadó  Parlament Informacje znajdziecie: www.przewodnik.onet.pl www.szewo.com/gallery/wegry/budapeszt www.hungary.fm.interia.pl autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Grupa techników Dokładnie zapoznajcie się zadaniami innych grup. Podczas gdy inne grupy będą zbierać materiały zaplanujcie prezentację multimedialną a w szczególności: spójny, nie rażący układ kolorystyczny; elementy nawigacyjne (odnośniki, linki); elementy graficzne; Kontaktujcie się z innymi grupami żeby śledzić na bieżąco efekty ich pracy. Podzielcie prace między siebie sprawiedliwie uwzględniając Wasze zdolności i czasochłonność poszczególnych prac. Pamiętajcie, że stworzony przez Was prezentacja multimedialna ma być czytelna i miła dla oka. Przy publikacji zdjęć pamiętajcie o prawach autorskich. autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Źródła 1. Strony internetowe: www.przewodnik.onet.pl www.swiechg.republika.pl www.szewo.com/gallery/wegry/budapeszt www.budapeszt.infinity.waw.pl www.blizejslonca.pl/przewodnik/informacje/wegry www.mojewakacje.pl www.hungary.fm.interia.pl 2. Książki i przewodniki 3. Prospekty i foldery autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Ewaluacja   Wykonane zadania zostaną ocenione zespołowo, każda grupa oceniana będzie na podstawie opracowanych kryteriów z którymi musicie zapoznać się przed przystąpieniem do pracy, tak aby zwrócić uwagę na jakość wyszukiwanych  informacji, zawartość merytoryczną, szatę graficzną, przejrzystość, pisownię, wkład pracy poszczególnych członków grupy a przede wszystkim na oryginalność prezentacji multimedialnej. Kryteria oceny przedstawione są w skali punktowej w następujący sposób: autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Ewaluacja cd. Wymagania Podstawowe 1 pkt. Rozszerzające 2 pkt. Dopełniające 3 pkt. Wykraczające 4 pkt. Punkty Gromadzenie danych, ich uporządkowanie Zebrane wiadomości są niekompletne nie zostały uporządkowane w logiczną całość, źle dobrane informacje, błędy merytoryczne, brak własnych opracowań  Zebrano podstawowe informacje, temat zrealizowano poprawnie, lecz brakuje szczegółów, nieliczne własne opracowania Zebrano wystarczającą ilość materiałów, który został uporządkowany w logiczną całość, temat zrealizowany dobrze, zawiera szczegółowe informacje i własne opracowania Zebrane informacje są różnorodne i znacznie wykraczają poza założone cele, temat wyczerpująco opracowany, zawiera liczne własne opracowania 1-4 autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Ewaluacja cd. Wymagania Podstawowe 1 pkt. Rozszerzające 2 pkt. Dopełniające 3 pkt. Wykraczające 4 pkt. Punkty Jakość wykonania prezentacji (czytelność, przejrzystość, szata graficzna, jakość elementów graficznych, ogólne wrażenie estetyczne, oryginalność) Wykonanie prezentacji nieestetyczne, brak elementów graficznych, prezentacja słabo czytelna, nieznajomość techniki tworzenia prezentacji Wykonanie prezentacji dość przejrzyste i czytelne, nieodpowiedni dobór kolorów, uboga ilość grafiki, poprawna kompozycja prezentacji Prezentacja wykonana poprawnie pod względem graficznym i kompozycyjnym, prawidłowy dobór kolorów, prawidłowo uporządkowane slajdy prezentacji Bardzo dobrze prezentacja zaprojektowana, przejrzysta, czytelna, właściwy dobór kolorów, dużo elementów graficznych, informacje przedstawione w interesujący sposób, wyjątkowa inwencja twórcza uczniów 1-4 Gramatyka, ortografia, interpunkcja Prezentacja zawiera liczne błędy gramatyczne, ortograficzne i interpunkcyjne Prezentacja zawiera niewiele błędów gramatycznych, ortograficznych lub interpunkcyjnych Prezentacja zawiera pojedyncze błędy gramatyczne, ortograficzne lub interpunkcyjne Nie ma żadnych błędów gramatycznych, ortograficznych ani interpunkcyjnych w tekście autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

autorzy: S. Anders & A. Koźlicka Ewaluacja cd. Wymagania Podstawowe 1 pkt. Rozszerzające 2 pkt. Dopełniające 3 pkt. Wykraczające 4 pkt. Punkty Umiejętność współpracy w grupie Całkowity brak współpracy w grupie, duża indywidualność, zadania nie są wykonywane dokładnie i terminowo Mała kolektywność, przeważ praca indywidualna, kolejne kroki zadania wykonywane są częściowo i nieterminowo Dobra współpraca w grupie, większość uczniów uczestniczy wspólnie w realizacji wszystkich zadań, które są wykonywane dokładnie, lecz nieterminowo Doskonała współpraca całej grupy, zadania są realizowane dokładnie i terminowo 1-4 autorzy: S. Anders & A. Koźlicka

Konkluzja Gratulacje! KONIEC Wykonaliście trudne zadania projektu.         Gratulacje! Wykonaliście trudne zadania projektu. Wykonane działania poszerzyły i pogłębiły Wasze wiadomości wzbudziły zainteresowania. Mamy nadzieją, że w przyszłości wybierzecie się w kolejną wirtualną podróż po stolicach europejskich autorzy: S. Anders & A. Koźlicka KONIEC