Jak skutecznie organizować szkolenia językowe w firmie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"SPOSOBY PRACY Z DZIECKIEM Z ADHD W JEGO NATURALNYM ŚRODOWISKU„
Advertisements

Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji
Komunikacja interpersonalna
Etapy podróży turystycznej i formy obsługi ruchu turystycznego
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie
1 COMPANY PRIVATE 1 EDUKACJA DLA PRZEMYSŁU PRZEMYSŁ DLA EDUKACJI Janusz Zakręcki Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny Mielec, 7 grudnia 2009r.
Ocena projektów energetyki odnawialnej za pomocą narzędzi RETScreen ® © Ministerstwo Zasobów Naturalnych Kanady 2001 – Szymon Liszka.
Szkoły Globalne w akcji Cel ogólny Stworzenie w sześciu krajach europejskich aktywnej sieci szkół globalnych zaangażowanych w redukcję
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Politechnicznych Września
Konteksty tworzenie programów nauczania. ZALECENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 23 kwietnia 2008 r. w sprawie ustanowienia europejskich ram.
Zakłady Chemiczne w Polsce Kluczowe kwestie
Regionalna Grupa Sterująca Ewaluacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007–2013 Urząd Marszałkowski Województwa.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
Doskonalenie sprawowania nadzoru pedagogicznego Podstawa prawna 1. Rozporządzenie MENiS w/s szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego (...)
PRZEGLĄD JESIENNY SZKÓŁ wrzesień - październik 2005 R.
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością Absolwenci specjalności są specjalistami w zakresie kształtowania, oceny i ochrony jakości produktów i usług. W trakcie.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim Projekt pt.
Przepis na skuteczną motywację HR Meeting Warszawa, 21 listopada 2012 roku.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
Bank Wielkopostny to ogólnopolska akcja ewangelizacyjna; dobry i pożyteczny sposób na aktywne przeżycie okresu Wielkiego Postu i przygotowanie się do.
elektroniczna DEMOKRACJA LOKALNA IN STATU NASCENDI Krzysztof Ciupis
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii.
DARCZYŃCY GMINA BOREK WLKPGMINA GOSTYŃGMINA KROBIA GMINA PIASKI GMINA POGORZELA GMINA PONIEC POWIAT GOSTYŃSKI GMINA PĘPOWO.
AS-CONSULTING Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces - Henry Ford.
Ewa Amghar, Barbara Bułat BIBLIOTEKARZ – ZAWÓD Z PRZYPADKU, Z PRZYMUSU CZY Z MARZEŃ? MOTYWY WYBORU ZAWODU PRZEZ PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI JAGIELLOŃSKIEJ.
Wielowymiarowa analiza poziomu ubóstwa w województwie podlaskim WSTĘPNE WYNIKI BADAŃ
Cele i założenia projektu Akademia Młodych Noblistów Paulina Kędzierska Koordynator projektu Akademia Młodych Noblistów.
Wieloletnia Prognoza Finansowa – realność i użyteczność doświadczenia związane z wdrożeniem nowej instytucji.
Różnorodność, polityka równych szans zarządzanie różnorodnością
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI Kryteria wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura.
Postawy pracowników i pracodawców wobec rynku pracy Prezentacja wyników badań ankietowych Bohdan Rożnowski Konrad Konefał Projekt realizowany w ramach.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Wpływ warunków.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
Projekt Aktywizacja, Specjalizacja, Praktyka-promocja zatrudnienia kobiet realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW INŻYNIER BUDOWNICTWA.
NAUKA DLA BIZNESU INNOWACYJNA FARMACJA Prezentacja projektów realizowanych w ramach działań Uczelni Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI i OSIĄGNIĘĆ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W GOŁKOWICACH OPRACOWANA PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY ZOFIĘ KORONA.
Ulla Wimmer, Sieć Kompetencyjna dla Bibliotek (KNB) BIX – Indeks biblioteczny Ogólnoniemiecki ranking bibliotek na podstawie oceny wybranych wskaźników.
Podsumowanie Programu IW INTERREG III A Czechy –Polska w Województwie Śląskim Konferencja Podsumowująca Interreg III A Czechy – Polska 2004 – ,
Podsumowanie Programu IW INTERREG III A Czechy –Polska w Województwie Śląskim Ocena wpływu transgranicznego Konferencja Podsumowująca Interreg III A Czechy.
Przedstawienie założeń projektu Naprzeciw zmianom – badanie trendów gospodarczych miasta Jaworzna Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalizacja pielęgniarek kluczem do kariery zawodowej.
Bezpieczeństwo uczniów w Zespole Szkół w Ostaszewie.
Aleksandra Polachowska Segovia-Hiszpania
Rola i zadania Rady LGD we wdrażaniu LSR, ze szczególnym uwzględnieniem procedury oceny wniosków, czyli procesu oceny zgodności i procesu wyboru. Europejski.
Projekt Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach Konferencja Szczecin 2009.
mgr Katarzyna Sławińska, dr inż. Zbigniew Kramek ITeE-PIB, Radom
1. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy. Departament Rozwoju Regionalnego.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Korzyści dla MSP ze współpracy z ISW. MSP współpracujące z ISW Przegląd korzyści Korzyści Dostęp do ekspertyz Rozwiązywanie problemów Badania Specjalistyczne.
Rola ekonomii społecznej w aktywnej integrac j i Prowadzi: Krzysztof M argol Zajęcia prowadzone w ramach projektu POKL /12 Przez projekt.
Beneficjent Zespół Szkół Samochodowych im. T. Kościuszki we Włocławku Włocławek ul. Leśna 1A.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku jest realizowana elektronicznym systemem KSEON Optivum.
Finansowanie przedsiębiorczości akademickiej. Co wiesz o finansowaniu? Czy potraficie wymienić potencjalne źródła finansowania komercjalizacji badań?
Projekt Integracja dla samodzielności współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Create Tworzenie Match Dopasowanie Design Projektowanie Unikalne narzędzie zwiększające skuteczność procesów rekrutacji i selekcji, budowanie ścieżek karier.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
Zapis prezentacji:

Jak skutecznie organizować szkolenia językowe w firmie

Jak skutecznie organizować szkolenia językowe w firmie Dlaczego warto organizować szkolenia językowe. Uczestnicy procesu szkoleniowego. Etapy organizacji szkolenia. Typowe problemy – jak ich uniknąć lub je rozwiązać.

Dlaczego warto organizować szkolenia językowe Podniesienie i utrzymanie jakości zasobów ludzkich firmy. Zwiększenie konkurencyjności firmy. Zwiększenie atrakcyjności jako pracodawcy. Redukcja kosztów i oszczędność czasu.

Dlaczego warto organizować szkolenia językowe

Dlaczego warto organizować szkolenia językowe

Uczestnicy procesu szkoleniowego http://www.chicagotribune.com/

Uczestnicy procesu szkoleniowego Kwintet szkoleniowy wg L.Rae: wyższa kadra kierownicza, menedżerowie liniowi, specjalista ds. szkoleń / menedżer HR, uczestnicy szkolenia, szkoła językowa.

Uczestnicy procesu szkoleniowego Role uczestników WYŻSZA KADRA KIEROWNICZA spojrzenie na potrzeby i cele szkoleniowe z poziomu strategii firmy, zatwierdzenie budżetu szkoleniowego, ocena efektywności szkolenia, reakcja na ewentualne nieefektywne szkolenia. www.freedigitalphotos.net

Uczestnicy procesu szkoleniowego Role uczestników MENEDŻEROWIE LINIOWI definiowanie problemów i związanych z nimi potrzeb szkoleniowych, aktywne uczestnictwo w badaniu potrzeb szkoleniowych na poszczególnych etapach organizacji szkolenia, ocena programu szkolenia. www.freedigitalphotos.net

Uczestnicy procesu szkoleniowego Role uczestników SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ / MENEDŻER HR informacja o profilach kompetencyjnych, wynikach ocen okresowych i innych szkoleniach, badanie potrzeb szkoleniowych. www.freedigitalphotos.net

Uczestnicy procesu szkoleniowego Role uczestników PRACOWNICY określenie indywidualnych potrzeb, celów i preferencji, aktywne i regularne uczestnictwo w szkoleniach, udział w ocenie szkolenia. www.freedigitalphotos.net

Uczestnicy procesu szkoleniowego Role uczestników SZKOŁA JĘZYKOWA ocena założeń pod względem ich wykonalności, przedstawienie metod badania potrzeb, prowadzenie szkolenia, nadzór nad szkoleniem, ocena efektywności, opracowanie raportów po szkoleniu, przedstawienie wyników kadrze zarządzającej.

Uczestnicy procesu szkoleniowego Szkoła językowa Kryteria wyboru szkoły językowej: doświadczenie, wdrożone procedury, kwalifikacje lektorów, przejrzystość zasad, kompleksowe rozwiązania - - współpraca na wszystkich etapach szkolenia, certyfikacja.

Etapy organizacji szkolenia Przedstawienie oczekiwań i przygotowanie oferty wstępnej. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych. Określenie celów szkoleniowych. Projektowanie szkolenia. Prowadzenie szkolenia. Raportowanie. Monitorowanie i ocena efektów. Analiza i podsumowanie procesu szkoleniowego.

Typowe problemy – jak ich uniknąć lub je rozwiązać. www.freedigitalphotos.net

Typowe problemy Faza 1: Przedstawienie oczekiwań i przygotowanie oferty wstępnej. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych. Określenie celów szkoleniowych. Typowe problemy: Nierealne oczekiwania. Rozbieżności potrzeb szkoleniowych pomiędzy uczestnikami procesu. Nieprecyzyjne cele. Brak akceptacji celów kadry menedżerskiej przez pracowników Rozwiązania: Weryfikacja we współpracy ze szkołą. Uzgodnienie potrzeb. Ustalenie celów wg SMART. Klarowna komunikacja celów i stojących za nimi intencji; uzyskanie poparcia wśród uczestników szkoleń.

Projektowanie szkolenia. Typowe problemy Faza 2: Projektowanie szkolenia. Typowe problemy: Brak spójności programu szkolenia z celami. Rozwiązania: Weryfikacja programu szkolenia przez dział HR/ menedżerów liniowych. Zmiana programu lub ponowna weryfikacja celów.

Typowe problemy Faza 3: Prowadzenie szkolenia. Raportowanie. Monitorowanie i ocena efektów. Typowe problemy: Niska jakość prowadzenia zajęć. Nieterminowe raportowanie. Brak monitorowania szkoleń. Niejasne kryteria oceny efektów. Rozwiązania: Aktywny udział uczestników w ocenie szkolenia; otwartość w komunikowaniu potrzeb i ocen. Ustalenie procedur raportowania i konsekwencji ich nieprzestrzegania. Ustalenie procedur monitorowania; wybór szkoły dysponującej takimi procedurami. Uzgodnienie jasnych kryteriów oceny; dobór narzędzi oceny efektów, np. test TOEIC®.

Typowe problemy – jak ich uniknąć lub je rozwiązać. www.freedigitalphotos.net

Kontakt Jerzy Gałczyński dyrektor ds. nauczania BRITISH SCHOOL ICT ul. Bolkowska 2D tel. (22) 436 61 31 fax. (22) 436 38 02 jerzy.galczynski@bs-ict.pl www.bs-ict.pl